sh
door shielat78 Nov 4, 2005 om 14:19
Computers & telefonie

Versatel ADSL Compleet Family

Geachte dames en heren,
ik hoop dat iemand me kan helpen.
Op 05 september 2005  heb ik telefonisch het ADSL Compleet Family pakket van Versatel besteld,  maar en ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het abonnement resp. de service.
Op 18 oktober zou er een installatiemonteur komen om het pakket te installeren.
Ik heb daarvoor extra een dag vrij moeten nemen.
Op de bovengenoemde afspraak is niemand verschenen.
Eveneens heb ik mijn @Home-Kabelinternet per 01 november 2005 opgezegd omdat ik in de aanname was dat ik er dan met Versatel een internetverbinding kan maken.
Naar aanleiding daarvan heb ik met de klantenservice contact opgenomen en zij zegden toen tegen mij dat er een foutje was gebeurd en het abonnement per ongeluk opgezegd was.
Nadat zij niet teruggebeld hadden heb ik nog eens contact met hun opgenomen en zij vertelden me dan dat ik bij het installatiebedrijf een afspraak kan maken voor na 24 october. Ik heb laatste week een aantal keren gebeld maar zij wisten nog van niets.
Nu heb ik gisteren een email gekregen met een factuur voor het abonnement van 17.10.05 t/m 16.11.05. Deze factuur ging over 94,90 Euro en zij hebben het ook inmiddels afgeboekt.
Gisteren heb ik dus de klantenservice nog eens gebeld dat ik met de factuur niet akkoord ga maar ook niet me de service.
Ik heb hun gezegd dat ik het zat ben en het abonnement op wil zeggen.
Vandaag heb ik een email gekregen en zij zeggen dat ik deze 2-jaars contract i.v.m. met de Algemene Voorwaarden niet op kan zeggen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Wij hebben het geld inmiddels ook teruggeboekt en hun bankrekeningnummer geblokkeerd.
Nu ben ik bang dat ik daarlijk ook nog een deurwaarder aan de deur krijg.
Kan me iemand helpen ???

551 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door janfra - Nov 12, 2005 om 20:54
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

wees blij dat je nog niet aangesloten bent een brok ellende sinds 24 oktober aangesloten maar kan van mijn telefoon geen gebruik maken niet bellen maar kan ook niet gebeld worden ik kan ook niet meer van mijn contract af heb ook de rekening terug laten boeken.laat die deurwaarder maar komen ik denk dat we in ons recht staan we gaan toch niet betalen voor diensten die we niet hebben

vladja
door vladja - Nov 12, 2005 om 21:59
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

dubbelpost

sh
door shielat78 - Nov 12, 2005 om 22:00
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hoi Janfra, bedankt voor jouw reactie.


Kan jij me aub laten weten hoe het bij jou met het contract verder gaat. Denk je dat het zinvol is om met KPN daarover contact op te nemen?

ja
door janfra - Nov 12, 2005 om 22:08
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

ja dat is goed maar kpn heeft er verder niets meer mee te maken we mochten de kpn ook zelf niet opzeggen

ja
door janfra - Nov 12, 2005 om 22:09
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik ga ff informeren bij rechts bijstand wat hier aan te doen is

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer