agaat77
door agaat77 Apr 6, 2012 om 17:58
Computers & telefonie

Vodafone schande of niet?

Vodafone,

Drie dagen, bijna 4 en nog steeds niet kunnen bellen of gebeld worden... nog even te zwijgen van het internet via de telefoon.

Ze zijn er met man en macht mee bezig ( Let even op, goede Vrijdag, Zaterdag passen ( dus Maandag valt ook af) en ondertussen kunnen we nog steeds niet bellen...

Schande of niet? Krijgen we nog een compensatie?

Wat denkt U?

Mvg,

Agaat.

3561 79 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het meest problematisch lijkt het mij voor de bedrijven die het mobiele netwerk van Vodafone gebruiken.

M.i. is het meest belangrijk dat 112 gebeld moet kunnen worden.
Geen internet via gsm vind ik minder belangrijk.

Of en hoeveel compensatie Vodafone voor zijn klanten over heeft is nog afwachten.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 18:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb er maar 1 dag last van gehad. Ik kan inmiddels gewoon weer bellen, sms'en en dergelijke. Mobiel internet nog niet geprobeerd. En nee, het is geen schande. Ongelukken gebeuren, ze zijn ermee bezig en ze doen wat ze kunnen. Niet zo zeuren dus.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 18:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zeuren? geen sprake van.. ik ben niet bereikbaar en kan zelf niet bellen, kan ook geen 112 bellen! goed ik zit dan toch maar thuis, dus ik heb niets te zeuren, want een kortzichtigheid...ik betaal voor iets wat niet werkt...

Nu met de paasdagen zal er niet gewerkt worden ( wat ik begreep van telefonische contact dat ik heb gehad vandaag met Vodafone) er word nogal laconiek mee om gegaan... Het voortdurend refereren aan: Ja brand DAAR KUNNEN WIJ NIETS AAN DOEN, vind ik na 3 dagen geen excuus meer. Daar ben je tegen bestand als zo'n grote provider!..brand kan overal gebeuren..men had beter moeten back uppen..

Het gaat mij ook om, het niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden... ik vind het abnormaal.. en verwacht op zijn minst een gebaar...

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 19:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hoef geen compensatie maar dat ik niet kan internetbankieren (betalingen doen) vind ik wel behoorlijk irritant.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Telefoon werkte bij mij alweer in de nacht van woensdag op donderdag. Internet soms wel soms niet. Ja, het is vervelend, maar dit is wel degelijk overmacht.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 20:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het netwerk is soms wat overbelast, waardoor je wat vaker zal moeten proberen contact te krijgen, maar het kan gewoon. Overigens is de brand woensdagochtend geweest en dus is de "storing" pas net iets langer dan 2 dagen aan de gang. Het verkeer wordt gewoon omgeleid en Vodafone doet wat ze kan. Als er op de snelweg een file staat door een ongeval gaat u toch ook niet zeggen dat het een schande is van de wegbeheerder?

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 20:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dit is werkelijk overmacht en geen smoes, dat kan natuurlijk met de techniek gebeuren, zal in de toekomst wel meer voor gaan komen.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 20:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oh overmacht, alle begrip! maar als zo'n groot bedrijf dien je wel een goed back up systeem te hebben, en die is er niet. Ja een wagentje die 200,000 klanten moest coveren..

1 dag vooruit, 2 dagen? maar zelfs vandaag en morgen- zo niet het paas weekend ertussen.. Ik kan zelfs geen 112 bellen totaal geen bereik..

dus bellen, herstarten mevrouw.. en als dat niet helpt moet u nog even wachten! de een wel, de ander niet...

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Knap dat u nu al weet morgen, 1e en 2e paasdag geen bereik te hebben.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 20:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

.......zo niet het paas weekend ertussen........

Er wordt met Pasen gewoon door gewerkt om het probleem op te lossen.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 21:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou .. vandaag gebeld!

Gevraagd: Word er door gewerkt? Nee mevrouw! Vodafone medewerker Marc ( achternaam zal ik niet noemen) het is goede vrijdag dus men stopt van de buitendienst rond 15:00 uur. Morgen weet ik niet, maar zondag en maandag in ieder geval niet--> Aldus Marc van de Vodafone..

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

agaat77 schreef op vrijdag 6 apr 2012, 21:01:

Nou .. vandaag gebeld!

Gevraagd: Word er door gewerkt? Nee mevrouw! Vodafone medewerker Marc ( achternaam zal ik niet noemen) het is goede vrijdag dus men stopt van de buitendienst rond 15:00 uur. Morgen weet ik niet, maar zondag en maandag in ieder geval niet--> Aldus Marc van de Vodafone..

Ik kreeg op mijn werk een mail van Vodafone, daarin stond dat er ook met Pasen wordt door gewerkt.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uit de anderhalf uur geleden ontvangen mail van Vodafone.

Vodafone verwacht het gehele Paasweekend nodig te zullen hebben om alle diensten (zowel bellen, sms, dataverkeer en voicemail) weer op orde te krijgen. We blijven met man en macht werken aan het oplossen van alle problemen en betreuren dat het herstel van de storing langer duurt dan aanvankelijk verwacht werd.
U denkt toch niet serieus dat ze in het weekend en met Pasen echt stoppen? Vodafone is o.a. ook leverancier van alle mobiele telefonie van de Rijksoverheid. Dan betaal je die ingenieurs echt wel wat extra om tijdens Pasen door te werken.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of ik het geloof? of diegene die mij als 'medewerker van Vodafone dient in te lichten?

Persoonlijk? Ik geloof niet dat men extra uren maakt nee..

En dus net wat U aanhaalt Duimenge.. juist daarom vind ik het nogal vreemd lang duren, maar het kan zeer goed aan mij liggen? bedoel ik ben maar een eenvoudig klantje...

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 21:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb geen VDF, wel denk ik dat er echt iets cruciaals in de brand verloren is gegaan. VDF zit ook niet op deze reclame te wachten en zit er ook niet op te wachten op schadeclaims. Misschien iets minder achterdochtig zijn en accepteren? Zo afhankelijk van je mobiele telefoon....

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

pino123 schreef op vrijdag 6 apr 2012, 21:41: Ik heb geen VDF, wel denk ik dat er echt iets cruciaals in de brand verloren is gegaan. VDF zit ook niet op deze reclame te wachten en zit er ook niet op te wachten op schadeclaims. Misschien iets minder achterdochtig zijn en accepteren? Zo afhankelijk van je mobiele telefoon....

Tsja, een datacenter is inderdaad vrij cruciaal. Ook vrij lastig om een heel datacenter te back-uppen bij een ander datacenter. Door de brand zijn ook een aantal zendmasten niet meer te gebruiken en die moeten handmatig weer aangesloten en geconfigureerd worden. Dat wil nog wel eens veel tijd kosten.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 21:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

nog even te zwijgen van het internet via de telefoon.

Inderdaad, bij het weer op orde krijgen van alles, is dat het laatste wat gebeuren moet.

Tja, er is technisch/electronisch zoveel mogelijk vandaag de dag, maar als er iets fout gaat, gaat 't ook goed fout.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Pino,

Ja behoorlijk afhankelijk.. ik ben gehandicapt, dus denk dat ik maar een pre paidje voor nood aanschaf

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wel moet Agaat 77 dan wel een prepaid van ander netwerk hebben.... en simlockvrije telefoon!

Maar ik vind niet Vodafone maar hun huisvesting verkeerd.
Ze hebben niet naar hun buren gekeken en dat is de enige fout die ze maakten.

Vrijstaand pand of brandveilige buren.
Ik wil daarom ook niet naast een Wiet plantage wonen en afgelopen winter kwam daarom de Politie even langs omdat zij minder sneeuw op hun dak hadden.

Ik zit dus weer veilig naast een leeg gehaald huis dat nu verkocht moet worden!
Vodafone kan dus beter veilige of geen buren zoeken.

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 21:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

agaat77 schreef op vrijdag 6 apr 2012, 22:08:

@ Pino,

Ja behoorlijk afhankelijk.. ik ben gehandicapt, dus denk dat ik maar een pre paidje voor nood aanschaf

Je hebt geen vaste aansluiting? Daarnaast kan ik natuurlijk niet vanachter mijn computer beoordelen of je een handicap hebt. Maar wordt het dan beter door compensatie of door schande te roepen?

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 21:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pino,

Hou dat sarcasme maar voor je... daar heb ik niet zoveel mee.

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben geheel niet sarcastisch, ik houd er kennelijk een andere mening op na. Ik geloof dat de er in je eigen betoog het volgende staat:

Schande of niet? Krijgen we nog een compensatie?

Het is hetzelfde als er een auto stuk gaat; je kan er geen gebruik van maken, dit kan overmacht zijn. De situatie waarin je zit kan dit extra onhandig maken, daar hoef je mij niet van te overtuigen, maar om het nu meteen een schande te gaan noemen of er een compensatie uit te slepen... Je kan ook gewoon accepteren dat de situatie zo is, heel vervelend.. Niemand zit er op te wachten.

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maar ik vind niet Vodafone maar hun huisvesting verkeerd.
Ze hebben niet naar hun buren gekeken en dat is de enige fout die ze maakten.

Vrijstaand pand of brandveilige buren.
Ik wil daarom ook niet naast een Wiet plantage wonen en afgelopen winter kwam daarom de Politie even langs omdat zij minder sneeuw op hun dak hadden.

? Al gaat deze onzin nog op.... Ook kunnen wietplantages worden aangelegd nadat de Vodafone al jaren hun pand hebben betrokken... Die gaan heus niet op het dak bij de buren kijken hoor!

ve
door verwijderd - Apr 7, 2012 om 23:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

tot15karakters schreef op zaterdag 7 apr 2012, 15:50: Wel moet Agaat 77 dan wel een prepaid van ander netwerk hebben.... en simlockvrije telefoon!

Maar ik vind niet Vodafone maar hun huisvesting verkeerd.
Ze hebben niet naar hun buren gekeken en dat is de enige fout die ze maakten.

Vrijstaand pand of brandveilige buren.
Ik wil daarom ook niet naast een Wiet plantage wonen en afgelopen winter kwam daarom de Politie even langs omdat zij minder sneeuw op hun dak hadden.

Ik zit dus weer veilig naast een leeg gehaald huis dat nu verkocht moet worden!
Vodafone kan dus beter veilige of geen buren zoeken.

Als bij u buren brand uitbreekt en u krijgt van de verzekring u had ergens anders moeten gaan wonen daarom betalen wij niet u schad. Beetje vergezocht maar dat doet u ook. Vooruitziende blik?

ve
door verwijderd - Apr 8, 2012 om 03:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat schadeclaims geen kans maken. Ook al maak je er juridisch werk van. Dat heeft een jarenlange juridische strijd tot gevolg die bij de tijd dat de rechter spreekt iedereen de storing allang is vergeten. Nu gaan nog steeds rechtszaken belastinggeld terug te halen uit Icesave waar lokale boekhouders van Gemeenten en Provinciën blijkbaar zonder controle meedoen aan verleidingen van marktwerking. Is er een hoofdfinanciën ontslagen? Nee natuurlijk niet . Is er een wethouder belast met financiën ontslagen nee.

Zolang dit allemaal mogelijk is moet je bij een storing hopen dat je een paar gezelsschapspelen hebt liggen

ve
door verwijderd - Apr 8, 2012 om 14:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik had het ook kan pas vandaag weer alles gebruiken. ik vind dat agaat wel een punt heb, want je betaald toch abo kosten die kunnen ze toch gewoon verekenen dus in mindering brengen op het volgende nota? lijkt mij best redelijk

ve
door verwijderd - Apr 8, 2012 om 19:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik werd door KPN, Vodafone en T mobile bedankt.

Alle panden van deze 3 aanbieders voldoen aan alle eisen.
Maar na mijn tip gaan ze ook eens naar hun buren kijken.

Ik ondernam ook pas actie nadat ik het sneeuwvrije verdachte dak bij de buren zag en kreeg op tijd gelijk.
Ik was geschrokken dat deze leuke mensen dit al jarenlang blijkbaar hebben gedaan en ben nu ook voorzichtiger geworden met mijn nu nieuwe buren.

Alle 3 aanbieders gaan dus nu kijken of ze niet naast een gevaarlijke buurman zitten en kijken of er iets aan te doen is of dat ze gaan verhuizen.
Dit soort nieuws berichten kost hun veel omzet maar ook gelijk vele nieuwe klanten.

Ik kreeg dus 3x een bedankje voor de goede tip en wacht op verdere acties.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2012 om 21:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij mij doet mijn vodafone weer, bij jou agaat?

ve
door verwijderd - Apr 8, 2012 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik was geschrokken dat deze leuke mensen dit al jarenlang blijkbaar hebben gedaan en ben nu ook voorzichtiger geworden met mijn nu nieuwe buren.

Hoe doe je dat? Voorzichtiger met je nieuwe buren...

ve
door verwijderd - Apr 9, 2012 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Yes!

Vanmorgen kreeg ik een lading aan berichten binnen, en kon ik weer bellen en gebeld worden..pak van mijn hart.. ik ben enorm afhankelijk van de telefoon.

@ Pino, Voorzichtigheid omtrent nieuwe buren? Daar weet mijnheer Aart alles van..

ve
door verwijderd - Apr 9, 2012 om 19:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uit de vandaag ontvangen Vodafone Service Mail.

We willen onze klanten ook via deze weg bedanken voor alle steunbetuigingen via social media van de afgelopen week. We begrijpen ook de onvrede bij veel klanten. Misschien heb je al gehoord dat Vodafone van plan is een gebaar te maken. Wij zullen zo snel mogelijk laten weten wat dat zal zijn. Hopelijk begrijp je dat we er eerst voor willen zorgen dat je zo snel mogelijk weer kunt bellen, sms’en en internetten.

ve
door verwijderd - Apr 9, 2012 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Agaath,

Ik ben blij dat de aansluiting het weer doet, daarnaast heb ik echt wel begrip ervoor dat je echt afhankelijk bent van de telefoon in jouw situatie. Ben alleen niet van mening om direct over schande te spreken en over compensatie, soms zijn dingen gewoonweg overmacht...

En tja.. mijnheer Aart, weet er alles van, in de winter nooit sneeuw op zijn dak... Raaskalt af en toe enorm..... Maar ja......

ve
door verwijderd - Apr 9, 2012 om 19:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vervelend, ik heb nog geen internet. Is soms toch wel lastig.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

dat is de reden dat wij geen drie in een willen maar als het goed is moeten ze je geld terug betalen ik zit bij de kpn had laatst n week geen vaste aan sluiting van wegen n storing mij gemeld bij kpn en kreeg 10 euro terug werd in mindering gebracht op mijn rekening dus meld je aan bij hun

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind dat Vodafone zijn activiteiten tijdelijk had moeten uitbesteden aan bijvoorbeeld, KPN. Zo hou je tenminste tevreden klanten!

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 13:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook een Vodafone gsm en kon een paar dagen niet sms-en en bellen. Heb uiteraard (zoals de meeste mensen) wel een vaste aansluiting en kon daarmee gewoon bellen, en als dat niet had gekund dan had ik even bij een van mijn buren gevraagd of ik hun telefoon even had mogen gebruiken. Lastig? Ja. Ramp? Nee.
Bovendien heb ik ondertussen meerdere keren een email van Vodafone gehad dat ze bezig zijn te denken over een tegemoetkoming aan hun klanten, vind ik erg netjes en ben benieuwd wat het gaat worden. Maar geen haar op mijn hoofd die erover denkt om hier eens even een slaatje uit te gaan slaan, het staat mij bijzonder tegen dat sommige mensen tegenwoordig meteen overal geld voor willen zien. Waarschijnlijk zal Vodafone 1 week abonnementsgeld in mindering brengen op de rekening of zo, en dat zou ik netjes vinden. Meer vind ik ook niet nodig. Soms schaam ik me voor mijn medemensen.....

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je zo afhankelijk bent van een telefoon zou ik een vaste aansluiting overwegen. Voor het geval de stroom uitvalt heb ik mijn laatste telefoon met een draad bewaard. Zo kan ik vrijwel altijd bellen.

Amper een week geen internet is volgens mij wel te overleven..... Ik heb laatst ook een week zonder gezeten omdat ze bij Ziggo de storing niet konden vinden. Vervelend maar geen onoverkomelijke ramp.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 13:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eens tucker. Vodafone is door blijven werken aan het probleem en laten we eerlijk zijn... de wereld is toch niet vergaan? Er zijn volgens mij ergere dingen, maar ik heb wel begrip voor mensen die afhankelijk zijn van de telefoon. Alhoewel het tegenwoordig lijkt of iedereen ervan afhankelijk is :-)

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is jammer dat de discussie niet gaat over waarom de storing bij Vodafone kon ontstaan:

Vodafone heeft niet de juiste bouwwijze in acht genomen bij haar vitale telecomcentrale en uit kostenoverwegingen vele bezuinigingen doorgevoerd waardoor bij brand grote onnodige schade kon ontstaan..

Verder heeft Vodafone geen back-up apparatuur stand-by gehouden, weer uit pure kostenoverwegingen.

Feit: de brand is naast de telecomcentrale van Vodafone ontstaan en kon gemakkelijk overslaan doordat Vodafone geen externe (goedkope) sprinklerinstallatie had en hun kwetsbare telecomapparatuur gehuisvest was in omgebouwde (goedkope) transportcontainers die geen enkele bescherming bieden bij brand!

Dus geen overmacht, maar een te voorkomen probleem wat uit kostenoverwegingen ontstaan is doordat Vodafone nalatig en te zuinig is geweest!

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een flauwekul van vodafoon, ze verlenen een dienst en daar betaal je voor, overmacht kan niet, dan hebben ze de zaken niet in orde, je zult maar in levensgevaar zijn en 112 niet kunnen bellen al is het maar een persoon dat is er een teveel.
Mensen neem die smoesjes van vodafoon en andere providers niet, jij betaald voor een dienst en hun moeten in staat zijn die dienst te verlenen, als jij je werk bij jouw baas niet goed doet heeft dat ook gevolgen.

We zijn veel te coulant ook voor andere bedrijven ook die hebben het vaak over dat ze niets kunnen doen aan het tekort schieten van hun diensten. Dus nogmaals overmacht dat is hun probleem, jij hebt recht op waar je voor betaald en anders voldoende compensatie.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mensch, maak je niet zo druk. Je zou je beter kunnen afvragen wat je suggereert met je foto. Als plattelander krijg ik dan het idee dat u in een heel prettige branch werkt, waar elke klant aangesproken wordt met "Schatje".

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

lijnvb schreef op donderdag 12 apr 2012, 13:21: Eens tucker. Vodafone is door blijven werken aan het probleem en laten we eerlijk zijn... de wereld is toch niet vergaan? Er zijn volgens mij ergere dingen, maar ik heb wel begrip voor mensen die afhankelijk zijn van de telefoon. Alhoewel het tegenwoordig lijkt of iedereen ervan afhankelijk is :-)

Hoi Lijnvb,

Door pure weloverwogen nalatigheid en zuinigheid van Vodafone heeft o.a. het bedrijfsleven vele miljoenen Euro schade opgelopen...
Die schade wordt (deels) indirect verhaald op onze samenleving!

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is een trap onder de gordel, traporgel. En heeft niets met de discussie te maken. Laat iedereen in z'n waarde, OK?

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 14:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

recentelijk had de KPN een emailstoring. Hoewel ik voor 15 euro per maand overal naar toe kan bellen, moest ik dus mijn afspraken die vrijdag per telefoon afhandelen. Ik had dus geen zichtbare schade. Wat wel akelig was, dat je blijkbaar veel mensen heb die je alleen kunt inspreken en dan jou weer terug gaan bellen. Dat was heel vervelend.

Dat heb ik de KPN als schade gemeld. Had me vooral veel tijd gekost. De KPN gaf mij gelijk en maakte mij een dag later € 25,- over en € 1.99 mobiele kosten

Vond het toch heel coulant! Ik had geen schadebedrag gemeld, want die had ik immers niet aantoonbaar op rekening. Nou ja die € 1.99 dan.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

geem02 schreef op donderdag 12 apr 2012, 13:33: Wat een flauwekul van vodafoon, ze verlenen een dienst en daar betaal je voor, overmacht kan niet, dan hebben ze de zaken niet in orde, je zult maar in levensgevaar zijn en 112 niet kunnen bellen al is het maar een persoon dat is er een teveel.
Mensen neem die smoesjes van vodafoon en andere providers niet, jij betaald voor een dienst en hun moeten in staat zijn die dienst te verlenen, als jij je werk bij jouw baas niet goed doet heeft dat ook gevolgen.

We zijn veel te coulant ook voor andere bedrijven ook die hebben het vaak over dat ze niets kunnen doen aan het tekort schieten van hun diensten. Dus nogmaals overmacht dat is hun probleem, jij hebt recht op waar je voor betaald en anders voldoende compensatie.

als het goed is kan je 112 wel bellen, die kan je nl zelfs bellen als je geen simkaart in je telefoon hebt zitten.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 14:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

eva369 schreef op donderdag 12 apr 2012, 14:17:
als het goed is kan je 112 wel bellen, die kan je nl zelfs bellen als je geen simkaart in je telefoon hebt zitten.

Dat klopt, een noodoproep kan altijd gemaakt worden (tenzij je batterij leeg is).

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind dat Vodafone moet dokken. Het is een particulier bedrijf dat vette wist maakt, immers Nederland is het duurste uit met mobiele tarieven.
En in deze moderne tijd is het gewoon van de gekke dat zo een groot en machtig bedrijf geen backup gemaakt heeft. Dus wie zich dan brand moet op de blaren zitten, dus compenseren.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 14:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt eerlijk gezegd,
Vodafone doet dit niet expres, dit is overmacht, kan elke provider gebeuren.
Ik heb zelf een prepaid kaartje gehaald voor in mijn telefoon, zodat ik kan bellen indien nodig, en verder wacht ik rustig af.
Vind het ook wel lekker rustig zo.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een gez..........., ook dit is overmacht. Vodafone heeft de brand niet zelf aangestoken. Zo zie je maar weer hoe afhankelijk men is van zo'n kreng. De hele dag bereikbaar moeten/willen/kunnen zijn is achterlijk. In het verleden hebben we het ook zonder gedaan, toen was men ook niet bereikbaar als men niet thuis was.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

cococat schreef op donderdag 12 apr 2012, 14:59: Ik snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt eerlijk gezegd,
Vodafone doet dit niet expres, dit is overmacht, kan elke provider gebeuren.
Ik heb zelf een prepaid kaartje gehaald voor in mijn telefoon, zodat ik kan bellen indien nodig, en verder wacht ik rustig af.
Vind het ook wel lekker rustig zo.

Helemaal mee eens! Sommige mensen proberen overal een slaatje uit te slaan, gedreven door hebzucht. Dat is pas echte armoede.....

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 15:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alle providers zouden eens een tijdje uit de lucht moeten zijn.
Kan ik 's ochtends eens rustig in de tram zitten zonder al die vervelende en genante privégesprekken van mensen aan te moeten horen.
Ook geen collega's meer die de hele dag lopen te sms-en en in de pauze zitten te twitteren en te what's uppen.
Dàt zou leuk zijn.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 16:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tjonge jongen nog aan toe...

Dit word volledig uit zijn verband getrokken!

A WIl ik geen slaatje slaan uit de storing, maar vond ik wel dat erg lang duurde, daarbij vind ik de aangeboden mindering op het factuur prima! en heel netjes, dus diegene, die gaarne insinueren, of wel voor een ander wat denken te moeten invullen? mogen wat betreft een topicje verder klikken.

B, Ben ik afhankelijk vanwege het feit dat ik als gehandicapte, beter gebruik kon maken van mijn GSM dan van een duur alarm systeem waarvaan de aanvraag heel veel voeten in aarde heeft. En heb ik al aardig wat aanpassingen, dat ik deze 'vrijheid' graag nog zelf invul.. geef mij eens ongelijk? Wat zeg ik hiermee verkeerd? het was een vraagstelling, en vandaar ook het vraagteken erachter..

C, Als zo'n grote provider, met Loyalties en Royalties zo'n groot aanbod heeft, ( bedrijven, dus ook veel zakelijk dus ook zorginstellingen waren afhankelijk) dan heb je de boel netjes als een back up, en dan kunnen er mensen zijn, die schrijven: Ja maar die brand staken ze zelf niet aan! Nee.. heeft ook niemand beweerd, maar dat betekend nog niet dat er 1 wagen met een beperkt aantal backups alleen maar beschikbaar was, voor zo'n 200,000 aansluitingen, terwijl dat natuurlijk niet werkt! Daar mag men toch vragen over stellen? Is dit verboden?

Ja, maar vroeger hadden we ze ook niet.. Nee inderdaad maar ik leef niet in verleden he? ik leef in het hier en nu..dus.. maar flink hoor dat zoveel mensen prima zonder kunnen en het heerlijk rustig vinden.. ik zou zo zeggen flikker je internet vervolgens ook de deur uit, dan heb je het helemaal lekker rustig, en kom je minder schijnheilig over, dan wanneer je in een online topic beweerd, hoe zeer je zonder een mobieltje kunt...die ook data verbruiken..zoals het Internet...

Maar om alles nu zo uit het verband te rukken? dat vind ik nu pas eens werkelijk storend! geef mij dan maar die mensen die wel smsen, whatsappen of pingen..en eerlijk toegeven dat ze het leuk vinden, of werkelijk nodig hebben.

Kortom, wanneer ik een abo afsluit mag ik verwachten dat dit werkt, zoniet mag ik ook verwachten dat ik hiervan last heb, en mag ik ook mezelf afvragen waarom, hoe en hoezo.. ik betaal daar immers voor.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er schijnen hier heel veel mensen te zijn die hun mobiel niet zo hard nodig hebben, maar als ik niet overal de mogelijkheid heb om te communiceren met en over de bank, dan kan mij dat een hoop geld kosten. Zo ook bedrijven, als deze hun klanten niet kunnen bereiken brengt dat miljoenen schade toe aan het bedrijfsleven en zoals gezegd komt dat indirect terug naar ons.

Ik heb er dan ook zeer grote hinder van ondervonden dat ik die dagen niet bereikbaar was en het heeft me wel degelijk geld gekost. Ik verwacht dan ook wel een betere compensatie dan een week abonnementsgeld in mindering, want het was ook nog eens precies tijdens pasen, een van de meest drukke weekenden. Dit doet me er toch aan twijfelen om een extra abonnement af te sluiten.

Overigens Agaat, als je echt zo afhankelijk bent van een telefoon, neem dan een vaste aansluiting.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 18:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

cococat schreef op donderdag 12 apr 2012, 14:59: Ik snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt eerlijk gezegd,
Vodafone doet dit niet expres, dit is overmacht, kan elke provider gebeuren.
Ik heb zelf een prepaid kaartje gehaald voor in mijn telefoon, zodat ik kan bellen indien nodig, en verder wacht ik rustig af.
Vind het ook wel lekker rustig zo.

Hey Cococat,

Telecom is centraal en essentieel in onze maatschappij, denk b.v. aan 112 telefoontjes!

Overmacht?! Geen sprake van!

Vodafone moet haar ogen uit de kop schamen om gevoelige telecomapparatuur in een omgebouwde transportcontainer te plaatsen zonder externe sprinklerinstallatie!

Zie voor verdere uitleg mijn bericht:

tar donderdag 12 apr 2012, 13:33

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 18:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is het toch met die claimcultuur en dat gezeur. Worden we echt niet beter van hoor, compensatie voor 5 dagen neit kunnen bellen. €5 ofzo? Wordt je toch niet beter van. Hou toch eens op zeg.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 18:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

martin507 schreef op donderdag 12 apr 2012, 18:31: Wat is het toch met die claimcultuur en dat gezeur. Worden we echt niet beter van hoor, compensatie voor 5 dagen niet kunnen bellen. €5 ofzo? Wordt je toch niet beter van. Hou toch eens op zeg.

Hey Martin507,

Onwetende en overbodige reactie!

Je zult maar 112 bellen en geen bereik hebben...

Je zult maar een bedrijf hebben waarvan ALLE telefoons het niet meer doen...

Ook het iDeal betaalsysteem had grote problemen door deze storing; er is een miljoenenschade geleden!

