oo
door oosterbeek1 Oct 28, 2005 om 22:06
Computers & telefonie

Wanadoo is gek geworden denk?

Ik woon nu op locatie A en heb een Wanadoo basic abonnement.(hier is geen ADSL Family mogelijk).

Ik ga echter naar locatie B verhuizen waar ik leuk ADSL Family kan krijgen. Kwestie van overstappen via de aanbieding op de site zou je zeggen? Maar helaas zo simpel is dat schijnbaar niet.

Als ik een verhuis formulier invul wordt mijn Basic abonnement automatisch een nieuw contract van een jaar. Wat dus inhoud dat mijn KPN gedeelte ook een jaar verlengt wordt. Hier zit em dus mijn probleem. Voor Wanadoo Family heb je het ADSL gedeelte van KPN niet meer nodig dus betaal ik een jaar voor niets het KPN gedeelte.

Dat lijkt me niet zo heel handig. Dus ik hun weer gebeld en krijg dame aan de lijn die zegt KPN regelt alles en veel plezier. Bleek dus niet het geval.

Dus ik bel terug met Wanadoo en krijg de volgende oplossing: Zet je Basic abonnement op locatie A alvast om naar Family en doe daarna je verhuis verzoek. Hij ging er al vanuit dat ie een briljante oplossing gevonden had maar helaas. Er is op locatie A geen Family beschikbaar dus die constructie was niet mogelijk.

Nu is de paniek daar toegeslagen en iedereen wijst naar andere afdeling en niemand schijnt een oplossing te hebben.

Mijn vraag: Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen aangezien Wanadoo dat schijnbaar niet kan????????

Ps de KPN helpdesk was helemaal top.

403 2 Rapporteer

dirck
door dirck - Oct 29, 2005 om 11:09
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Als je geen problemen hebt met je basic abonnement, dan zou ik het lekker meenemen naar je nieuwe huis.

Als je ziet hoeveel klachten er zijn met ADSL Family heb je grote kans dat het bij jou ook niet voor 100% werkt.

Laat ze eerst de kinderziekten er maar eens uithalen.

re
door renate_b60 - Oct 30, 2005 om 16:31
33 Antwoorden / 10 Vragen

Family heeft inderdaad veel problemen en het is dan ook verstandig om daar mee te wachten.

IS het geen oplossing om het basic abonnement op locatie A op te zeggen en op locatie B family aan te vragen. Of zit je met een nog lang doorlopend contract voor basis, want dan zit je weer lang met dubbele kosten.