pearly
door pearly Oct 31, 2004 om 12:08
Computers & telefonie

Verwisselbare schijf beveiligd

Ik heb een mp3-speler gekocht, maar nu kan ik er niets op zetten. Ik krijg de melding "Schijf beveiligd tegen schrijven", hoe kan ik deze schijf wel beschikbaar maken?

groetjes Pearly

594 4 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Oct 31, 2004 om 12:25
763 Antwoorden / 1 Vragen

heb je al gekeken in de handleiding van de MP3 speler, als het goed is kan je de MP3 speler beveiligen zodat je als er muziek op staat niet zomaar muziek erover heen kan zetten kijk eens of je in de handleiding iets kan vinden over muziek beveiligen tegen overschrijven oid.

succes en groeten tuinfreak

pearly
door pearly - Oct 31, 2004 om 13:54
5 Antwoorden / 15 Vragen

In de handleiding (engels) staat alleen dat alles vanzelf gaat als je de usb kabel aansluit. Alleen voor windows 98 moet je ee programma installeren. Voor Windows 2000 zou alles vanzelf moeten gaan. Verder staat er in de handleiding alleen maar hoe je de mp3 speler moet gebruiken.

pearly
door pearly - Oct 31, 2004 om 13:58
5 Antwoorden / 15 Vragen

OK, inmiddels ben ik er uit. ;-) Ik had de mp3 speler op slot staan. Nu lukt het wel. Hartstikke bedankt alsnog voor het meedenken.

groetjes Pearly

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Oct 31, 2004 om 14:12
763 Antwoorden / 1 Vragen

Graag gedaan pearly,

ook weer opgelost, het moest iets in die richting zijn of inderdaad op slot zetten of een menuutje waarmee je tegen overschrijven kan beveiligen.

groet tuinfreak