axces
door axces Oct 20, 2005 om 20:33
Computers & telefonie

Vreemd beeld

Als ik een filmpje op internet wil kijken ziet het beeld er als een negatieve foto uit. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

750 6 Rapporteer

st
door steef29 - Oct 20, 2005 om 22:57
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik denk dat je probleem zit in een verkeerde of een nog niet geinstaleerd stukje software.

Denk dat het gaat om de divx driver.

Deze even downloaden en installeren en dan moet beeld beter zijn

ijzerbroot
door ijzerbroot - Oct 21, 2005 om 09:59
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste Axces,

Kijken mbv welk programma en welke versie? Alleen dat ene filmpje, of meerdere?

Zeer waarschijnlijk heeft steef29 gelijk: de software bijwerken/updaten wil wel eens helpen...

Indien u de url van dat filpje vermeld, zouden we kunnen kijken of wij dezelfde problemen hebben. Wanneer die url beter niet vermeld kan worden, weet dan dat het soms niet de bedoeling is dat een filmpje goed te bekijken is...

IJzerbroot

ve
door veelzijdig - Oct 21, 2005 om 10:27
5 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan inderdaad zo zijn dat U niet de juiste codecs heeft geinstalleerd zodat het filmpje niet goed wordt weergegeven, zoekt U even op Google naar "codecs all in 1 " dit is een compleet codec pakket met de meest voorkomende codecs, U kunt het gratis downloaden en installeren, naar mijn bevindingen is het een veilig pakket dat geen spyware o.i.d. bevat.

Verder kunt U nog even kijken of de beeldscherm instellingen juist zijn en dan metname de kleuren, deze moeten staan op 32 bit

co
door compfreak - Oct 21, 2005 om 19:09
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dit probleem ook een tijd geleden gehad nadat ik de drivers van mijn nvidia grafische kaart had geüpdatet. Dit probleem is nu verholpen met de nieuwste drivers. Als u een grafische kaart van Nvidia heeft, kunt u uw drivers updaten op de <a href="http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp">
Nvidia website</a>.

co
door compfreak - Oct 21, 2005 om 19:12
5 Antwoorden / 0 Vragen

Link naar de Nvidia website:

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

eric1987
door eric1987 - Oct 28, 2005 om 16:11
3 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Axces,

Dat probleem heb ik ook en waarschijnlijk kan het verholpen worden door op 16 kleuren te zetten en daarna gewoon weer op 32 terug te zetten.

Als het goed is is het probleem nu verholpen.