wa
door wanadoofree Feb 13, 2004 om 14:25
Computers & telefonie

Uploaden website

Hallo allemaal,
Ik heb een ADSL abonnement bij Wanadoo, ik heb daar geen klachten over alles werkt naar tevredenheid. Sinds kort heb voor mijn vrouw een Wanadoofree abonnement met een eigen e-mailadres (dat werkt) en 5MB ruimte voor het plaatsen van een website. Daar begint het probleem het lukt niet om haar website te plaatsen op de server met mijn ADSL account aansluiting. Wij krijgen steeds de melding u kunt alleen verbinding maken met uw accountsnaam. Dat vind ik vreemd omdat ik al een account heb bij Wanadoo. Die vraag heb ik diverse malen per e-mail aan de helpdesk van Wanadoo gesteld en krijg daarop helemaal geen antwoord. Ten einde raad heb ik twee brieven gestuurd met de zelfde vraag, u geloofd het misschien niet ook daar krijg ik geen antwoord op. Bij nadere informatie blijkt waarschijnlijk dat het alleen mogelijk is telefonisch a € 0,50 per minuut technische vragen te stellen. Dat is nou net iets wat ik niet wil, dat brengt teveel kosten met zich mee. Wie weet hier een oplossing voor?

651 7 Rapporteer

te
door telemaatje - Apr 16, 2004 om 12:38
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is een handige truc van wannadoo.
Je kunt alleen je homepage uploaden met je eigen account.
Omdat je met je account moet inbellen kunnen ze via je telefooontikken geld aan je verdienen.
Je je mail ook niet meer forwarden met de wannadoo Free.Je kan de problemen oplossen door het goedkoopste abonnement te nemen.Je kan dan wel je homepage uploaden.

wa
door wanadoofree - Apr 16, 2004 om 12:38
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi,
Bedankt voor je reactie op dit bericht. Ja ik had al begrepen dat je moet inbellen met het nieuwe account, maar het vreemde is met ADSL is het volgens mij niet mogelijk een nieuw inbel account te maken via het interne modem en de telefoonlijn. Dat werkt op de een of andere manier niet. Misschien doe ik iets niet goed. Weet iemand misschien de oplossing voor dit probleem dan hoor ik dat graag.

bo
door bouwe_1 - Apr 16, 2004 om 12:38
8 Antwoorden / 0 Vragen

Inbellen via een DSL-lijn op een telefoonnummer is gewoon mogelijk.

Waarschijnlijk ben jij in het bezit van een USB-modem. Dit modem overschrijft de TCP-IP protocollen met zijn instellingen. Het instellen van een normale inbelverbinding is dan een heel karwei.

wa
door wanadoofree - Apr 16, 2004 om 12:38
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi,
Bedankt voor je reactie op mijn probleem. Ja ik ben inderdaad in het bezit van een usb modem, u zegt dat het een heel karwei is om dat probleem op te lossen. Graag verneem ik van u op welke wijze dat mogelijk is. Alvast bedankt

mt
door mtl - Apr 16, 2004 om 12:38
3 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt ook een account aanvragen bij Lycos (http://www.tripod.lycos.nl), dat is gratis en het brengt geen problemen met zich mee. Het nadeel is dan wel dat je site vol staat met reclame!

ki
door kippie_1 - Apr 16, 2004 om 12:38
2 Antwoorden / 1 Vragen

Groot gelijk,wij zitten met hetzelfde probleem.
Wij hopen dat er meer mensen zich aanmelden,dan zouden we misschien stappen kunnen ondernemen tegen wanadoo.
Ik vind het grote oplichterij om 0,50 eurocent /min te rekenen om iets te vragen of te wijzigen waar je toch nooit antwoord op krijgt.
Wat heeft hun e-mail adres nou voor nut evenals hun postbus nummer.

as
door asteroth - Apr 16, 2004 om 12:38
5 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een heel normale manier van handelen. De account is zo beschermd tegen misbruik. Als je via de verbindings wizard in windows een nieuwe verbinding aanmaakt kan dat normaal draaien naast een andere verbinding. Doordat de provider de toewijzing van adressen regelt zal er NIETS overschreven worden maar er wordt gewoon een tweede verbinding gemaakt.