mahadma
door mahadma Sep 23, 2024 om 10:57
Computers & telefonie

Vara-kassa op android werkt niet

Vraag en beantwoord op mobiel (android) werkt niet op 2 verschillende telefoons. Na 3 vragen te kunnen zien werkt "Toon meer actuele vragen" niet,Na toon meer en je wil inloggen kom je in het scherm (Zie je geen inlogschermpje verschijnen ? Klik dan op de knop hier onder) Witte letters op rode achtergrond Inloggen of registrene, Dit werkt ook niet.

1576 12 Rapporteer
sjjoppy
door sjjoppy - Sep 23, 2024 om 11:04
7384 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt voor een antwoord het beste contact opnemen met Vara zelf.

https://www.bnnvara.nl/kassa/over

PS
heb zojuist een mailtje gekregen dat BNNVARA het forum in een nieuw jasje steekt.
Misschien heeft het daarmee te maken.

mahadma
door mahadma Sep 23, 2024 om 11:31
11739 Antwoorden / 52 Vragen

Zelfde mailtje ontvangen. Nee, dit is android fout bij de vara kant, zonet telefonisch contact gehad, wordt aan gewerkt.

sjjoppy
door sjjoppy Sep 23, 2024 om 11:35
7384 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is goed nieuws dus.

Thecla58
door Thecla58 Sep 23, 2024 om 11:51
935 Antwoorden / 3 Vragen

Bij werkt het ook prima.

Jimmy
door Jimmy - Sep 23, 2024 om 11:41
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Mahadma,

Bij mij werkt het wel; ik gebruik een Samsung-telefoon. Welke browser gebruik je op je telefoon? Gebruik je bepaalde plugins? Heb je het al eens geprobeerd in de incognito-modus?

mahadma
door mahadma - Sep 23, 2024 om 11:43
11739 Antwoorden / 52 Vragen

Werkt bij mij op 2 verschillende samsung=android het zelfde, systeem op google niet.
 Gebruik geen plug ins.

Mabelle
door Mabelle - Sep 23, 2024 om 11:49
639 Antwoorden / 1 Vragen

Werkt bij mij prima, zowel op een Google Pixel als Samsung telefoon. Ik ben dat probleem in het verleden wel vaker tegen gekomen, heeft dus echt niets te maken met wel of niet een nieuw forum jasje.

Thecla58
door Thecla58 Sep 23, 2024 om 12:03
935 Antwoorden / 3 Vragen

wilde een test doen met de emoticons hier, maar dat werkt nu dus (nog) niet op de testomgeving wel.

Topantwoord

sira
door sira - Sep 23, 2024 om 12:10
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb het zojuist uitgeprobeerd, maar het werkt bij mij ook niet. Nu is het voor mij niet zo van belang, want ik doe alles op de laptop.

ik heb het mailtje ook gehad waar Sjjoppy het over heeft.

P.S. Ik heb ook een Samsung

Mabelle
door Mabelle Sep 23, 2024 om 12:38
639 Antwoorden / 1 Vragen

Stond er in de mail wanneer het nieuwe forum online gaat?

sira
door sira Sep 23, 2024 om 12:41
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Er staat: Het plan is om dit najaar de knop om te zetten en live te gaan met ons vernieuwde forum.

Mabelle
door Mabelle Sep 23, 2024 om 12:54
639 Antwoorden / 1 Vragen

Het najaar is begonnen.;-)) We wachten maar af. Mijn ervaring met de NPO is dat het meestal een 10-jaren plan is. Bepaald voorop lopen ze niet op IT gebied.

sira
door sira Sep 23, 2024 om 12:59
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Ik stond er niet eens bij stil bij het woord najaar :-))

Topantwoord

chris74
door chris74 - Sep 23, 2024 om 12:23
567 Antwoorden / 44 Vragen

Ik heb een samsung tablet uit 2016 gebruik daar chrome op daar werkt het schermpje toon meer actuele vragen niet.

Ik heb ook een samsung telefoon uit 2020 daar werkt het via chrome prima op.

Mijn 1e conclusie oudere telefoons en/of tablets met android werkt het niet op.

sira
door sira Sep 23, 2024 om 12:56
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Maar op mijn Samsung (uitgekomen december 2023) werkt het ook niet.

Mabelle
door Mabelle Sep 23, 2024 om 13:06
639 Antwoorden / 1 Vragen

Chris74 trekt een verkeerde conclusie, maar toch beloond met een topantwoord.;-)) Ik heb nooit oude smartphones en in het verleden toch wel eens hetzelfde probleem gehad.

mahadma
door mahadma Sep 23, 2024 om 13:35
11739 Antwoorden / 52 Vragen

Werkt niet op mijn net 1 jaar oude samsung, maar ook niet op de samsung 2 jaar oud van partner.

wi
door wilhelmina59 - Sep 23, 2024 om 13:10
558 Antwoorden / 0 Vragen

En ik blijf inlog( ook op de nwe site) issues houden met Firefox, blijkbaar luisteren jullie niet naar je gebruikers.
En ik heb Windhoos 11 in gebruik.

sira
door sira Sep 23, 2024 om 22:12
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb op Windows 10 hetzelfde. En als ik wel ben ingelogd en een antwoord of reactie wil plaatsen, krijg ik de melding dat ik moet inloggen, heel vreemd

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Sep 23, 2024 om 15:05
2280 Antwoorden / Vragen

Net even met Chrome op m'n Samsung geprobeerd en geen enkel probleem. Ik zorg altijd wel dat ik op https://www.bnnvara.nl/kassa al ben ingelogd en ga dan pas door naar https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/, omdat ik in het verleden ook af en toe gedoe had met inloggen en ingelogd blijven.

wi
door wilhelmina59 Sep 23, 2024 om 15:59
558 Antwoorden / 0 Vragen

Het punt is dat de Vara website de enige die dit soort inlog issues heeft en verderg geen enkele. Alleen dat is tegen dovenmansoren gezegd.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Sep 23, 2024 om 16:14
2280 Antwoorden / Vragen

Hebt u echt alle websites van Nederland geprobeerd? Flinke klus. Maar verder heeft deze site inderdaad af en toe gedoe met cookies en zullen de dovemans oren voornamelijk het gevolg zijn van de kosten. Gelukkig zit er, hoeveel er ook veranderd, ook hier nog steeds een knop op en heeft u dan de keuze uit alle andere sites van Nederland.

rj
door rjw - Sep 23, 2024 om 18:56
3387 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zie het prima op mijn S21.

Thijs12
door Thijs12 - Sep 23, 2024 om 21:01
613 Antwoorden / Vragen

Ik heb hier ook regelmatig last van op mijn Xiaomi Redmi note 11 pro. Met Opera voor Android werkt het beter.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Sep 23, 2024 om 21:28
2280 Antwoorden / Vragen

Krijg je het echt niet aan de praat? Gooi alle cookies weg zowel op het forum en ook op bnnvara.nl zelf. Daarna inloggen op bnnvara en dan via kassa naar het forum, zou het op moeten lossen.

wi
door wilhelmina59 Sep 25, 2024 om 09:37
558 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt, ook als je alle koekjes hebt opgedoekt niet kunnen inloggen omdat het hele verhaal in een loop gaat. Uitermate irri.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Sep 25, 2024 om 12:22
2280 Antwoorden / Vragen

Ik begrijp niet wat u probeert te zeggen. Krijgt u bovenstaande niet voor elkaar?

br
door brui0929 - Sep 25, 2024 om 21:10
648 Antwoorden / 10 Vragen

Verwijder de Chrome app en installeer de app opnieuw. Open instellingen  resetten alle instellingen resetten. Of kies fabrieksinstellingen resetten (LETOP) deze functie installeerd de telefoon opnieuw.  Sluit de telefoon aan op de computer. Start op de computer smart things en doe dit op de telefoon ook. Kies backup terug zetten. De laatste backup wordt geïnstalleerd.