hj
door hjvanschie Nov 22, 2008 om 14:43
Computers & telefonie

Vistaprogramma voor Slimline computer.

Goede middag allemaal.


Wie kan mij informeren waar ik een herstelschijf kan bekomen voor mijn Slimline computer s3260. Ik heb door onkundig handelen  de fabrieksinstelling gewist en was vergeten om een herstelschijf te maken toen ik deze computer kocht. Het is natuurlijk dom van mij, maar ja op in je 80e levensjaar vergeet je wel meer belangrijke zaken. Ik heb op internet gezocht en daar waren alleen programma's te koop in deEngelse en Spaanse taal te koop. Ik ben al blij dat ik mijn moederstaal een beetje zonder fouten kan schrijven. Zonder gekheid lieve mensen help a.u.b.


Henk van Schie.


 

207 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

nouds
door nouds - Nov 22, 2008 om 15:05
98 Antwoorden / 11 Vragen
0

Ik vrees dat er voor u niets anders op zit dan een nieuwe versie van Vista aan te schaffen.
Misschien heeft anders een kind of kleinkind van u nog een installatie CD van Vista liggen die u even mag lenen.



holpen
door holpen - Nov 22, 2008 om 17:20
1416 Antwoorden / 0 Vragen
0

U kunt even contact opnemen met uw leverancier en de situatie uitleggen. Met een beetje geluk kan deze zorgen voor een herstelschijf. Of anders eens contact zoeken met de fabrikant (HP) voor een recovery-dvd/cd.

Als dit allemaal geen vruchten afwerpt, zit er weinig anders op dan inderdaad een nieuwe officiële versie van Windows te kopen.



menno0
door menno0 - Nov 22, 2008 om 23:26
236 Antwoorden / 42 Vragen
0

Een soortgelijk geval is bij mij gebeurd. Ik heb microsoft gebeld 020 5001500 : product activeren 1 : toen custum service afd.. Hier heb ik gevraagd te resetten. 2x is de productkey door de scanner gehaald en mijn Windows is legaal.


Ik kreeg instructie tegelijk STROOM SCHAKELAAR AAN en F 11 vele malen in te drukken. Dikke pech, er was overheen geschreven.  Wie weet is dat bij U nog niet gebeurd! Ik werd doorverwezen naar tel. nummer behorend bij IDM. Deze technische ondersteuning probeerde weer, doch toen het bleef mislukken kon ik een herstel CD kopen 59,91 euro alleen te voldoen met creditcard. Deze bezit ik niet dus werd ik verwezen naar een computerzaak om opnieuw te her-installeren. U bent wel alle gegevens kwijt!


 

gladdeharry
door gladdeharry - Nov 23, 2008 om 15:59
463 Antwoorden / 14 Vragen
0

Voor deze HP computer kunt u eventueel herstelschijven bestellen via HP.
Kijk op www.hp.nl of bel de helpdesk. 0900-2020165.

Even
lezen


Lees ook nog even alles op bovenstaande link.Gewoon op klikken



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer