no
door nora Aug 8, 2011 om 13:29
Computers & telefonie

Verlengen abonnement + klantenservice telfort

Kreeg begin juli bericht dat ik mijn abonnement bij Telfort kon verlengen per 1-9-2011.
Ondanks dat ik dit abonnement eerder stop had gezet,dacht ik "ach ja..waarom niet" .Bovendien in deze vakantietijd kom ik zelf ook wat in de knel met de bezorging van een eventuele telefoon.
Dus gebeld naar de klantenservice met een vraag of de telefoon dan binnen een paar dagen zou kunnen worden bezorgd..
Ja de door mij uitgezochte telefoon was voorradig en ik zou eenzelfde abonnement krijgen als dat ik tot nu toe had. En dat was: 150 belminuten en 25 (of 30??) SMSjes.
Geen internet!!!!
Wat schets mijn verbazing een dag later? Ik kreeg een belbundel van 100, 25 SMSjes en1MB.

Wederom de klantenservice (0,10cent p.minuut)gebeld, waarna weer allerlei vragen over geboortedatum etc.etc voor 0,10 cent per minuut en dan eindelijk het antwoord van Telfort: .
"Jammer kunnen we niet meer veranderen, moet eerst naar het hoofdbureu alvorens we dit kunnen anuleren (en of dit wel kon worden geanuleerd). En als ik boos wordt, en zeg dat zij de fout hebben gemaakt en een ander abonnement hebben afgesloten dan was afgesproken: Jammer maar helaas.
Ga weer enkele weken weg, heb nu geen telefoonaansluiting voor 1 september, heb de telefoon die kwam niet aangenomen en gezegd dat die maar retour moest en ook een aangetekend schrijven gezonden naar Telfort. Want dit doet voor mij besluiten ;ECHT NIET MEER VERDER TE GAAN MET TELFORT.,

Tenslotte: Als ik de aangetekende brief ook per mailformulier van mijn Telfort wil sturen dan blijkt dit er ook al uit te liggen, als ik die beruchte klantenservice mag geloven.

601 2 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Aug 8, 2011 om 13:42
4744 Antwoorden / 9 Vragen

U heeft aangetekend aangegeven te annuleren. In principe is het dan niet nodig om ook via mail te sturen.

Hopelijk wordt dit annuleren kosteloos gedaan. Het is pas rond als dit annuleren schriftelijk is bevestigd.

Ik neem aan dat u in de brief gezet heeft dat u annuleert omdat Telfort een overeenkomst heeft afgesloten wat u niet aangevraagd heeft.

Mocht u binnen uiterlijk 30 dagen geen schriftelijke bevestiging kosteloos annuleren overeenkomst hebben ontvangen, dan kunt u dit voorleggen aan de Geschillencommissie telecommunicatie.

no
door nora - Aug 8, 2011 om 14:40
66 Antwoorden / 52 Vragen

[quote=tdehond schreef op maandag 8 aug 2011, 13:42]U heeft aangetekend aangegeven te annuleren. ........

Ik neem aan dat u in de brief gezet heeft dat u annuleert omdat Telfort een overeenkomst heeft afgesloten wat u niet aangevraagd heeft.

Dit heb ik heel duidelijk aangeven.