je
door jeepeedewee Jul 22, 2005 om 16:03
Computers & telefonie

VARA Kassa vraag en antwoord

Wie weet hoe ik kan voorkomen om voor iedere vraag of antwoord in en uit te moeten loggen in deze rubriek ?

4513 24 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

J/P, Helaas zal je net als andere deelnemers voorlopig regelmatig moeten inloggen.Door een aantal problemen bij de kassa redactie is het nu even behelpen.Er wordt aangewerkt.fred

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

J.P. de W., de readctie is druk 'doende' om alle problemen op deze website de wereld uit te helpen. Begin 2006 moet de site weer op orde zijn. Zie het bericht van de redactie:

Officiële reactie problemen Kassa-site

Brynnar

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

En jeepee, De Experts zijn optimistisch want volgens Hilversumse kringen en geruchten gaatbob de bouwerBOB zich met deze uit de hand gelopen verandering bemoeien .fred

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 17:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee hoor, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Fokke & Sukke zich met het probleem op de redactie bezighouden:

Muismat 'Pentium IV'

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 18:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze heren hebben de moet opgegeven en gaan weer terug naar het praathuis voor een verse bak eikeltjeskoffie.

Ed & Willem Bever aan het werk

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 19:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat hebben zij opgegeven ? De MoeD en dus niet de moet.......  :-(

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 19:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja,

Weet nu wat er loos is ze werken nog met 311.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 19:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Willem, je bent wel erg optimistisch want volgens mij werken ze nog steeds met......

Windows 1.0

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

oei,

dus mijn computer is volledig onschuldig aan dit geheel. Sorry computer, zijn we nu weer vriendjes?

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 19:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet wat er nu weer verkeerd gaat maar ik had toch echt een ander plaatje gepost. E.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

gewoon je compuuuuuuuhhhhhhh uch de kassasite de schuld geven...

ik heb trouwens eindelijk de any-key gevonden... Kan ik eindelijk press any key uitvoeren...

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 20:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja Paul,

Niet iedere website staat het toe dat er plaatjes o.i.d. van hun site
worden gelinkt, en dan krijg je dus zo'n  standaardplaatje te zien.

Sommige sites laten hierbij gelijk een 'waarschuwing' zien met het verzoek of je niet meer wil 'hotlinken'...

E.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit had het moeten zijn !

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

psssssst, voorzichtig doen hoor... Ik heb net stiekum om het hoekje van de kassasite redactie gekeken... En ze kijken mee wat jullie doen achter je computer... Snel een van de gebruikers gereden en onderstaande foto's kunnen maken... Duidelijk geval van betrapt.. Ze genieten ervan, pas maar op...

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jawel, dat is waar en daarom had ik laast een keer uitgelegd hoe ik dat doe. Eigen pagina weet je wel!

Ten eerste val ik er niemand meer mee lastig.

Ten tweede weet ik dat het plaatje altijd zichtbaar blijft, Tussen " ".

Groetje WillemG

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Paul, Problemen?

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

De server van de Kassa redactie

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Settings van de Kassa server...

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 21:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eindelijk meer mogelijkheden.

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

PC van de webmaster ?

Wie dit leest is gek

ve
door verwijderd - Jul 23, 2005 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verwijderen van een vraag;Zou eigelijk een van de mogelijk heden moeten zijn

Bijvoorbeeld; via je inlognaam je vragen kunnen bekijken en dan kunnen wissen als je dat zou willen.

Kassa de Bal licht bij u..

ve
door verwijderd - Jul 23, 2005 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Encarta; dit is geen verkoop SITE, dat jij je eigen spullen te koop aan bied.Zonder bedrag,maar toch.