oo
door oosterbeek1 Oct 28, 2005 om 22:06
Computers & telefonie

Wanadoo is gek geworden denk?

Ik woon nu op locatie A en heb een Wanadoo basic abonnement.(hier is geen ADSL Family mogelijk).


Ik ga echter naar locatie B verhuizen waar ik leuk ADSL Family kan krijgen. Kwestie van overstappen via de aanbieding op de site zou je zeggen? Maar helaas zo simpel is dat schijnbaar niet.


Als ik een verhuis formulier invul wordt mijn Basic abonnement automatisch een nieuw contract van een jaar. Wat dus inhoud dat mijn KPN gedeelte ook een jaar verlengt wordt. Hier zit em dus mijn probleem. Voor Wanadoo Family heb je het ADSL gedeelte van KPN niet meer nodig dus betaal ik een jaar voor niets het KPN gedeelte.


Dat lijkt me niet zo heel handig. Dus ik hun weer gebeld en krijg dame aan de lijn die zegt KPN regelt alles en veel plezier. Bleek dus niet het geval.


Dus ik bel terug met Wanadoo en krijg de volgende oplossing: Zet je Basic abonnement op locatie A alvast om naar Family en doe daarna je verhuis verzoek. Hij ging er al vanuit dat ie een briljante oplossing gevonden had maar helaas. Er is op locatie A geen Family beschikbaar dus die constructie was niet mogelijk.


Nu is de paniek daar toegeslagen en iedereen wijst naar andere afdeling en niemand schijnt een oplossing te hebben.


Mijn vraag: Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen aangezien Wanadoo dat schijnbaar niet kan????????


Ps de KPN helpdesk was helemaal top.


 


 


 

403 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

dirck
door dirck - Oct 29, 2005 om 11:09
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Als je geen problemen hebt met je basic abonnement, dan zou ik het lekker meenemen naar je nieuwe huis.

Als je ziet hoeveel klachten er zijn met ADSL Family heb je grote kans dat het bij jou ook niet voor 100% werkt.

Laat ze eerst de kinderziekten er maar eens uithalen.





re
door renate_b60 - Oct 30, 2005 om 16:31
33 Antwoorden / 10 Vragen
0

Family heeft inderdaad veel problemen en het is dan ook verstandig om daar mee te wachten.


IS het geen oplossing om het basic abonnement op locatie A op te zeggen en op locatie B family aan te vragen. Of zit je met een nog lang doorlopend contract voor basis, want dan zit je weer lang met dubbele kosten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer

Du
Duifje123 - Sep 15, 2024 om 19:00
Geldzaken & recht

BKR registratie

Hi!

Mijn vader heeft een BKR registratie lopend, met een bedrag van 0 euro. Een codering A2 staat hierbij. Dit vinden wij best wel gek. Aangezien het een schuld uit 2008 zou betreffen. In de tussentijd heeft hij onder bewind gestaan en in de WSNP gezeten. Een eventuele schuldenlijst kan ik opvragen bij de bewindvoerder aangezien zij claimen gegevens 7 jaar te bewaren. 

Echte ... Lees meer