no
door nora Aug 8, 2011 om 13:29
Computers & telefonie

Verlengen abonnement + klantenservice telfort

Kreeg begin juli bericht dat ik mijn abonnement bij Telfort kon verlengen per 1-9-2011.
Ondanks dat ik dit abonnement eerder stop had gezet,dacht ik "ach ja..waarom niet" .Bovendien in deze vakantietijd kom ik zelf ook wat in de knel met de bezorging van een eventuele telefoon.
Dus gebeld naar de klantenservice met een vraag of de telefoon dan binnen een paar dagen zou kunnen worden bezorgd..
Ja de door mij uitgezochte telefoon was voorradig en ik zou eenzelfde abonnement krijgen als dat ik tot nu toe had. En dat was: 150 belminuten en 25 (of 30??) SMSjes.
Geen internet!!!!
Wat schets mijn verbazing een dag later? Ik kreeg een belbundel van 100, 25 SMSjes en1MB.

Wederom de klantenservice (0,10cent p.minuut)gebeld, waarna weer allerlei vragen over geboortedatum etc.etc voor 0,10 cent per minuut en dan eindelijk het antwoord van Telfort: .
"Jammer kunnen we niet meer veranderen, moet eerst naar het hoofdbureu alvorens we dit kunnen anuleren (en of dit wel kon worden geanuleerd). En als ik boos wordt, en zeg dat zij de fout hebben gemaakt en een ander abonnement hebben afgesloten dan was afgesproken: Jammer maar helaas.
Ga weer enkele weken weg, heb nu geen telefoonaansluiting voor 1 september, heb de telefoon die kwam niet aangenomen en gezegd dat die maar retour moest en ook een aangetekend schrijven gezonden naar Telfort. Want dit doet voor mij besluiten ;ECHT NIET MEER VERDER TE GAAN MET TELFORT.,


Tenslotte: Als ik de aangetekende brief ook per mailformulier van mijn Telfort wil sturen dan blijkt dit er ook al uit te liggen, als ik die beruchte klantenservice mag geloven.

601 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Aug 8, 2011 om 13:42
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

U heeft aangetekend aangegeven te annuleren. In principe is het dan niet nodig om ook via mail te sturen.

Hopelijk wordt dit annuleren kosteloos gedaan. Het is pas rond als dit annuleren schriftelijk is bevestigd.

Ik neem aan dat u in de brief gezet heeft dat u annuleert omdat Telfort een overeenkomst heeft afgesloten wat u niet aangevraagd heeft.

Mocht u binnen uiterlijk 30 dagen geen schriftelijke bevestiging kosteloos annuleren overeenkomst hebben ontvangen, dan kunt u dit voorleggen aan de Geschillencommissie telecommunicatie.

no
door nora - Aug 8, 2011 om 14:40
66 Antwoorden / 52 Vragen
0

[quote=tdehond schreef op maandag 8 aug 2011, 13:42]U heeft aangetekend aangegeven te annuleren. ........

Ik neem aan dat u in de brief gezet heeft dat u annuleert omdat Telfort een overeenkomst heeft afgesloten wat u niet aangevraagd heeft.



Dit heb ik heel duidelijk aangeven.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer