Versatel Compleet ADSL Family
Ik hoop dat iemand me kunt helpen.
Op 05 september 2005 heb ik telefonisch het ADSL Compleet Family pakket van Versatel besteld, maar en ik ben niet tevreden over de kwaliteit van het abonnement resp. de service.
Op 18 oktober zou er een installatiemonteur komen om het pakket te installeren.
Ik heb daarvoor extra een dag vrij moeten nemen.
Op de bovengenoemde afspraak is niemand verschenen.
Eveneens heb ik mijn @Home-Kabelinternet per 01 november 2005 opgezegd omdat ik in de aanname was dat ik er dan met Versatel een internetverbinding kan maken.
Naar aanleiding daarvan heb ik met de klantenservice contact opgenomen en zij zegden toen tegen mij dat er een foutje was gebeurd en het abonnement per ongeluk opgezegd was.
Nadat zij niet teruggebeld hadden heb ik nog eens contact met hun opgenomen en zij vertelden me dan dat ik bij het installatiebedrijf een afspraak kan maken voor na 24 october. Ik heb laatste week een aantal keren gebeld maar zij wisten nog van niets.
Nu heb ik gisteren een email gekregen met een factuur voor het abonnement van 17.10.05 t/m 16.11.05. Deze factuur ging over 94,90 Euro en zij hebben het ook inmiddels afgeboekt.
Gisteren heb ik dus de klantenservice nog eens gebeld dat ik met de factuur niet akkoord ga maar ook niet me de service.
Ik heb hun gezegd dat ik het zat ben en het abonnement op wil zeggen.
Vandaag heb ik een email gekregen en zij zeggen dat ik deze 2-jaars contract i.v.m. met de Algemene Voorwaarden niet op kan zeggen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Wij hebben het geld inmiddels ook teruggeboekt en hun bankrekeningnummer geblokkeerd.
Nu ben ik bang dat ik daarlijk ook nog een deurwaarder aan de deur krijg.
IK HEB ECHT HULP NODIG !!!
Heer/Mevrouw,
Ik denk dat u met deze vraag beter naar de categorie: "Geldzaken en recht kunt gaan.
Als u bewijs heeft dat er een monteur zou komen om uw verbinding te leggen, is versatel zeker aansprakelijk.
Echter bent u met het bestellen van het ADSL-pakket akkoord gegaan met de voorwaarden.
Vriendelijke Groet.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
OV saldo verlopen card online terugvragen
OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer