je
door jeannie Mar 13, 2009 om 14:22
Computers & telefonie

Vista software.

Hallo,ik had hier gelezen dat er op de Microsite was waar je een bestand kon downloaden dat er controle was over in het Nederland je mail kon controleren.Dat heb ik gedaan,maar ik weet niet waar het na toe moet.Ik kan geen engels.Weet iemand van jullie hoe ik dat moet doen,want nu blijft het staan in documenten,ik had het wel naar windows mail  gekopiéerd.Alvast bedankt voor het antwoord.Jeannie.

540 4 Rapporteer

poltol
door poltol - Mar 13, 2009 om 19:14
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo Jeannie,

Het is mij nier duidelijk wat u nu precies heeft gedown load. En ook niet wat u er mee wil gaan doen. Misschien kunt u het wat gemakkelijker omschrijven. Als u er vanaf wilt kunt u het programma altijd weer verwijderen. Dus a.u.b. wat meer [duidelijke] info.

Vr.gr. poltol

dirck
door dirck - Mar 13, 2009 om 20:45
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Na 5 keer je vraag gelezen te hebben, denk ik dat je de spellingscontrole voor je e-mail bedoeld?

dirck
door dirck - Mar 13, 2009 om 21:09
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Voor Windows Mail is er geen Nederlandse spellingscontrole beschikbaar.

Als je toch gebruik wilt maken van Nederlandse spellingscontrole, dan zou je kunnen upgraden van Windows Mail naar Windows Live Mail, daar zit wel een Nederlandse spellingscontrole in.

pedissekali
door pedissekali - Mar 16, 2009 om 00:33
66 Antwoorden / 14 Vragen

Als je vaker programma's in een andere taal krijgt, is het misschien handig de begeleidende tekst naar het Nederlands te vertalen.
Ga naar www.google.nl en klik dan op taalhulpmiddelen.
Selecteer de tekst die je wil vertalen, kopiëren en plakken.
dan even de taal selecteren, en klaar is kees.
Vertalingen zijn niet perfect maar zullen je vast duidelijk maken wat er bedoelt wordt.