fr
door fradet Jun 18, 2011 om 22:04
Computers & telefonie

Totaal pakket (internet, TV en bellen)

Wij willen graag internet, TV en bellen bij 1 provider onderbrengen. Op dit ogenblik hebben we UPC voor de digitale TV en XS4ALL voor internet + bellen.
Wij weten niet hoe de kwaliteit is van XS4ALL digitale TV is.
Internet van XS4ALL is goed. (weinig tot geen uitval gehad in het afgelopen jaar) en de digitale TV van UPC is ook prima.
Internet van UPC word binnen enkele maanden bij ons aangeboden en we willen graag snijden in de kosten zonder kwaliteit verlies.

Wij weten even niet wie het beste is en wie kan ons goede raad geven?

7149 33 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jun 18, 2011 om 22:46
11569 Antwoorden / 51 Vragen

quote: "we willen graag snijden in de kosten zonder kwaliteit verlies."

Dat wil iedereen. Maar of dat kan?

gsm
door gsm - Jun 18, 2011 om 23:06
5940 Antwoorden / 47 Vragen

UPC:
TV via de kabel (analoog en digitaal) is superieur. Via de kabel is HDTV mogelijk. De internet snelheid benadert meestal de toegezegde snelheid.
Bij de hogere internet snelheden wordt de snelheid echter vaak lang niet werkelijk gehaald, doordat de router, de draadloze verbinding, of de computer zelf deze snelheid niet kan verwerken. Zo'n heel snelle internet verbinding heeft dus vaak weinig zin.
Via de kabel is ook aparte radio ontvangst mogelijk, dus los van de TV ontvangst.

XS4ALL:
Bij DSL (ADSL) is de snelheid van internet en de snelheid voor TV beperkt.
Bij gebruik van internet wordt nog snelheid van de TV afgesnoept. Dat kan leiden tot een blokkerig beeld.
De opgegeven ADSL snelheid wordt steeds als maximale snelheid vermeld.
Dat betekent dat je nog maar moet afwachten welke snelheid je echt krijgt.
Vaak is dat slechts de helft van het maximum, of nog lager.
Bij ADSL moet je kiezen voor TV, of voor radio op je TV toestel. Aparte radio ontvangst is niet mogelijk.

spooky01
door spooky01 - Jun 18, 2011 om 23:09
418 Antwoorden / 56 Vragen

het internet van xs4all is (van horen zeggen) goed, ik kan uit ervaring zeggen dat het internet van upc ook goed is. Alleen gaat xs4all voor het eerst in tv en de meeste bedrijven hebben in het begin veel problemen met allerlei kinderziektes. Mijn advies zou zijn neem eerst een jaarcontract bij upc en als je na een jaar niet tevreden bent en de kinderziektes zijn weg bij xs4all kun je altijd overstappen.

Veel succes bij het beslissen

börgemeister
door börgemeister - Jun 19, 2011 om 00:28
506 Antwoorden / 25 Vragen

Ik zal je het internet van UPC afraden, geeft toch de nodige problemen.

Bij UPC krijg je slechts 1 e-mailadres en die e-mailadressamenstelling kun jij niet zelf bepalen, dat doet UPC voor je. Je kunt dan wel e-mailaliassen aanmaken. Op dat punt zijn het bottenrikken bij UPC. Dan krijg je bijvoorbeeld een e-mailadres zoals: tandenfee53@upcmail.nl!

Ook telefonie gaat bij UPC fout voor wat betreft nummerportering.

Alternatief: www.online.nl ?

Afraden doe ik ook Tele2, vanwege de slechte WiFi-modem.

f.weele
door f.weele - Jun 19, 2011 om 10:12
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste fradet, ikzelf heb een 3 in 1 pakket van upc. Onlangs overgestapt van
analoog naar digitale tv in dit pakket voor € 2,= per maand meer.

ervaringen: tv = goed met zuiver beeld. Heb je nog een oude tv dan is digitale
ontvangst nog niet echt nodig. Nadeel is dat je voor de media-
box een extra afstandsbediening krijgt tenzij je een CI+ slot
in je tv toestel hebt, dan ku je van de mediabox afzien.
,, telefoon: = goed, weinig of geen storingen. Oude telefoonnummer
meenemen was geen probleem.
,,internet: = Goed, ook hier weinig of geen storingen. Internetsnelheid
gemiddeld 22-23 mbps.(kun je zelf testen bij ucp).
Over het algemeen geen klachten over upc, ook niet over de service,maar dat
kan van geval tot geval verschillen. Het komt sporadisch of zelden voor dat er
een storing is. Meestal ligt dan het modem eruit en kun je niet beelen of
internette. Dit is tot nu toe altijd van zeer korte duur geweest.
Kijk ook eens even op een vergelijkingssite naar de prijsverhoudingen en aanbiedingen. Er worden regelmatig kortingen gegeven.
m.vr.gr.

ro
door ron530 - Jun 19, 2011 om 10:45
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ik neem al sinds 2003 de diensten van UPC af eerst alleen internet en analoge tv en later bellen er bijgenomen, geen probleem ondervonden. Nu heb ik het complete pakket met HD tv en een CI+ kaart. Kostenplaatje per maand 60 euro exclusief telefoongesprekken. Voordeel is ook dat analoge tv bij UPC blijft bestaan. Storingen in vergelijking tot andere providers zijn verwaarloosbaar, heb de helpdesk nog nooit nodig gehad. UPC is wat mij betreft een betrouwbare provider maar dat is persoonlijk.

gsm
door gsm - Jun 19, 2011 om 18:13
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=börgemeister schreef op zondag 19 jun 2011, 00:28]Ik zal je het internet van UPC afraden, geeft toch de nodige problemen.

Bij UPC krijg je slechts 1 e-mailadres en die e-mailadressamenstelling kun jij niet zelf bepalen, dat doet UPC voor je. Je kunt dan wel e-mailaliassen aanmaken. Op dat punt zijn het bottenrikken bij UPC. Dan krijg je bijvoorbeeld een e-mailadres zoals: tandenfee53@upcmail.nl!

Ook telefonie gaat bij UPC fout voor wat betreft nummerportering.

Alternatief: www.online.nl ?

Afraden doe ik ook Tele2, vanwege de slechte WiFi-modem.
Van bovenstaande info klopt niet veel:

Bij UPC krijg je minstens 3 e-mail adressen en een stel aliassen.
Je kunt dus gewoon je eigen e-mail adres bepalen, zolang dat nog beschikbaar is en dus niet al door iemand anders wordt gebruikt.
Nummerbehoud gaat zeer eenvoudig bij UPC. Je vult gewoon het formulier in (zit bij het installatiepakket in een boekje) en stuurt het op met de juiste gegevens (zoals die bij de vorige telefoonprovider bekend zijn).

ma
door mardien - Jun 20, 2011 om 00:22
26 Antwoorden / 1 Vragen

Verbazingwekkend, al die mensen die zo positief zijn over UPC.
Geeft dat niet een vertekend beeld? Mijn ervaring met UPC zijn veel minder.
Op zich doet digitaal TV, telefoon en internet het goed. Maar alleen om mijn pakket geinstalleerd, in orde te krijgen en zelfs de nummerovername hebben bijna met tussenpozen een jaar geduurd. Over de klantenservice zal ik het maar niet hebben. Het blijkt dikwijls dat alleen mensen die handig zijn en veel zelf kunnen in dit soort zaken, geen problemen hebben. Lastig voor mij en diegenen en ouderen die dat niet kunnen. Ik heb bijvoorbeeld de laatste 2 weken al 4x gehad dat zomaar de TV uitvalt, de ene keer een uurtje en de andere keer gewoon de hele avond/nacht.
Trouwens, hoe zit het met de bijkomende kosten iedere keer als je overstapt? Iedere provider heeft weer zijn eigen kabeltjes, kastjes etc. en alles bijelkaar kost dat weer wat.
Mardien

