Yd
door Ydaydasasha915.! Apr 11, 2018 om 11:05
Computers & telefonie

Vaste telefoon afgesloten door fout van medewerker KPN


Door een korting  in ons abonnement is "perongeluk" de vaste telefoon afgesloten door een van de medewerkers van KPN .
Nu hebben we sinds een week geen vaste verbinding meer en bij KPN zeggen ze het niet te kunnen oplossen voor 17 april , raar want afsluiten kunnen ze wel opeens , maar aansluiten niet .  Mijn vraag is wat kan ik hier aan doen , we zijn al 33 jaar trouwe klant bij KPN
Jacqueline Martens Driessen

2937 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aurora1
door aurora1 - Apr 11, 2018 om 11:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen
2

Wat u hieraan kunt doen? Even wachten die paar dagen. 33 Jaar trouwe klant zijn verandert daar niets aan en geeft u niet meer rechten dan andere klanten.
Fouten kunnen gemaakt worden, u maakt vast ook weleens een fout.

tijger1
door tijger1 - Apr 11, 2018 om 12:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Even geduld oefenen dus, u zult vast wel een mobieltje hebben.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 11, 2018 om 12:28
16885 Antwoorden / 202 Vragen
0

Maar m.i. toch ook hierover een schriftelijke klacht bij KPN neerleggen.
Afgesloten zijn door een fout betekent in ieder geval dat de overeengekomen dienstverlening niet plaats vindt tot het moment van heractiveren en u dan in ieder geval over die periode ook geen abonnementkosten behoeft te betalen.

Cookies
door Cookies - Apr 11, 2018 om 12:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen
2

Wat bedoel je met 'door een korting in ons abonnement'?

maffy1948
door maffy1948 - Apr 13, 2018 om 12:54
45 Antwoorden / 0 Vragen
0

Lekker blijven zitten dan, iedereen weet hoe KPN is alles kan behalve naar zijn klanten toe.
Vraag in ieder geval geld terug omdat je niet bereikbaar ben of dat je moet bellen via mobiel.
Als je dan nog na 33 jaar niet door heb dat je teveel betaald bij KPN slaap lekker verder.
Ik zou zo snelmogelijk overstappen.

Bj
door BjS - Apr 13, 2018 om 12:57
13 Antwoorden / Vragen
0

Inderdaad effe afwachten, 17 april is wel redelijk snel. Daarna even met KPN contact opnemen, desnoods schriftelijk, om je beklag te doen. Mijn ervaring is dat je er wel een vergoeding voor kunt krijgen (en dan bedoel ik niet alleen de abonnementskosten over de afgesloten periode). Dat zou dan in de vorm van een korting voor de komende abonnementsperiode kunnen zijn...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:04
Huishouden & energie

Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes

Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer