quasimoda
door quasimoda Aug 24, 2009 om 19:53
Computers & telefonie

Vodafone geheim nummer blijkt niet geheim

Sinds april 2007 heb ik een abonnement bij Vodafone. Ik heb een geheim nummer aangevraagd en dat was geen probleem. Dit jaar mei kwam ik erachter dat mijn volledige telefoonnummer en provider gewoon vermeld staan op een factuur van een andere telecomaanbieder. Ik was stomverbaasd en belde de klantenservice van Vodafone. Excuses en er was kennelijk een fout gemaakt, mar de mevrouw van de klantenservice zou er direct voor zorgen dat het alsnog zou gebeuren, inhoudende dat iemand die mij zou bellen met een nummer dat niet van Vodafone is, zou  zien staan 06-2171****. Prima, weer alle vertrouwen erin dat het goed zou komen, maar nu hoor ik vandaag van mijn mams die een abo heeft bij weer een andere aanbieder dat op de datum van 29 juli jl. gewoon mijn hele telefoonnummer vermeld staat.

Ik baal hier flink van. Wegens problemen met een ex ben ik in 2007 naar Vodafone overgestapt en heb daar een nieuw en GEHEIM nummer gekregen. Omdat ik er vertrouwen in had dat het zo zou geschieden, heb ik er geen moment aan gedacht dit te controleren. Nu blijk ik dus al anderhalf jaar lang tegen mijn wens in, een openbaar nummer te hebben en zelfs nadat het in orde gemaakt zou zijn door de klantenservice, is er helemaal niets gebeurd.

Ik heb geen vertrouwen meer in Vodafone en zou hele graag van ze af willen. Mijn contract loopt tot april 2010, maar het is toch niet zo dat Vodafone regels kan en mag omzeilen maar dat ik me vooral maar aan mijn contract moet houden?

Hoe zit dit?



1696 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2009 om 22:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De contractuele kant houd ik me even afzijdig van. Wist je dat het mogelijk is om een gesprek te voeren waarbij je nummer (eenmalig) niet meegezonden wordt? Je moet daarvoor het volgende intoetsen:
#31#telefoonnummer

Let op: dit geldt niet voor sms of mms.



ve
door verwijderd - Aug 24, 2009 om 22:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag quasimoda,


Probeer het probleem eens op te lossen door kontakt op te nemen met:


Stuur een mailtje naar Bas of Antoine of Jan


vodafonewebrelations.nl@vodafone.com


(zet in dat mailtje je klantnummer en je mobiele nummer)


en .................geef in je mailtje vooral aan, dat je al berichten hebt geplaatst op verschillende consumentensites.


Sukses en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2009 om 00:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@Edwardus,


Dankje, dat wist ik inderdaad, maar dat staat hier los van.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2009 om 00:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@Read, dankje wel voor je reactie.


Ik zal er een mail heen sturen. Ik hoop dat het zin heeft, omdat de klantenservice bellen ook niet zinvol is geweest.


Bedankt voor de tip!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer