gs
door gscager Dec 29, 2017 om 14:50
Computers & telefonie

Vpn ?

hallo ik lees hier en daar dat je voor het downloaden iets zou moeten gebruiken da vpn heet , wat is dit en hoe weekt dat dan ,en wat is een goede  en goedkope ,ik heb geen geld om voor allerlei onzin te betalen  en ik kan ook heel lastig in het buitenland betalen ,alleen met ideal
weet iemand raad ?
dank

4000 13 Rapporteer

newmikey
door newmikey - Dec 29, 2017 om 14:56
830 Antwoorden / 0 Vragen

U vond even op Google zoeken te ingewikkeld?

VPN uitgelegd: Wat is een VPN en waar gebruik je het voor?

tenormin
door tenormin Dec 29, 2017 om 15:49
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Interessant trouwens.

Gr
door Grunn1 Dec 29, 2017 om 16:26
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Inderdaad

diumenge
door diumenge - Dec 29, 2017 om 16:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Om iets te downloaden heb je geen VPN nodig hoor. Om illegale content te downloaden en de pakkans te verkleinen inderdaad wel. Maar zoals ik het begrijp wilt u niet voor content betalen én niet eigenlijk liever ook niet voor de VPN. De zon gaat wél voor niets op.

ge
door gewicht Dec 29, 2017 om 16:58
170 Antwoorden / 1 Vragen

Pas op met die laatste zin. Je maakt "Den Haag" wakker !

Cookies
door Cookies - Dec 29, 2017 om 16:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom vraag je naar VPN als je het "allerlei onzin" vindt? En heb geen flauw benul wat je met lastig betalen in het buitenland bedoeld.

marita5
door marita5 - Dec 29, 2017 om 17:04
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Gscager ,

U kunt de browser Opera gebruiken , daar zit een gratis Vpn in , u kunt daar klikken op meer informatie , lees dan de uitleg .

Klik op Instellingen > Privacy Beveiling > zet een vinkje voor Vpn inschakelen .

jo
door jorisw Dec 29, 2017 om 17:35
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Nou ja, gratis. Alles wat je doet loopt dan via een Chinees bedrijf die daar ongetwijfeld wel wat mee kan. Ze hebben niet voor niets heel veel in Opera geinvesteerd. Dat geld moet wel terugkomen.

gs
door gscager - Dec 29, 2017 om 17:33
200 Antwoorden / 110 Vragen

heb wel gekeken  maar kon niet vinden hoe het precies werkt en  mensen die er ervaring mee hebben weten meer
mijn bank pas is geblokkeerd voor het buiten land en kan alleen via ingewikkelde weg gedebokkeerd worden .
credit card krijg ik niet [te arm]  wil geen buitenlands accound oid ,geen geld voor
het is op zich niet erg om een paar euro voor een vpn maar dan niet met weer allerlei bijkomende kosten enzo
ga geen andere browser proberen dan loopt a lles in het honderd het werkt nu net een beetje
gewoon wat ervaringen van anderen dus , doe ook niet zo heel illegaal maar je weet maar nooit tegenwoordig
zgn legale sites heb ik niks aan alles gaat per nummer en bij compl cd bv is het duurder dan de winkel
zijn er ook nederlandse vpn,s ,dan kan ik via ideal betalen

jo
door jorisw Dec 29, 2017 om 17:37
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als de ze CD in de winkel goedkoper is, dan koop je die toch en rip je die zelf? Dan heb je ook mp3's (of welk format je wil hebben).

marita5
door marita5 Dec 29, 2017 om 17:39
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Gscager ,ga geen andere browser proberen dan loopt alles in het honderd , u kunt gewoon Opera erbij downloaden .

Cookies
door Cookies - Dec 29, 2017 om 17:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

....mijn bank pas is geblokkeerd voor het buiten land en kan alleen via ingewikkelde weg gedebokkeerd worden.....

Dat kun je toch simpel deblokkeren via inloggen bij je bank?

aurora1
door aurora1 - Dec 29, 2017 om 21:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat bedoelt u met "lastig in het buitenland betalen"? Wat bedoelt u met "allerlei onzin"?
Als u niet voor iets wilt betalen moet u het niet willen hebben, is mijn "raad". U wordt of werd toch ook betaald voor uw werk, of werkte u gratis?
Voor het overige kunt u op internet vinden wat VPN is. Zo moeilijk is het niet om dat op te zoeken dan wel te begrijpen, u bent immers voortdurend op allerhande sites.
Misschien is het ook een idee om niet alsmaar op illegale websites te komen of illegale activiteiten te ondernemen gezien eerdere vragen van u.

gerbera
door gerbera - Dec 29, 2017 om 22:39
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Met uw surfgedrag zou het een oplossing zijn, maar ja voor nietsa gaat de zon op. Dus mag het niets kosten blijf dan weg van die sites die allerlij rommel op uw pc of laptop zetten. Want wat ik, uit het verleden, weet heeft u al aardig wat rommel binnengehad wat dan door forumleden opgelost moest worden.

koekmonster
door koekmonster - Dec 30, 2017 om 14:41
2 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien Goose.nl
Staat ook uitleg en prijzen op de site.
Succes.

Br
door Bromblatter - Jun 26, 2018 om 14:03
3 Antwoorden / Vragen

Zie https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/is-torrent-illegaal?id=594685

Br
door Bromblatter - Jun 28, 2018 om 10:43
3 Antwoorden / Vragen

Door de hele opsporen van downloaders en de sleepwet ben ik wel op zoek gegaan naar een vpn. Was eerst echt niet nodig zoals mensen hier ook al eerder zeiden maar tegenwoordig heb je het gewoon nodig. Heel lang zoeken maar ben via https://vpnservice.nl uitgekomen bij Express. Express is wel wat duurder maar die jongen van de site helpt je goed verder als je een goedkopere zoekt.  Werkt gewoon goed en snel, heel weinig snelheidsverlies.