Slechts en alleen omdat Vodafone spotgoedkope en ontoereikende behuizing gebruikte voor hun kwetsbare telecom-apparatuur...

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 19:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

En de compensatie is: gratis bellen. Fijn hoor...

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 19:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal.

Ik ben Vodafoneklant en heb zojuist een mail gekregen dat alle Vodafone klanten van 2 tot 5 mei gratis kunnen bellen en smsen. Dat vind ik een mooi gebaar. En dan erbij, het lijkt wel of bij veel mensen hun mobiele telefoon aan hun hand zit geplakt, zo weet je weer eens wat het is om even niet bereikbaar te zijn. En nu hoor ik jullie al denken, dit is de moderne tijd en de technologie gaat nu eenmaal vooruit. O.k. dat is waar maar het gaat niet altijd ten goede aan de sociale en maatschappelijke waarde.
MvG.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 19:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gratis bellen is ook via teletekst bekend gemaakt, dus als je tel uit staat kon je het daar ook nog lezen.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 19:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

tar schreef op donderdag 12 apr 2012, 18:49:
martin507 schreef op donderdag 12 apr 2012, 18:31: Wat is het toch met die claimcultuur en dat gezeur. Worden we echt niet beter van hoor, compensatie voor 5 dagen niet kunnen bellen. €5 ofzo? Wordt je toch niet beter van. Hou toch eens op zeg.

Hey Martin507,

Onwetende en overbodige reactie!

Je zult maar 112 bellen en geen bereik hebben...

Je zult maar een bedrijf hebben waarvan ALLE telefoons het niet meer doen...

Ook het iDeal betaalsysteem had grote problemen door deze storing; er is een miljoenenschade geleden!

Slechts en alleen omdat Vodafone spotgoedkope en ontoereikende behuizing gebruikte voor hun kwetsbare telecom-apparatuur...

Dan ga je voor 112 naar de telefooncel, die bestaan gewoon en op straat is ook vast iemand met een wel werkend mobieltje. In oplossingen denken is latiger dan in problemen denken kennelijk.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 20:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op donderdag 12 apr 2012, 19:24: En de compensatie is: gratis bellen. Fijn hoor...

Ik vind het inderdaad een schande dat ze dit als "oplossing" zien. De dagen dat ik geen telefoon heb gehad zijn er meer dan dat ik er voor terugkrijg, daarnaast heb ik ook nog eens geen internet gehad en daar heb ik wel voor betaald. Ik vind het een aanfluiting.

Ik vind het niet kunnen dat de consument opdraait voor de grove nalatigheid van Vodafone. Het ergste is ook nog dat alleen de mensen die bij vodafone zitten deze vergoeding krijgen.

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 21:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

tar schreef op donderdag 12 apr 2012, 18:49:
martin507 schreef op donderdag 12 apr 2012, 18:31: Wat is het toch met die claimcultuur en dat gezeur. Worden we echt niet beter van hoor, compensatie voor 5 dagen niet kunnen bellen. €5 ofzo? Wordt je toch niet beter van. Hou toch eens op zeg.

Hey Martin507,

Onwetende en overbodige reactie!

Je zult maar 112 bellen en geen bereik hebben...

Je zult maar een bedrijf hebben waarvan ALLE telefoons het niet meer doen...

Ook het iDeal betaalsysteem had grote problemen door deze storing; er is een miljoenenschade geleden!

Slechts en alleen omdat Vodafone spotgoedkope en ontoereikende behuizing gebruikte voor hun kwetsbare telecom-apparatuur...

Ik denk dat bedrijven hier inderdaad onder te lijden hebben, maar een individuele klant loopt geen miljoenenschade. Wat je verder beschrijft zijn jouw aannames, nergens op gestoeld!

Ik begrijp best dat mensen gecompenseerd moeten worden, maar om direct om compenstatie te gaan roepen in een situatie van overmacht, er zijn namelijk andere vormen van communicatie je bent niet meteen afgesneden van de gehele wereld. Ook grote bedrijven niet!

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 21:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

timfelix schreef op donderdag 12 apr 2012, 20:00:
diumenge schreef op donderdag 12 apr 2012, 19:24: En de compensatie is: gratis bellen. Fijn hoor...

Ik vind het inderdaad een schande dat ze dit als "oplossing" zien. De dagen dat ik geen telefoon heb gehad zijn er meer dan dat ik er voor terugkrijg, daarnaast heb ik ook nog eens geen internet gehad en daar heb ik wel voor betaald. Ik vind het een aanfluiting.

Ik vind het niet kunnen dat de consument opdraait voor de grove nalatigheid van Vodafone. Het ergste is ook nog dat alleen de mensen die bij vodafone zitten deze vergoeding krijgen.

Dat zijn toch de gedupeerde of moeten ze de klanten van KPN ook een vergoeding geven?

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 21:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze geven de vergoeding alleen aan klanten van Vodafone zelf, maar er zijn nog meer providers die gebruik maken van het netwerk van Vodafone. Net zoals Hi gebruik maakt van het netwerk van KPN. En die mensen krijgen dus waarschijnlijk geen vergoeding. Zelfs niet deze marginale vergoeding...

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 23:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Grappig dat mensen die menen "zakelijk" gedupeerd te zijn wel van een bedrijf als Vodafone verwachten dat deze een backup hebben in geval van nood, maar dit zelf blijkbaar ook niet hebben (anders zouden ze nl. niet gedupeerd zijn). Gelijke monniken.....

ve
door verwijderd - Apr 12, 2012 om 23:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik dat zo lees zijn er een hoop naivelingen die hier vodafoon verdedigen.
Kort gezegd Vodafoon was nalatig in zijn beleid en dat gaat ten koste van de burgerij. ze besparen en dat heeft vele klanten een hoop geld gekost en wij de burgers draaien daar voor op en de directie straks weer hopen bonussen innen ten kost van ons. Vodafoon draait alle klanten een loer en dat wordt door de regering nog gesteund ook dit noemen ze bij ons legale diefstal,.
Nogmaals Vodafoon was nalatig en daarom is deze schade ontstaan en dat was niet nodig geweest.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 00:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

pino123 schreef op donderdag 12 apr 2012, 21:30:
tar schreef op donderdag 12 apr 2012, 18:49:
martin507 schreef op donderdag 12 apr 2012, 18:31: Wat is het toch met die claimcultuur en dat gezeur. Worden we echt niet beter van hoor, compensatie voor 5 dagen niet kunnen bellen. €5 ofzo? Wordt je toch niet beter van. Hou toch eens op zeg.

Hey Martin507,

Onwetende en overbodige reactie!

Je zult maar 112 bellen en geen bereik hebben...

Je zult maar een bedrijf hebben waarvan ALLE telefoons het niet meer doen...

Ook het iDeal betaalsysteem had grote problemen door deze storing; er is een miljoenenschade geleden!

Slechts en alleen omdat Vodafone spotgoedkope en ontoereikende behuizing gebruikte voor hun kwetsbare telecom-apparatuur...

Ik denk dat bedrijven hier inderdaad onder te lijden hebben, maar een individuele klant loopt geen miljoenenschade. Wat je verder beschrijft zijn jouw aannames, nergens op gestoeld!

Ik begrijp best dat mensen gecompenseerd moeten worden, maar om direct om compensatie te gaan roepen in een situatie van overmacht, er zijn namelijk andere vormen van communicatie je bent niet meteen afgesneden van de gehele wereld. Ook grote bedrijven niet!

Beste Pino,

Lezen is ook een vak! Ik zeg nergens dat een individuele klant een miljoenenschade oploopt, maar alle (privé)klanten en bedrijven bij elkaar wel!

Ik neem niets aan, maar kijk goed naar de brand en vervolgens de faalreactie van Vodafone!

Een zeer kwetsbare telecomcentrale huisvesten in een transportcontainer zonder externe sprinklerinstallatie en deze centrale zeer dicht bij andere brandbare objecten plaatsen geeft een sterk verhoogd risico.
Dan ook nog eens geen goede back-up hebben; geen overmacht maar knoeierij van de bovenste plank!

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 09:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

tar schreef op vrijdag 13 apr 2012, 00:26:

Een zeer kwetsbare telecomcentrale huisvesten in een transportcontainer zonder externe sprinklerinstallatie en deze centrale zeer dicht bij andere brandbare objecten plaatsen geeft een sterk verhoogd risico.
Dan ook nog eens geen goede back-up hebben; geen overmacht maar knoeierij van de bovenste plank!

Typische beste stuurlui reactie. Het Vodafone netwerk is niet wezenlijk anders dan van welke andere telecomprovider in de wereld. Volledige redundantie maakt een netwerk zo complex dat het niet meer efficient te managen waardoor je onder normale omstandigheden kans op storingen krijgt. Backups maken van dynamische data zoals in een mobiel netwerk bestaat gaat ook niet lukken. Zodra de data is gebackupped is het al weer achterhaald. De statische data is natuurlijk wel gebackupped, en daardoor kon men de boel dan ook weer redelijk snel aan de gang krijgen.

Maar goed, jij weet waarschijnlijk hoe je dit kunt oplossen zodat het in de toekomst niet meer voorkomt. Ik denk dat je je diensten eens aan Rob Shuter moet aanbieden. Ik weet zeker dat hij bereid is je daarvoor goed te betalen.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 09:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat een ophef een paar dagen zonder tel.daar het een storing betreft zou het de zeurpieten sieren als ze enig respect tonen,dit betreft overmacht,en het werd fodafone aangedaan door derden

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 09:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de Vara willen ze ook op 1 mei gratis bellen. Flauw van Vodafone dat het uitgerekend die dag niet kan.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 10:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Agaat77,
Ik denk dat ik, ook door privéomstandigheden, uw gemoedstoestand van net voor de Pasen goed kan inschatten. Daardoor kan je ook knap geïrriteerd raken. Maar anderzijds is het goed om te beseffen dat vergelijken met andere providers niet zoveel zin heeft, zolang deze bedrijven geen brand hebben gehad gaat elke vergelijking mis. Wie weet hebben ze ook niet eens de mogelijkheid om via back-upsystemen elk risico uit te sluiten?

Iets geheel anders is: hoe ga je met de schade of ergernis van je klanten om. Ik vind dat u hiermee wel een punt hebt. Stel je mag in mei in een bepaalde periode gratis bellen, maar... je bent op vakantie. Lekker zo'n aanbod, maar je hebt er niets aan. Een aanbod moet dan ook een treffer opleveren. Misschien dat iedereen moet bepalen wanneer ze gratis mogen bellen, of gratis bellen vanuit het buitenland juist omdat ze vakantie hebben?

Natuurlijk heeft ook Vodafoon schade geleden, al was het alleen maar vanwege de slechte naam die dit ze oplevert. Dus ook daar zijn de mensen knap chagrijnig neem ik aan. Gratis reclame, ook op fora zoals deze, pakt niet altijd goed uit.

Blij dat u nu in ieder geval weer online bent. Welcome back, yeah.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 11:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kreeg net ook de sms dat de klanten van Vdf van 2t/m5 Mei gratis mogen bellen en sms-sen.
Ik persoonlijk heb daar helemaal niks aan omdat ik elke maand een zooi belminuten/tegoed over heb.
Ik wil dus juist helemaal niet gratis bellen en of sms-sen.

Maar ja, toch een leuk gebaar van Vodafone.

(hoop alleen niet dat het netwerk tijdens die dagen overbelast raakt).

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

jorisw schreef op vrijdag 13 apr 2012, 09:13:
tar schreef op vrijdag 13 apr 2012, 00:26:

Een zeer kwetsbare telecomcentrale huisvesten in een transportcontainer zonder externe sprinklerinstallatie en deze centrale zeer dicht bij andere brandbare objecten plaatsen geeft een sterk verhoogd risico.
Dan ook nog eens geen goede back-up hebben; geen overmacht maar knoeierij van de bovenste plank!

Typische beste stuurlui reactie. Het Vodafone netwerk is niet wezenlijk anders dan van welke andere telecomprovider in de wereld. Volledige redundantie maakt een netwerk zo complex dat het niet meer efficiënt te managen waardoor je onder normale omstandigheden kans op storingen krijgt. Backups maken van dynamische data zoals in een mobiel netwerk bestaat gaat ook niet lukken. Zodra de data is gebackupped is het al weer achterhaald. De statische data is natuurlijk wel gebackupped, en daardoor kon men de boel dan ook weer redelijk snel aan de gang krijgen.

Maar goed, jij weet waarschijnlijk hoe je dit kunt oplossen zodat het in de toekomst niet meer voorkomt. Ik denk dat je je diensten eens aan Rob Shuter moet aanbieden. Ik weet zeker dat hij bereid is je daarvoor goed te betalen.

Beste Jorisw,

Als u het niet kunt laten om commentaar te geven, lees dan mijn berichten eens goed en kom niet met die onnozele en irrelevante reactie!

Waar Jorisw!? Heb ik het over een back-up van dynamische data!?

Ik heb het, zoals u kon lezen, helemaal niet over dynamische data gehad, maar uitsluitend over een back-up van de gehele telecomcentrale, een zogeheten goed werkende noodtelecomcentrale inclusief mast en antennes!

U gaat niet in op het feit dat Vodafone zijn belangrijke telecomcentrale in goedkope verbouwde transportcontainers had gehuisvest en dat er geen externe sprinklerinstallatie aanwezig was die de buitenkant kon koelen en/of de overslaande brand op afstand kon houden!

Verder had Vodafone geen goed werkende noodtelecomcentrale, immers technici moesten in de bestaande mast de antennes aansluiten op de noodcentrale...
Dat zijn de feiten Jorisw!, en dat was voor iedereen te zien!
Vervolgens heeft het dagen geduurd voordat er weer een beetje gebeld kon worden...

Niet zo lang geleden toen alleen snel veel geld maken niet het allerbelangrijkste was, werden bij belangrijke telecomcentrales altijd verschillende veiligheidsmaatregelen ingebouwd!
O.a. isolerende en brandbestendige stenen/betonnen muren van het telecomgebouw, weinig ramen, sprinklerinstallatie, geen andere gebouwen die kort op de telecomcentrale staan, enz, enz.

Groet,

Tar

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

timfelix schreef op donderdag 12 apr 2012, 21:38: Ze geven de vergoeding alleen aan klanten van Vodafone zelf, maar er zijn nog meer providers die gebruik maken van het netwerk van Vodafone. Net zoals Hi gebruik maakt van het netwerk van KPN. En die mensen krijgen dus waarschijnlijk geen vergoeding. Zelfs niet deze marginale vergoeding...
HollandsNieuwe geeft 1 week extra beltegoed waarmee je gebruik kunt maken van hun de diensten. Met andere woorden 7/30 van je abonnementskosten.

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Tucker

Leef jij nog in de jaren 60? Natuurlijk hoort men backup met data te hebben. Vodafone is groot.. en daar gaan heel wat mensen aan voorbij dus wellicht moet je die zak even van je hoofdje aftrekken, en wat frisse lucht opsnuiven, want nu begin je toch te ijlen..

@ Pino,

Eerst viel je over mijn vraagstelling Schande, nu val je over het woordje compensatie... wat is jou probleem? kun je niet begrijpend lezen?

@ jpm,

Dank u wel! heel fijn dat iemand begrip heeft..

@ timfelix.

Ja, dat hebben we inderdaad aangevraagd, eern vaste lijn..dank voor de tip :)

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Fijn dat jij het alleen eens bent met iemand die jouw gelijk geeft..... Geeft genoeg aan, maar blijf lekker schande roepen en brullen om compensatie.

Daarnaast kan ik prima begrijpend lezen:
Schande of niet? Krijgen we nog een compensatie?

Verder reageerde ik niet op jou! Misschien zelf eens leren begrijpend lezen?

Veel plezier met je 4 dagen gratis bellen en sms'en! Het is je gegund!

ve
door verwijderd - Apr 13, 2012 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

agaat77 schreef op vrijdag 13 apr 2012, 20:18:

@ Tucker

Leef jij nog in de jaren 60? Natuurlijk hoort men backup met data te hebben. Vodafone is groot.. en daar gaan heel wat mensen aan voorbij dus wellicht moet je die zak even van je hoofdje aftrekken, en wat frisse lucht opsnuiven, want nu begin je toch te ijlen..

Hey Agaat,

Vodafone heeft duidelijk flink wat steken laten vallen, maar "een back-up met data" is veel te ruim omschreven; geen enkele (telecom)provider kan alle data back-uppen omdat dit veel te kostbaar is.

Vodafone zal wel altijd een back-up hebben van uw rekeningen/betaalgeschiedenis.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2014 om 23:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als één netwerk uitvalt zijn er altijd nog twee andere over waarmee je een noodoproep kunt doen. Dat veelgehoorde argument bij een storing gaat dus niet op. Als je echt heel erg ontevreden bent en je klachten niet naar behoren worden opgelost dan kun je altijd nog overstappen op een ander netwerk aan het einde van je termijn. En mocht het echt heel erg uit de hand lopen (herhaaldelijk meerdere dagen geen bereik) dan is er altijd de optie om de provider een ultimatum te stellen waarbij je aankondigt dat indien het nog één of meerdere keren voorkomt je het contract gaat ontbinden.