ja
door janriet Jan 11, 2014 om 17:08
Computers & telefonie

Tv opnemen

Weet iemand hoe ik tv kan opnemen op een ac ryan playon dvr hd .ik heb van alles al geprobeerd maar krijg het niet voorelkaar

624 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 11, 2014 om 17:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo janriet,

Volgens mij kan dat helemaal niet.
Lees hier de handleiding.

Lees ook hier.

Maar ik geef m'n mening graag voor een andere; weet het niet zeker.

Met vr.gr.

diumenge
door diumenge - Jan 11, 2014 om 18:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als ik deze review mag geloven dan gaat dat inderdaad niet werken.
[quote]Zoals eerder aangehaald beschikt de DVR over een dual DVB-T-tuner. Deze DVB-T standaard wordt in Nederland maar door één aanbieder aangeboden, en dat is KPN met Digitenne. Echter gebruikt KPN ook weer een aangepaste versie, er is namelijk een CAM-Module die zorgt voor de decryptie van het signaal. Deze is echter niet aanwezig in de AC Ryan Playon DVR HD. Ook de dekking van Digitenne is nog niet optimaal en de beschikbare bandbreedte is ook nog gering, waardoor opnemen via Digitenne in HD ook onmogelijk is gezien Digitenne nog geen HD aanbod heeft. Het enige wat dat nog over blifjt zijn de publieke zenders (Nederland 1, 2 en 3), deze worden namelijk wel gratis uitgezonden via DVB-T.

De kleine antenne die Ac Ryan heeft meegeleverd bleek echter niet in staat te zijn om het signaal van de publieke omroepen te ontvangen. We kregen maar geen signaal te pakken, we hebben enkele uren diverse capriolen uitgehaald maar de signaalsterkte bleef volgens het apparaat op het nulpunt staan. Wellicht is een betere antenne een oplossing of een andere stad en zodat je in elk geval de publieke zenders nog kan ontvangen.

ja
door janriet - Jan 11, 2014 om 18:14
19 Antwoorden / 47 Vragen

Hartelijk bedankt voor het antwoord .
dus stop ik er maar mee.

weten jullie misschien een ander box die dit wel kan

Cookies
door Cookies - Jan 12, 2014 om 07:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=janriet schreef op zaterdag 11 jan 2014, 18:14]Hartelijk bedankt voor het antwoord .
dus stop ik er maar mee.

weten jullie misschien een ander box die dit wel kan

Zijn er genoeg, o.a. Humax en Samsung. Maar via welke provider kijk je t.v.?

who cares
door who cares - Jan 12, 2014 om 08:32
146 Antwoorden / 9 Vragen

Gaat niet lukken, ik heb er zelf ook een, films e.d zet ik erop via de PC ,ook kan je het afspelen als er een externe HD of USB stick op aansluit, opnemen van TV gaat met de media box van UPC,diverse mogelijk heden.

succes

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2014 om 10:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@janriet,

Wat wil je opnemen? Analoog of digitaal?
Kijk eens naar een PVR. Hier wat info.

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 12, 2014 om 17:47
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Vaak ook niet nodig, populaire programma's kun je downloaden, iemand anders is zo liev om deze op te nemen en op het 'internet' te plaatsen, en zo op jouw media-player kijken.

Voorbeeld.