di
door dina81 Mar 12, 2007 om 12:44
Computers & telefonie

Versatel / tele2 nieuw 2 jarig abonnement?

Ik ben sinds oktober 2005 bij versatel (of tele2 compleet met voetbal) Nu was er in het begin een proefperiode van de televisiezenders.  In juni 2006  kon ik aangeven of ik deze zenders wilde behouden, anders zou ik alleen nog maar nederland 1, 2 en 3 kunnen ontvangen. Ik heb dus via een menu op de televisie aangegeven dat ik dat wilde. Ik ging ervan uit dat het om een voortzetting van het abonnement ging. Wat ik echter niet wist,  en wat ook niet duidelijk was, was dat ik dan vanaf juni 2006 weer aan een twee jarig abonnement vast zat. Ik wilde juist van dat voetbal abonnement af, maar nu moet ik nog tot 2008 betalen voor voetbal waar ik nooit naar kijk. Ik vraag me af of het hier om een vorm van misleiding gaat, en of ik alsnog in oktober 2007 van dat abonnement af kan.

Met vriendelijke groeten, Dina

248 1 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 12, 2007 om 12:49
16959 Antwoorden / 202 Vragen

hallo dina@ het komt mij voor dat u op basis van de voorwaarden wel degelijk kunt stellen af te zien van het "voetbaldeel". Aangezien tele2 niet onbekend is met afwikkelingsproblemen als éen van de providers met klantonvriendelijke problemen: scrijf een brief, verzend die aangetekend ( u heeft dan bewijs) en stel dat u wel degelijk voortzetting wenst van het abonnement maar uitdrukkelijk zonder het voetbal deel. M.i. zal men daaraan moeten voldoen. Ik vraag me alleen af of u niet erg laat bent met deze vraag, het speelde immers al in juni 2006 dus 9 maanden geleden. En dat lijkt mij in uw nadeel. U heeft klaarblijkelijk "getekent voor de complete voortzeetiing"en helaas, dan zit u daar wel aan vast. In dat geval: nu al het voetbal deel opzeggen en dat ook per aangetekende brief.