nb
door nbw - Jun 20, 2011 om 01:55
521 Antwoorden / 24 Vragen

Ben het Mardien eens. Er heerst een felle concurrentiestrijd op hoog nivo tussen alle aanbieders. Echter eenmaal binnen gaat het fout in 80% van de gevallen heeft universiteit amsterdam onderzocht. Van olygopolie tot monopoly heette het volgens mij. Een van de eindconclusies wat dat de consument geen enkele vorm van vrije keuze heeft . De organisatiestructuur is gericht op massa te bedienen zo goedkoop mogelijk en zo ingewikkeld mogelijk door uitbesteding. Ergo nergens is meer een vorm van menselijkheid en nadenken meer. Callcentra moet je helpen met simpele protocollen.Incassoburo's manen. En hoe vaak je het ook overal uitlegt dat je onschuldig bent krijg je het toch. Heb achteraf excuus gehad meer niet. Wat consumenten niet beseffen en weten als er iets mis gaat in het proces en je hebt een onterechte incasso laten terugboeken dan ben je gecodeerd als wanbetaler bij de ingehuurde klantenservice . En bij deze code mogen ze je niet helpen. Aan de lijn houden en gek maken mag wel. En weten ze daar wat er werkelijk aan de hand is? Nee . En oeps een fikse laatse aanmaning van een deurwaarder. Bedrag gestegen 10 voudig . En allemaal met hetzelfde klantnummer.Het is triest. De 1e klacht ging over telefonie en gelijk gekregen 2 jaar later . Alles in 1 lijkt gemakkelijk maar gaat er bij 1 iets mis dan werkt de rest ook niet meer. Alternatieven zijn er niet.

an
door annie van es - Jun 20, 2011 om 13:43
53 Antwoorden / 4 Vragen

ik heb sinds enige tijd alles in 1 van KPN. Begonnen met digitenne, maar door storingen vanwege een transformatorhuis voor de deur overgestapt op interactieve tv. Bevalt prima, geen problemen met de helpdesk, wordt daar prima geholpen en als het niet lukt komt er een monteur langs. Kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben. Ik was al lang bij KPN (of het Net), heb dus geen ervaring met overstappen.

ma
door marianne1948 - Jun 20, 2011 om 13:48
13 Antwoorden / 1 Vragen

Wij wilde ook graag over gaan stappen naar xs4all.
Vanmorgen gebeld naar hun, kunnen we alleen maar internet en bellen krijgen.
TV dat gaat hier niet, zeggen ze.
Volgens hun is onze bandbreedte niet genoeg, terwijl ze hier vorig jaar volop bezig geweest zijn met blauwe kabels in de grond doen.
Dus ik begrijp er niks meer van.
Wij wonen in Brabant.

er
door ericavisser - Jun 20, 2011 om 13:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had vroeger tv van UPC en had zoveel klachten, vooral ook over de helpdesk en de bereikbaarheid, dat ik overgestapt ben op digitenne van KPN.
Internet heb ik al jaren van xs4all en ik heb nooit klachten. Als er eens een probleem is, is de helpdesk fantastisch.

aragon
door aragon - Jun 20, 2011 om 14:09
106 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=fradet schreef op zaterdag 18 jun 2011, 22:04]Wij willen graag internet, TV en bellen bij 1 provider onderbrengen. Op dit ogenblik hebben we UPC voor de digitale TV en XS4ALL voor internet + bellen.
Wij weten niet hoe de kwaliteit is van XS4ALL digitale TV is.
Internet van XS4ALL is goed. (weinig tot geen uitval gehad in het afgelopen jaar) en de digitale TV van UPC is ook prima.
Internet van UPC word binnen enkele maanden bij ons aangeboden en we willen graag snijden in de kosten zonder kwaliteit verlies.

Wij weten even niet wie het beste is en wie kan ons goede raad geven?

UPC is geen slechte keuze, hoewel de meningen hier vaak verschillend over zijn; bij mij was het in ieder geval altijd goed.
Maar waarom zou u niet eens aan glasvezel van KPN denken, mits dat in uw regio beschikbaar is?.
Dit is zondermeer heel erg goed; geen storingen en snelle verbindingen

mo
door moppie321 - Jun 20, 2011 om 14:21
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb sinds 2 jaar bellen en internet van xs4all, bevalt heel goed, in die 2 jaar nooit een storing gehad. Sinds 2 maanden ook tv erbij, prima beeld,veel zenders, woon in noord-holland en krijg ook regionale zenders vn andere provincies. Gebeurt heel zelden dat mijn internetverbinding iets trager is, maar ik vind het te verwaarlozen.
Goede service. Ik ben zeer tevreden over xs4all.

dobby
door dobby - Jun 20, 2011 om 14:27
749 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=marianne1948 schreef op maandag 20 jun 2011, 13:48]Wij wilde ook graag over gaan stappen naar xs4all.
Vanmorgen gebeld naar hun, kunnen we alleen maar internet en bellen krijgen.
TV dat gaat hier niet, zeggen ze.
Volgens hun is onze bandbreedte niet genoeg, terwijl ze hier vorig jaar volop bezig geweest zijn met blauwe kabels in de grond doen.
Dus ik begrijp er niks meer van.
Wij wonen in Brabant.
(voorlopig) gaat digitale TV bij Xs4all (en bij eigenlijk iedereen behalve de kabelboeren, satelieten, en DVB-T (digitenne)) over een xDSL lijn.. dus even simpel "echt over internet" naar jou toe.. en voor al die DSL oplossingen is de draad-afstand tot centrale een keiharde fysieke beperking..

De snelheid zal hoog genoeg moeten zijn om redelijk TV beeld door te geven (het liefst ook nog 2 keer zodat je ook nog een 2e tv of een recorder kan aansluiten).. en dan moet je ook nog kunnen bellen en internetten tegelijkertijd.. dat gaat allemaal van dezelfde bandbreedte af..

Dus wees blij dat ze zeggen dat het niet kan.. in het begin sloten sommige providers nog wel eens aan als het marginaal was, maar dan kreeg je dingen als dat je b.v. op het moment dat je (wat zwaarder) ging internetten je tv ging blocken/haperen enzo...

Sorry - het signaal moet op de een of andere manier bij jou terecht komen.. en de (koperen) telefoon-kabels van de wijcentrale naar jouw huis toe hebben nu eenmaal een beperkte capaciteit... Zodra er fiber in het spel komt (of coax) is het een heel ander verhaal, maar daar heb je nu niets aan...

hagaman
door hagaman - Jun 20, 2011 om 14:46
107 Antwoorden / 5 Vragen

Ben zelf all jaren in dit business. heb zelf thuis Ziggo analoog, en Ziggo basis internet. Werkt goed. in laatste 3 jaar 1 keer storing gehad. Volgende dag monteur over de vloer modem vervangen en opgelost. Wat betreft KPN. Op dit moment zou ik beste noemen. We hebben op kantoor KPN werkt 101%. Alle klanten van onze bedrijf hebben ook KPN, en dat zijn honderden zakelijke en nog meer particulieren. Geen problemen, vooral de nieuwe aansluitingen van KPN, ITV of gewoon Plus Bellen. je krijgt een professionele wifi modem, en een hoogkwaliteit tv beeld. Werkt direct binnen 5 minuten kan je alles zelf aansluiten.
Als ervaren ICT-er zou ik zeggen neem altijd verbinding bij een Grote landelijke partij. dit zijn KPN , UPC-Ziggo. anders Tele2 of XS4ALL, alle andere werken ook wel, maar ik zou de eerste 4 als enigste goede zekere hanteren. De rest is nog te jong :)
De grote partijen zoals KPN zijn veel verbeterd in de loop van jaren. De support is nu ook veel beter.

ma
door marianne1948 - Jun 20, 2011 om 14:47
13 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zeg ook niet dat ik niet blij ben dat ze eerlijk zeggen dat het hier niet gaat, ...ik vind het alleen jammer....

Volgens de reclames op tv en het internet ben je binnen de kortste keren aan gesloten.
XS4ALL lijkt me een geweldige provider, maar als we veranderen, dan gelijk voor alle 3...TV, internet, en telefoon.

vr1944
door vr1944 - Jun 20, 2011 om 15:18
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Afraden doe ik ook Tele2, vanwege de slechte WiFi-modem.[/quote]

@borgemeester,

Ik heb al paar jaar een wifi modem van Tele 2.Ik vraag me af wat er volgens jouw mis is met dit modem .Volgens mij zwam je maar want modem werk prima.Bij ONLine moet je overigens extra betalen voor een draadloos modem en bij UPC moet je nog een draadloze router ad 60 euro aanschaffen.

jo
door joanna1956 - Jun 20, 2011 om 15:51
17 Antwoorden / 8 Vragen

Wij hebben al jaren Tele2. Begonnen met telefoon, daarna internet en nu digitale televisie. Nooit problemen, nooit klachten en toen er eens fout ging (onze schuld n.b.) werd het direct hersteld met excuses en een bos bloemen toe!
Het is niet duur, we hebben nooit zonder telefoon, internet of haperende tv gezeten. Rekeningen zijn helder en ik kan 's avonds en in het weekend gratis bellen met andere Tele2 gebruikers.
Natuurlijk zijn er vast ook andere goede aanbieders, maar gezien mijn ervaringen ga ik hier niet bij weg!

gossy
door gossy - Jun 20, 2011 om 16:19
36 Antwoorden / 1 Vragen

Tja wat is wijsheid de 1 zegt dit en de ander dat.
Het is en blijft een moeilijk punt zo alles in 1.

Ik zelf heb alles nog apart analoge tv, telefoon en internet dus alles bij 3 verschillende aanbieders.

Het voordeel ervan is dat wanneer er bij 1 storing is ik het ander nog wel kan gebruiken.
Het nadeel is dat het iets duurder kan zijn. Maar dat neem ik dan maar op de koop toe

Voordeel van de TV (UPC) dat ik overal TV kan kijken zonder extra kastjes te hoeven plaatsen (bv digitenne)
verder weet ik dat UPC aardig de snelheid haalt die ze zeggen maar (ze zeggen dat ze het niet doen) maar bij drukte nog wel is aan Traffic shaping doen (ze knijpen dan de snelheid van het internet.
Mij schoonouders hebben 60 MB internet TV en Telefoon van UPC en halen de snelheid ook met gemak en hebben wel is een storinkje gehad, maar was vaak voor korte duur.

Ik heb een 32 inch flatscreen en heb analoog een superstrak beeld (is wel eens anders geweest)

Maar mag nu niet klagen (wat het gaat worden wanner ik een groter scherm ga nemen (40 inch LED) vermoedelijk wat blokkerig dat weet ik niet, dan maar gewoon digitale TV van UPC, blijf ik in iedergeval verder overal TV beeld houden zonder extra kastjes te hoeven plaatsen

Ik denk dat je maar is gewoon om je heen moet gaan kijken wat de buurt heeft en hoe het bevalt.

Let wel op dat de 1 (bijna) nooit last van storingen heeft en een ander om de haverklap.

Succes

ni
door niocolette - Jun 20, 2011 om 16:30
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben al jaren voor alles bij UPC. Bevalt mij goed. Overal zit het wel eens tegen.Wordt bij problemen goed geholpen..

toolboy
door toolboy - Jun 20, 2011 om 16:36
965 Antwoorden / 40 Vragen

Keuze zal niet gemakkelijk zijn.
Persoonlijk heb ik met de upc zeer slechte ervaringen.
Maar ik denk dat het ook te maken heeft met het gebied waar u woont.
Alhier op de veluwe ben ik overgestapt naar de kpn en kan u melden dat dat een genot is na alle drama`s en rechtzaak met de upc.
Wat zeker opgevallen is dat er in mijn geval een heel groot verschil is tussen de beiden klanten service`s.
Bij de upc ben ik nooit fatsoenlijk te woord gestaan door hun call center medewerkers die een protocall voorlezen en de verbinding verbreken als het te moeilijk word.
Bij kpn is dat iets anders in mijn geval.,komt de call center medewerker er niet uit dan komt er een doorschakeling naar een deskundige aldaar.

Let wel rode duimen drukkers.,Dit is hoe het mij verging.!

T

gsm
door gsm - Jun 20, 2011 om 17:41
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Samenvattend..
Als de UPC verbinding goed is, dan kan daar geen ADSL verbinding tegen op.
Ook de zogenaamde glasvezelverbinding van KPN biedt minder hoge snelheden (wel voldoende voor digitale TV ontvangst) en ook geen aparte analoge ontvangst van radio en TV op meerdere toestellen.

Bedenk ook dat bij een ADSL verbinding de modem in de buurt van die ene TV moet staan. Er zal dus vanuit het ISRA punt (tegenwoordig meestal in de meterkast) een deugdelijke kabel voor het dsl signaal naar de modem bij de TV aangelegd moeten worden.

Bij UPC worden de modem en de digitale TV ontvanger aangesloten op de kabelaansluiting waar nu ook de TV op is aangesloten. De aansluiting voor radio en TV wordt met een hulpstuk omgezet van twee naar drie uitgangen voor radio, TV en digitale TV.
De TV met de digitale ontvangst moet ook hier dicht bij de digitale TV ontvanger staan wegens de aansluiting met een scart- of hdmi-kabel.

wa
door wallia - Jun 20, 2011 om 17:46
21 Antwoorden / 14 Vragen

Zit nu (nog) bij Tele2, maar ben blij dat het na 2 weken exit is. De beloofde snelheid van 20Mb, blijkt in de praktijk slechts 12.9 Mb ! TV geeft vaak haperingen te zien. Als de TV aanstaat , dan heb je bij Internet slechts een dowloadsnlehid van 8.3 Mb. Wel goede service van de helpdesk, maar het resultaat blijft hetzelfde. Deze problemen heb je bij ADSL, dus ga voor de
Kabel!

sa
door sanne1 - Jun 20, 2011 om 17:46
47 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb al jaren het "all in One pakket" van UPC.
Ik heb nog nooit problemen gehad met t.v. (ook digitaal, Mediabox) ) ,internet, of telefonie.
Persoonlijk zou ik het aanraden.
Gr. Sanne

gossy
door gossy - Jun 20, 2011 om 18:06
36 Antwoorden / 1 Vragen

Rooie duimen drukker er wordt toch alleen maar een ervaring neergezet om een impressie weer te geven naar de bevindingen van een gebruiker.

Wat geeft jou her recht om daar een rode duim voor te geven !!

Oja vooral hier niet op reageren want ik ga er verder niet op in

toolboy
door toolboy - Jun 20, 2011 om 18:15
965 Antwoorden / 40 Vragen

@gossy
welkom in de fora .

Er zijn er velen die niet willen lezen ,en een persoonlijke hetze tegen een persoon opvoeren.
Mijn dank dat u wel kan lezen.

vrgr T

furia
door furia - Jun 20, 2011 om 19:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al jaren Tele 2 en geen enkel probleem..Sinds twee jaar heb ik telefonie, internet en bellen (gratis voor 10 euro per maand). Ik word altijd lid voor een jaar en dan maak ik weer gebruik van de nieuwe aanbieding, zo blijft het goedkoop.
Alles bij elkaar betaal ik 44,95 met 10 euro gratis bellen inclusief! Nooit tv uitval, nooit storing, werkt allemaal prima bij mij.
Dus ik raad het echt wel aan!
Veel succes met kiezen!

mu
door musicxpert - Jun 20, 2011 om 19:15
16 Antwoorden / 4 Vragen

Hoewel XS4all de beste ADSL provider is, kan ADSL niet tippen aan de kwaliteit stabiliteit en snelheid van kabel. Nadat ik jaren heb geklooid met diverse ADSL aanbieders heb ik al weer bijna twee jaar naar tevredenheid kabel van Ziggo. Met het 3 in 1 abonnement kan ik bellen, HD-tv kijken en internetten zonder bang te zijn voor wat dan ook. ADSL is wat mij betreft geschiedenis.

kleinepier
door kleinepier - Jun 20, 2011 om 20:58
42 Antwoorden / 0 Vragen

wij hebben al jaren alles in een van upc echt NOOIT geen problemen en als er aan het netwerk gewerkt word krijg je daar op tijt bericht van en staat er ook bij wat je moet doen als je weer opstart en lekker snel en betaal €45 plus de gespreks kosten en na 7 uur vrij bellen naar vaste nummers en in het weekend vrijbellen dus wij hebben internet telefoon en tv met extra kanalen dus we zijn per maand met alles er bij tussen de 65/70 € kwijt

aragon
door aragon - Jun 21, 2011 om 11:56
106 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gossy schreef op maandag 20 jun 2011, 18:06]Rooie duimen drukker er wordt toch alleen maar een ervaring neergezet om een impressie weer te geven naar de bevindingen van een gebruiker.

Wat geeft jou her recht om daar een rode duim voor te geven !!

Oja vooral hier niet op reageren want ik ga er verder niet op in

Het zijn inderdaad die rode duimentrollen die niet of nauwelijks kunnen lezen, en zelf geen enkel benul van zaken hebben, en maar domweg zitten te drukken.
Dit soort kan beter van dergelijke fora wegblijven, want hier is niemand mee gebaat.
Het is inderdaad waar wat toolboy zegt.

ma
door marscholl - Jun 21, 2011 om 17:21
90 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb nu ruim 2 1/2 jaar bellen en internet van Tele2 en sinds ruim 1 jaar ook tv voor €44,95, inclusief harddiskrecorder, plus de kosten voor bellen. Weinig storing en als er iets is krijg ik direct een deskundig iemand aan de lijn die mij net zo lang helpt tot het probleem opgelost is (en eventueel terugbelt) à €0,10 p/min. Hiervoor had ik Orange (nu Online) waar ik niet over te spreken was. Ik raad het mijn vrienden en kennissen en U nu dus ook Tele2 aan. En nee, ik heb geen aandelen.

b.
door b.besems - Jun 21, 2011 om 20:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

sinds november 2010 maak ik gebruik van upc het 4 in 1 paket heb een slecht werkende mediabox vooral als je graag naar ttex kijk zoals ik de mediabox reageert niet erger me ook dood aan dat er een balk boven in beeld kom en dan zegd onbemand tv dan komt er 3 keer een balk boven in het beeld druk op rood ook na 2 maanden iedere keer uitval van de modem moet toegeven netjes een nieuwe modem zonder kosten maar nu na 8 maanden maakt de modem de zelfde kuren valt uit en start daarna weer op [dat kan midden in een gesprek met yahoo of gewoon met surfen op internet]heb ook het bellen europa voor 10 cent bellen in de eu ex btw naar vaste nummers dus mijn vriendin naar roemenie bellen ongeveer 2 a 3 keer per week goed nagevraagd of het vaste tel is in roemenie begint alle mob nummers met 07 in ned is dat 06 dus ik bel met 004037........ krijg ik van upc een rekening van euro 8.23 ex btw en nu moet ik bewijzen dat het geen mob nummer is daar dit nummer als mob nummer herkend word volgens upc maar ik moet zeggen wat je ook kiest je van de regen in de drup terecht kom. b.besems