la
door laura1982 Oct 20, 2005 om 16:33
Computers & telefonie

Verhuizing overzetten is moelijk bij Casema

Goededag;


12 augustus ben ik verhuisd. Ik had voorheen tv+internet bij de Casema lopen en telefonie bij KPN. Ik wilde alles bij Casema hebben omdat dat goedkoper is. Ze beloofde mijn nummer mee te nemen en de verhuizing en alles met de KPN kort te sluiten. Ik hoefde niks te doen. Klinkt erg aantrekkelijk...


De monteur is vervolgens 3 keer op mijn oude adres geweest. Op de dag zelf nog een een keer voor de duidelijkheid gebeld, 'maar ik hoefde me telkens geen zorgen te maken, ze kwamen vanzelfsprekend op mijn nieuwe adres'.  Dit alles heeft tientallen telefoontjes en mailtjes gekost. Ook ontvang ik gewoon nog nota's van kpn.


4 weken geleden kwam er toch echt een monteur. Uiteindelijk doet internet en tv het en kan ik zelf wel bellen, maar niet gebeld worden.


Ik blijf wekelijks bellen, maar telkens wordt me beloofd dat het binnen een paar dagen is opgelost. Vandaag weer gebeld en werd ik letterlijk afgeblaft aan de telefoon, terwijl ik volgens mij klant ben en hun in gebreken zijn.


Wat nu te doen, stoppen, doorgaan of kan ik het via een andere manier proberen. Het voordeel van het goedkoop bellen is momenteel ver te zoeken ik maak alleen maar kosten.


Ik hoop dat iemand me kan helpen. Bedankt!


 

571 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ma
door macgarfield - Oct 24, 2005 om 23:25
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ken het probleem en kan je ook maar een ding aanraden. Kappen gewoon bellen en kappen voor je verder in de problemen komt. Ik was te laat en door toedoen van Casema afgesloten bij de KPN, maar nooit aangesloten bij Casema. Lang verhaal heel kort maken. Heb niets meer van CASEMA ben over gegaan op Sateliet en ADSL van een ander. Blijkbaar zijn ze bij Casema liever klanten kwijt dan ze te willen behouden en eenmaal binnen als klant heb je geen rechten meer. ( DENKEN ZE ) Je hebt rechten zat, je zult ze alleen moeten opzoeken in de algemene voorwaarden van CASEMA digitale Telefonie en niet onder de noemer Televisie of internet want dan kom je nooit aan je recht! Suc6

br
door brasker - Nov 2, 2005 om 14:45
4 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wij hadden dat probleem ook gehad. Je moet een aangetekende brief naar Casema sturen. Bij trosradar staan voorbeeld brieven, ook moet je een schadevergoeding eisen voor het vele bellen naar hun.


Succes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer