Ho
door Hoofmark1970 Oct 23, 2016 om 08:42
Computers & telefonie

Vodafone Thuis onterechte rekening

Wegens tegenvallende werking Vodafone Thuis opgezegd bij tussentijdse prijsverhoging. Dit is geregeld, inmiddels KPN. Toch werd ten onrechte afkoopsom geïncasseerd. Heb ik gestorneerd omdat dit onterecht was. Contact met klantenservice die dit bevestigde. Toch herinnering. Gebeld: zou geregeld worden. Nog een herinnering. Gemaild en gebeld. Zou geregeld worden. Nog een herinnering: factuur zou gecorrigeerd worden. Is gedaan. Ik blijk zelfs recht te hebben op een klein bedrag retour. Toch weer herinnering originele factuur. Gemaild en gebeld. Kwam volgens medewerker door stornering maar zou met 1 telefoontje naar juiste afdeling geregeld zijn. Ik vroeg om schriftelijke bevestiging maar was niet mogelijk. Vanmorgen een sommatie dat ik nu echt moet gaan betalen met daarbij dreiging met boetes en incasso. Klantenservice vandaag niet bereikbaar. Iemand hier ervaring mee en idee hoe ik tot VODAFONE THUIS door kan dringen?

1662 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Oct 23, 2016 om 11:01
11519 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Hoofmark1970 ,  

Contact Vodafone , 

Plaats een klacht op het Vodafone Forum , / of start een chat ,  klik op de rode regels .

https://www.vodafone.nl/support/contact/

Lees ook dit , 

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv 

Let op : Vodafone Webcare is ook actief op deze site , als u geluk heb zien ze uw probleem en reageren ze op deze site .

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 23, 2016 om 18:57
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Gaat ook jou niet lukken, kies daarom ook gewoon voor negeren, zonde van je tijd anders.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Oct 24, 2016 om 13:46
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Hoofmark1970,
 
Ik wil uw klacht graag onder de aandacht brengen bij onze Thuis collega's. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?
 
Gegevens:
- naam
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
 
Met vriendelijke groet, 

Vera
Vodafone 24/7 Web Crew

Ho
door Hoofmark1970 Oct 24, 2016 om 17:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

Mij is via Facebook beloofd dat alles opgelost is. Ziet u dat niet in uw systeem?

tijger1
door tijger1 Oct 24, 2016 om 18:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar is uw naam dan Hoofmark1970?

vodafonewebcare
door vodafonewebcare Nov 1, 2016 om 08:57
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Hoofmark,
Als het contact verlopen is via Facebook en niet via de gevraagde mail, dan kan ik dat helaas niet controleren. Ik zie een aantal contacten met een naam die lijkt op jouw account maar daaruit kan ik natuurlijk geen zekerheid halen. Als het is opgelost is, dan is het prima. Ik zal er dan hier ook een melding van maken, zodat andere forumgebruikers zien dat het issue niet meer speelt.

Groeten, Per

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 1, 2016 om 08:38
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Hoofmark1970,
We hebben 24-10 gevraagd om een mail te sturen zodat we je issue kunnen behandelen. Helaas hebben wij nog geen reacti mogen ontvangen. Wil je aangeven of we in dezen nog iets voor je kunnen betekenen, of is het opgelost?

Groeten,
Per
Vodafone 24/7 Web Care

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 1, 2016 om 08:58
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Hoofmark,
Uit je reactie maak ik op dat het is opgelost.
Bedankt voor het melden.

Groeten, Per
Vodafone 24/7 Web Care

Ho
door Hoofmark1970 - Nov 1, 2016 om 14:50
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Vodafone Webcare. Ik was een weekje op vakantie, moet ook gebeuren. Daarom ietwat verlaat op dit forum. Ook in vakantie overigens in contact geweest met Vodafone. Het probleem is in zoverre opgelost dat mij wederom is toegezegd dat ik geen herinneringen of aanmaningen van incasso (meer) zal krijgen. Niet opgelost in die zin dat het administratief nog niet op orde is in jullie systeem. Bedankt voor de sneer in uw laatste reactie, dat staat erg professioneel.

ph
door philip36 Nov 1, 2016 om 15:49
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Ook in de vakantie in contact geweest met Vodafone maar te lui om de gevraagde gegevens even via email aan de webcare te sturen?

Ho
door Hoofmark1970 Nov 1, 2016 om 16:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn username is hetzelfde als mijn mail. Ik ben er ten onrechte van uit gegaan dat dit binnen Vodafone gekoppeld zou worden. Dat ik te lui zou zijn is een verkeerde aanname.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Kuperus - Apr 29, 2024 om 18:18
Huishouden & energie

Instelling WTW unit

De WTW unit is geplaatst naast een cv die de vloerverwarming en het tapwater verzorgt. We hebben een huurwoning sinds 5 jaar en al net zo lang problemen met de atmosfeer in huis, Het stinkt heel vaak; het is vaak kurkdroog; het tocht; het ene moment is het koud en dan weer warm. Wie kan mij helpen, via de woning stichting en de installateur wordt ik het bos in gestuurd. Het gaat om een Zehnder wtw ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer