jipenjanneke
door jipenjanneke Sep 13, 2013 om 10:17
Computers & telefonie

Updates laten zich niet installeren

Hallo, gisteren kreeg ik de maandelijkse updates van Windows weer binnen. Na installatie en opnieuw opstarten, kwamen er nog 3 nieuwe beveiligingsupdates bij. Maar na installeren en herstarten van de pc komen die laatste 3 telkens weer terug.
Heb geprobeerd met pc herstarten, uitzetten en opnieuw starten. Ook geprobeerd via de windows update website (inderdaad dezelfde 3 kwamen uit de bus), eveneens met
herstarten en uitzetten/opnieuw starten. Telkens is het windows waarschuwings-schildje dan even weg, alsof alles goed is. Maar zodra ik op internet ga is het er weer. Al zeker 15 x !!! Wat is dat, of doe ik iets fout. Al de andere updates die iedere maand komen, ook de grote serie van gisteren gingen gewoon pobleemloos. Alleen die 3.

2787 14 Rapporteer

anduril
door anduril - Sep 13, 2013 om 11:42
167 Antwoorden / 1 Vragen

Ook bij mij hetzelfde. Door - ik meen me te herinneren - ergens rechts te klikken kan je aanvinken dat je die updates niet meer gemeld wilt hebben.

bo
door bornsol - Sep 13, 2013 om 11:47
133 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=jipenjanneke schreef op vrijdag 13 sep 2013, 10:17]Hallo, gisteren kreeg ik de maandelijkse updates van Windows weer binnen. Na installatie en opnieuw opstarten, kwamen er nog 3 nieuwe beveiligingsupdates bij. Maar na installeren en herstarten van de pc komen die laatste 3 telkens weer terug.
Heb geprobeerd met pc herstarten, uitzetten en opnieuw starten. Ook geprobeerd via de windows update website (inderdaad dezelfde 3 kwamen uit de bus), eveneens met
herstarten en uitzetten/opnieuw starten. Telkens is het windows waarschuwings-schildje dan even weg, alsof alles goed is. Maar zodra ik op internet ga is het er weer. Al zeker 15 x !!! Wat is dat, of doe ik iets fout. Al de andere updates die iedere maand komen, ook de grote serie van gisteren gingen gewoon pobleemloos. Alleen die 3.

ze
door zeemannetje - Sep 13, 2013 om 11:49
120 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem. Ook 3 die zich keer op keer weer installeren.

Dit is waarschijnlijk een Microsoft probleem. Bij een site werd gemeld dat dit al de derde maand op rij is dat de Patch-Tuesday van Microsoft problematisch is.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Sep 13, 2013 om 11:49
937 Antwoorden / 2 Vragen

ach dat doet windows wel eens, gewoon even negeren gaat misschien vanzelf weg. Ik denk dat het om een foutje gaat.

Wat ook wel eens wil helpen:

Schijfopruiming, dan gooit deze de gedownloade updates weg en moet overnieuw beginnen. Dat werkt wel eens.

ap
door apcoservice - Sep 13, 2013 om 11:53
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ga naar de volgende psgina van Microsoft:
http://support.microsoft.com/kb/910339/nl

Dan start het programma "Microsoft Fix It" automatisch en geef hierna toestemming om dit programma te draaien.

Bij mij heeft het prima gewerkt ik hoop bij jullie dan ook

Veel succes.

Jack

bo
door bornsol - Sep 13, 2013 om 11:54
133 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=anduril schreef op vrijdag 13 sep 2013, 11:42]Ook bij mij hetzelfde. Door - ik meen me te herinneren - ergens rechts te klikken kan je aanvinken dat je die updates niet meer gemeld wilt hebben. hallo bij mij vanochtend precies het zelfde het ging hier om 1 beveiligings update,misschien een storing?

gompy2
door gompy2 - Sep 13, 2013 om 12:11
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer de update's eens handmatig te doen?

Klik-> H-Updates

yo
door yoko79 - Sep 13, 2013 om 13:06
3 Antwoorden / 0 Vragen

Had het probleem ook, maar "windows update" handmatig (eventueel aanbevolen updates aanvinken) werd probleem opgelost.

bo
door bornsol - Sep 13, 2013 om 15:28
133 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=yoko79 schreef op vrijdag 13 sep 2013, 13:06]Had het probleem ook, maar "windows update" handmatig (eventueel aanbevolen updates aanvinken) werd probleem opgelost. nou bij mij is het niet opgelost ondanks de handmatige update,heb ook Fix it geprobeerd maar het icoontje blijft staan voor dezelfde update

boerenbond
door boerenbond - Sep 13, 2013 om 18:10
44 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt Windows Update als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Alle programma's en klik op Windows Update.

2.
Klik in het linkerdeelvenster op Controleren op updates en klik vervolgens, wanneer Windows updates voor uw computer vindt, op Beschikbare updates weergeven.

3.
Klik met de rechtermuisknop op de update die u niet wilt installeren en klik vervolgens op Update verbergen. Als u de volgende keer op updates controleert, wordt deze update niet automatisch geselecteerd of geïnstalleerd. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

av
door avdp - Sep 13, 2013 om 18:45
29 Antwoorden / 0 Vragen

Boerenbond, bedankt, jouw oplossing werkt !

jipenjanneke
door jipenjanneke - Sep 13, 2013 om 21:21
143 Antwoorden / 78 Vragen

@ allemaal:

Ik heb de div. advizen uitgeprobeerd, en welke het is nou is geweest die uiteindelijk werkte, weet ik
niet. Maar het is nu in ieder geval opgelost.
Bedankt.

bo
door bornsol - Sep 13, 2013 om 21:55
133 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=jipenjanneke schreef op vrijdag 13 sep 2013, 21:21]@ allemaal:

Ik heb de div. advizen uitgeprobeerd, en welke het is nou is geweest die uiteindelijk werkte, weet ik
niet. Maar het is nu in ieder geval opgelost.
Bedankt. Hallo bij mij is precies het zelfde gebeurd,ook ik wil de forumleden bedanken voor hun adviezen

adriaan2
door adriaan2 - Sep 13, 2013 om 22:23
104 Antwoorden / 0 Vragen

De drie updates blijven komen voor Words/Exell office 2003/2007 in mijn geval en op een oudere computer met XP versie.
Op de Computer met Windows 8 niets van dat. Ook ik ga er van uit dat het probleem bij Microsoft ligt.