si
door siena Oct 16, 2005 om 10:15
Computers & telefonie

Wat is een goeie printer

Ik wil binnenkort een nieuwe printer kopen wat is nou een goede printer
die niet te duur is waar de inktvulling ook niet te duur is ik wil wel
een printer die foto's kan afdrukken.

1164 12 Rapporteer

jeffrey1990
door jeffrey1990 - Oct 16, 2005 om 11:31
17 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi siena

De beste printers zijn de Hp series

ik heb zelf eeen all in one met kopieerapparaat maar de andere van hun zijn erg goed Ik gebruik al 8 jaar hp en nog geen een probleem mee gehad

groetjes Jeffrey1990

Je hebt nu een referentienr: 12648745

mijn emailadres is computeroplosser@hotmail.com

bloemist
door bloemist - Oct 16, 2005 om 11:37
9 Antwoorden / 2 Vragen

hmmm, ik vind anders toch dat lexmark, en dan de 3100 series perfect zijn, die heb ik al 4 jaar en nog steeds niks mee,

deze kan kopieren scannen en printen... geen hp

was trouwens ook nog eens spotgoedkoop

:) ((kwil geen discussie aangaan hoor met u )

bloemist
door bloemist - Oct 16, 2005 om 11:37
9 Antwoorden / 2 Vragen

hmmm, ik vind anders toch dat lexmark, en dan de 3100 series perfect zijn, die heb ik al 4 jaar en nog steeds niks mee,

deze kan kopieren scannen en printen... geen hp

was trouwens ook nog eens spotgoedkoop

:) ((kwil geen discussie aangaan hoor met u )

unimatrix0
door unimatrix0 - Oct 16, 2005 om 16:36
13 Antwoorden / 0 Vragen

Iedereen heeft wel een voorkeur voor een bepaald merk printer, dat kun je al zien aan de vorige reacties.

Ga zelf eens op onderzoek uit!

Als je eerst eens bepaald wat je budget is, wil je een alles in 1, dus scannen, printen, copieren. Wil je een printer met ingebouwde geheugenkaartlezer, etc...

Kijk eens in de bladen, in de comsumentengids bijvoorbeeld staan vaak printertests, Ook in pc-bladen wordt hier vaak aandacht aan besteed. Ga hiervoor gewoon naar de bibliotheek, bij de tijdschriften hoek. Consumentengidsen staan er gewoon per jaargang gebundeld. Zoek op internet!

axces
door axces - Oct 17, 2005 om 22:04
8 Antwoorden / 2 Vragen

Je kan ook naar www.pricewatch.info  en dan bij printers kijken.

Als je de site een beetje verkend kan je zelfs de goedkoopste prijzen vinden.

dd
door ddiamond - Oct 17, 2005 om 22:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

Definetely Canon. Printkwaliteit uitstekend! Ik heb zelf de Canon Pixma
IP4000. Inktcartridges zijn ook beter geregeld en goedkoop (in
Duitsland 4€ per stuk), voor iedere kleur een tank, en na 4 maanden doe
die t nog steeds, en ik heb zeker 19 volledige DVD covers uitgeprint +
nog heel wat tekst.  Prijsvergelijken doe ik persoonlijk het
liefst op www.tweakers.net onder het kopje "buyers zone" bovenaan in de
pagina, en vervolgens pricewatch, vervolgens zult u er zelf wel
uitkomen, veel plezier en laat weten welke u heeft gekocht en hoe u hem
vind werken;).

hoffie1965
door hoffie1965 - Oct 17, 2005 om 22:24
126 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Siena je vraagt nogal wat......

Als je ook foto's wil kunnen printen, moet je er wel rekening mee houden dat de door jou geprinte foto's een stuk duurder zijn dan afgedrukte foto's en minder van kwaliteit....

En verder, bespaar niet te veel op de prijs van de printer zelf, dit betaal je namenlijk meestal weer extra terug in de prijs van de cartidges, zeker bij foto's want dan zit je voor 99 % vast aan de originele cartridges

ha
door havanna - Oct 17, 2005 om 22:50
7 Antwoorden / 0 Vragen

Lees eens wat testen, bijvoorbeeld
http://www.canon.nl/Images/16_266920.pdf (test consumentenbond) en neem
dan gewoon een Canon met gescheiden kleurencartridges.....

ve
door veelzijdig - Oct 20, 2005 om 13:56
5 Antwoorden / 0 Vragen

CANON !!!!! Goede printer met volop keuze uit goepkope cartridges van andere merken, ik heb zelf ook een Canon printer en gebruik ook cartridges van een ander merk en dat werkt perfekt, cartridges kosten dan ongeveer 3 euro per stuk.

rooijm
door rooijm - Oct 20, 2005 om 14:06
62 Antwoorden / 6 Vragen

Hoi Siena,

Welk merk printer je ook kiest, ik wil je er even (misschien overbodig maar toch) op wijzen dat je in de gaten houdt hoeveel je ongeveer in kleur print. Je komt namelijk voor de keuze laserprinter of niet. Doe je dit niet, omdat die veelal duurder zijn, houdt er dan rekening mee dat je waarschijnlijk heel veel kleurentoners verbruikt, die ook aardig aan de prijs zijn. En de goedkopere toners zijn vaak van (erg) slechte kwaliteit.
Dus pas geen 'verkeerde zuinigheid' toe!

Maaike

do
door docoweb - Oct 21, 2005 om 21:07
4 Antwoorden / 0 Vragen

een goede en betaalbare printer is de Samsung ML-1610
dit is een laserprinter,maakt 5000 pagina`s voordat de cartridge leeg is(natuurlijk alleen zwart) kost momenteel 79 euro`s en ja wie print er eigenlijk nog kleur(foto`s) dat laat je toch zeker bij het Kruidvat doen

de Samsung geeft 2 jaar garantie,wij gebruiken deze printer dagelijks voor kantoorwerkzaamheden,zeer zeker aan te bevelen!!

do
door docoweb - Oct 21, 2005 om 21:07
4 Antwoorden / 0 Vragen

een goede en betaalbare printer is de Samsung ML-1610
dit is een laserprinter,maakt 5000 pagina`s voordat de cartridge leeg is(natuurlijk alleen zwart) kost momenteel 79 euro`s en ja wie print er eigenlijk nog kleur(foto`s) dat laat je toch zeker bij het Kruidvat doen

de Samsung geeft 2 jaar garantie,wij gebruiken deze printer dagelijks voor kantoorwerkzaamheden,zeer zeker aan te bevelen!!