no
door nothereusee Dec 14, 2011 om 10:33
Computers & telefonie

Usenet betalingsherrindering

Hallo,

Nu heb ik een probleem met Usenet.nl

Het zit zo. 1 - 10 - 2011 heb een Proef Acc aangemaakt op hun site het te proberen. Moest ik 1 euro betalen met Ideal. Nou dat heb ikbetaald. Gekeken als het wat was. maar het was niks dus heb ik mijn acc geannuleerd . daar heb ik geen bevestiging van gekregen. op 1 - 11 2011 is er een bedrag van 99.96 euro af gebeokt van mijn rekening. Nu is het niet mogelijk om een automatische incasso kan worden gepleegd. zonder toestemming. volgens mijn bank (sns) Alles gestorneerd.

Maar nu 22 - 11 - 2011 heb ik een aanmaning gekregen om te betalen terwijl ik mijn acc beeindigt heb. nu 13 12 - 2011 heb ik weer een aanmaning gehad om te betalen.

Ik heb usenet.nl al gemaild dat mijin acc beeindigd is. Maar krijg geen reactie.

Wat nu?

Mvg

Dennie,

1574 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pino123
door pino123 - Dec 14, 2011 om 11:04
2778 Antwoorden / 14 Vragen
0

Het gaat erom hoe je het geheel hebt afgemeld. En indien je daar geen bevestiging van krijgt, lijkt het mij zinvol dat je op dat moment contact gaat zoeken. Een account annuleren is wat anders als opzeggen.

Mijn vraag is dus of je het geheel volgens de juiste weg hebt opgezegd en zo ja, heb je daar een bewijsstuk van?

Storneren is prima, maar heb je daarna informatie ingewonnen bij usenet.nl?

freya
door freya - Dec 14, 2011 om 11:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Hallo nothereusee,

Enne... heb je de Algemene voorwaarden gelezen? Met name het stukje over 'Opzeggen'? Even een 'quote' van het betreffende artikel:

"Art. 8 Opzegrecht en proefperiode

8.1. From confirmation of the contract conclusion, the Customer will have a cancellation right of 14 days. Binnen deze periode kan de Klant de afsluiting van het contract annuleren zonder vermelding van redenen, door gebruik te maken van het opzegformulier (http://www.usenet.nl/UNF/SHOP/misc/support/miscSupportForm.cfm?CategoryID=6& ) of door een mail te sturen naar:

Usenet.nl S.r.l. Via Innocenzo Cappa, 59 47895 Domagnano RSM
"

Kortom, heb je gebruik gemaakt van dat 'opzegformulier' of opgezegd via een email? Alleen maar je account opheffen is dus niet genoeg.....

m.vr.gr. Freya

no
door nothereusee - Dec 14, 2011 om 19:29
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Pino,

Er stond na dat ik mij heb afgemeld van mijn account. Nadat ik mijn 1 euro betaald heb met Ideal. en ik het niet Ideaal vond om dit te gebruiken.

"er wordt een mail gestuurd ter bevestiging van de opzegging van uw account"

Daar heb ik geen bewijs van gekregen.

Nou wil ik USENET Wel bereiken maar dat is op 1 of andere reden nog wel heel moeilijk.

Nu heb ik 1 euro betaald .. hebben zei er 99,96 euro afgehaald. En allebei hebben ze andere rekening nummers. Momenteel geen last meer van.

Nu heb ik herrinderingen. Waar ik niet mee akkoord ga. Daar heb ik ook mails achteraan gestuurd. Maar op heden heb ik nog niks ontvangen.

Dat contact Formulier heb ik gebruikt. Maar daar krijg je geen bevestiging van.

Wat nu.

ni
door nijntje_ak - Dec 16, 2011 om 12:31
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo nothereusee,

ik ben klant van usenet.nl, maar ik had nooit problemen met de service. Nadat ik het contactformulier had ingevuld, kreeg ik binnen een uurtje antwoord terug. En toen ik bij vlagen mijn account obgezegd had, kreeg ik onmiddelijk een bevestiging. Probeer het toch nog maar een keer via het contactformulier!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer