jo
door jobbo90 Feb 27, 2007 om 23:09
Computers & telefonie

Video kaart

heay,

ik wil graag een niieuwe videokaart maar ik weet niet of ik PCI heb of PCI express heb. als ik bij hard ware kijk staat er: NVIDIA GeForce 6200 LE. en als locatie PCI bus 1, device 0, function 0.

maar ik weet niet wat dit betekent. ik hoop dat iemand me kan helpen.

groeten job

1284 15 Rapporteer

jo
door jobbo90 - Feb 27, 2007 om 23:16
11 Antwoorden / 10 Vragen

die info die ik net gaf is van de video kaart die ik nu heb. is die nou pci express? en hoe kan ik dat zien?

labswans
door labswans - Feb 27, 2007 om 23:19
1918 Antwoorden / 10 Vragen

pci expres ,het staat er toch , sorry !

labswans
door labswans - Feb 27, 2007 om 23:20
1918 Antwoorden / 10 Vragen

ASUS EN6200LE TC256/TD

NVIDIA GeForce 6200 LE TurboCache dat 256 MB ondersteunt - 64 MB - Met geïntegreerde grafische kaart - PCI Express x16 - Insteekkaart - TV-uit

6 aanbiedingen van 31,88 euro tot 39,75 euro

labswans
door labswans - Feb 27, 2007 om 23:25
1918 Antwoorden / 10 Vragen

ASUS EN6200LE TC256/TD

NVIDIA GeForce 6200 LE TurboCache dat 256 MB ondersteunt - 64 MB - Met geïntegreerde grafische kaart - PCI Express x16 - Insteekkaart - TV-uit

6 aanbiedingen van 31,88 euro tot 39,75 euro

jo
door jobbo90 - Feb 27, 2007 om 23:31
11 Antwoorden / 10 Vragen

ik snap wel dat het PCI express is maar hoe kom je daarbij? hoe weet je of het PCI is of PCI express is? kan het dit keer mischien in een taal die mensen die niet zo goed in computertaal zijn ook snappen.

groeten job

labswans
door labswans - Feb 27, 2007 om 23:45
1918 Antwoorden / 10 Vragen

hoe kom ik hierbij ? nou door te lezen wat men opgeeft bij zon kaart

De informatie die ik gaf voor zon kaart heb ik gewoon opgezocht op google en daar staat pci express luid en duidelijk. Men mag nooit verkeerde informatie opgeven. Er zit verschil in die poorten. Dus verkeerde informatie geven is nooit toegestaan door zon leverancier. Dat zou veel klachten opleveren.

jo
door jobbo90 - Feb 27, 2007 om 23:48
11 Antwoorden / 10 Vragen

heel erg bedankt voor je antwoord. ik ga morgen meteen een nieuwe video kaart kopen. (sorry dat ik een beetje lastig was)

labswans
door labswans - Feb 27, 2007 om 23:53
1918 Antwoorden / 10 Vragen

lastig ben u helemaal niet maar vraag het precies aan de verkoper zodat hij u kan adviseren. De verantwoording ligt bij de verkoper om u met de juiste kaart naar huis te sturen.

dirck
door dirck - Feb 28, 2007 om 00:53
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Het kan ook zijn dat die Nvidia 6200 LE een AGP kaart is.

Als je in het boekje kijkt wat bij je moederbord hoort, daar staat precies in wat voor videokaart er in hoort.

Ik heb een AGP kaart en daar staat ook, Locatie: PCI-bus 1, apparaat 0, functie 0

Als je via Start > Configuratiescherm dubbelklikt op Beeldscherm, dan opent het venster "Eigenschappen voor Beeldscherm" dan klik je vervolgens op Instellingen, dan onderaan op Geavanceerd en vervolgens in het nieuwe schermpje dat verschijnt op Geforce FX 6200 (of iets dergelijks).

Daar zou je dan moeten zien wat voor bustype die videokaart is, bijvoorbeeld: AGP 8X

Groet, Dirck

speedy67
door speedy67 - Feb 28, 2007 om 14:45
15 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Job,

Volgens de site van Nvidia is het een PCI Express kaart.

http://www.nvidia.com/page/geforce_6200.html

Groeten,
Speedy67

ma
door martin1 - Feb 28, 2007 om 15:25
346 Antwoorden / 4 Vragen

@labswans

waarom praat je niet gewoon algemeen beschaafd Nederlands? Dus gewoon een zin beginnen met een hoofdletter, komma's gebruiken waar deze horen en de zin eindigen met een punt. Het lezen van jouw antwoorden is op deze manier geen prettige aangelegenheid.

lexus1979
door lexus1979 - Feb 28, 2007 om 15:31
13 Antwoorden / 2 Vragen

@labswans

slecht nachtje gehad?

jo
door jobbo90 - Feb 28, 2007 om 23:46
11 Antwoorden / 10 Vragen

labswans nogmaals bedankt voor je antwoord. ik heb een nieuwe video kaart gekocht en geplaatst. hij werkt perfect.

jo
door jobbo90 - Feb 28, 2007 om 23:46
11 Antwoorden / 10 Vragen

labswans nogmaals bedankt voor je antwoord. ik heb een nieuwe video kaart gekocht en geplaatst. hij werkt perfect.

labswans
door labswans - Feb 28, 2007 om 23:53
1918 Antwoorden / 10 Vragen

ik zit niet hier voor eindexamen nederlands. trouwens het interesseert mij niks of ik hier abn neerzet. het gaat mij erom dat ik iemand help , meer niet

voor de rest ga ik op dezelfde voet verder zoals ik altijd gewend ben

labswans