ge
door geryon Feb 26, 2004 om 10:05
Computers & telefonie

Upc

bij chello krijgen de nieuwe klanten hoge snelheid 2560 bytsc
oude klanten nog steed 1550 b en voor de zelfe prijs 49 euro

388 2 Rapporteer

hansv
door hansv - Apr 16, 2004 om 12:51
13 Antwoorden / 0 Vragen

Waar slaat dit op. Dat ze een nieuwe klant een gratis modem ofzo geven OK. Maar sneller dan bestaande klanten slaat natuurlijk nergens op. Dit houd in dat jij als bestaande klant betaald voor de extra snelheid van een nieuwe klant. Ik heb hier geen goed woord voor over. Geef dan de eerste drie maanden gratis. Hans

vartax
door vartax - Apr 16, 2004 om 12:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is dus niet waar. ALLE klanten krijgen een snellere verbinding en iedereen heeft zowel een emailtje als een brief gehad. ik en een aantal familieleden en vrienden die ook bij UPC zitten hebben deze mededeling al ontvangen maar er werd wel bij verteld dat het per gebied wordt verhoogd en niet geheel nederland in 1 x.
Rene