Vodafone Thuis onterechte rekening
Wegens tegenvallende werking Vodafone Thuis opgezegd bij tussentijdse prijsverhoging. Dit is geregeld, inmiddels KPN. Toch werd ten onrechte afkoopsom geïncasseerd. Heb ik gestorneerd omdat dit onterecht was. Contact met klantenservice die dit bevestigde. Toch herinnering. Gebeld: zou geregeld worden. Nog een herinnering. Gemaild en gebeld. Zou geregeld worden. Nog een herinnering: factuur zou gecorrigeerd worden. Is gedaan. Ik blijk zelfs recht te hebben op een klein bedrag retour. Toch weer herinnering originele factuur. Gemaild en gebeld. Kwam volgens medewerker door stornering maar zou met 1 telefoontje naar juiste afdeling geregeld zijn. Ik vroeg om schriftelijke bevestiging maar was niet mogelijk. Vanmorgen een sommatie dat ik nu echt moet gaan betalen met daarbij dreiging met boetes en incasso. Klantenservice vandaag niet bereikbaar. Iemand hier ervaring mee en idee hoe ik tot VODAFONE THUIS door kan dringen?
Hallo Hoofmark1970 ,
Contact Vodafone ,
Plaats een klacht op het Vodafone Forum , / of start een chat , klik op de rode regels .
https://www.vodafone.nl/support/contact/
Lees ook dit ,
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv
Let op : Vodafone Webcare is ook actief op deze site , als u geluk heb zien ze uw probleem en reageren ze op deze site .
Vera
Mij is via Facebook beloofd dat alles opgelost is. Ziet u dat niet in uw systeem?
Maar is uw naam dan Hoofmark1970?
Hallo Hoofmark,
Als het contact verlopen is via Facebook en niet via de gevraagde mail, dan kan ik dat helaas niet controleren. Ik zie een aantal contacten met een naam die lijkt op jouw account maar daaruit kan ik natuurlijk geen zekerheid halen. Als het is opgelost is, dan is het prima. Ik zal er dan hier ook een melding van maken, zodat andere forumgebruikers zien dat het issue niet meer speelt.
Groeten, Per
Hallo Hoofmark1970,
We hebben 24-10 gevraagd om een mail te sturen zodat we je issue kunnen behandelen. Helaas hebben wij nog geen reacti mogen ontvangen. Wil je aangeven of we in dezen nog iets voor je kunnen betekenen, of is het opgelost?
Groeten,
Per
Vodafone 24/7 Web Care
Hallo Hoofmark,
Uit je reactie maak ik op dat het is opgelost.
Bedankt voor het melden.
Groeten, Per
Vodafone 24/7 Web Care
Beste Vodafone Webcare. Ik was een weekje op vakantie, moet ook gebeuren. Daarom ietwat verlaat op dit forum. Ook in vakantie overigens in contact geweest met Vodafone. Het probleem is in zoverre opgelost dat mij wederom is toegezegd dat ik geen herinneringen of aanmaningen van incasso (meer) zal krijgen. Niet opgelost in die zin dat het administratief nog niet op orde is in jullie systeem. Bedankt voor de sneer in uw laatste reactie, dat staat erg professioneel.
Ook in de vakantie in contact geweest met Vodafone maar te lui om de gevraagde gegevens even via email aan de webcare te sturen?
Mijn username is hetzelfde als mijn mail. Ik ben er ten onrechte van uit gegaan dat dit binnen Vodafone gekoppeld zou worden. Dat ik te lui zou zijn is een verkeerde aanname.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Instelling WTW unit
De WTW unit is geplaatst naast een cv die de vloerverwarming en het tapwater verzorgt. We hebben een huurwoning sinds 5 jaar en al net zo lang problemen met de atmosfeer in huis, Het stinkt heel vaak; het is vaak kurkdroog; het tocht; het ene moment is het koud en dan weer warm. Wie kan mij helpen, via de woning stichting en de installateur wordt ik het bos in gestuurd. Het gaat om een Zehnder wtw ... Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer