hm
door hmaes Jun 22, 2017 om 15:30
Computers & telefonie

Tom tom mydrive connect melding

Als ik tom tom mydrive direct opstart krijg ik de volgende melding: error 503 service unavaileble.
Bedankt voor de antwoorden.

6217 7 Rapporteer

simon55
door simon55 - Jun 22, 2017 om 15:35
1556 Antwoorden / 5 Vragen

En.......wat is de vraag ?

Of stelt Tommy vragen en geeft U antwoorden .

Klik op de rode regel en scroll naar benedenhttp://www.jouwtohttp://www.jouwtomtom.nl/forum/index.php?/topic/24456-mytomtom-werkt-niet/mtom.nl/forum/index.php?/topic/24456-mytomtom-werkt-niet/

marita5
door marita5 - Jun 22, 2017 om 15:45
11514 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo HMaes ,

Probeer de MyDriveConnect volledig uit te schakelen en open het opnieuw.

Support TomTom :

Nederland
Maandag t / m vrijdag van 9.00 tot 18.30

mo
door mousevdm - Jun 23, 2017 om 12:28
21 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een mailtje stuurt naar de helpdesk krijg je heel snel antwoord en advies...

clio23
door clio23 - Jun 23, 2017 om 12:48
49 Antwoorden / 0 Vragen

Als je Tom Tom even belt wordt het opgelost voor je de telefoon weer neerlegt, was sneller gegaan dan hier de vraag stellen.

Cookies
door Cookies - Jun 23, 2017 om 13:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als dat sinds vandaag is, is de kans groot dat de server plat ligt. Probeer het vanavond of morgen nog een keer.

er
door erky - Jun 23, 2017 om 17:21
243 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi Hmaes,
Als Tom Tom Mydrive Connect problemen geeft met error 503 dan is er een kans dat je
a) Windows 10 hebt
b) een slechte kabel
In één van beide mogelijkheden (of beide tegelijk) krijg je problemen. Zo kan het zijn dat een update op de computer eindeloos duurt, er foutmeldingen komen enz. Dus eerst Mydrive updaten, dan verder onderzoeken. Er is een paar maanden terug een update van Mydrive geweest waarin ze hebben geprobeerd het op te lossen, maar er staat op hun site ook een 'hulpje' dat in ieder geval Windows 10 bewerkt zodat het werkbaar wordt.
Kijk eens hier. En als ik jou was het volgende: Heb je een navigantie met abonnement, dus de kaart updates erbij gekocht? Dan kan je rustig met Tom Tom Support bellen voor ondersteuning.
in het laatste geval kan je ook (gratis) een nieuwe kabel krijgen. Anders zal je moeten dokken, zie hun winkeltje.
Om uit te sluiten dat de kabel het probleem is zou je natuurlijk ook eerst een kabel kunnen gebruiken van een ander apparaat, al gaat dat wegens de hoek niet makkelijk.
Groet,
Erky