fr
door freddylee Apr 12, 2013 om 10:13
Computers & telefonie

Wat kan ik doen tegen Vodafone?

Vorig jaar bij vodafone flinke problemen gehad tot nu..ik had een time out aangevraagd zodat mn abo werd stilgezet..niet gebeurd..rekeningen door laten lopen..bij terugkomst in vodafone winkel door "betalingsachterstand" niet kunnen heractiveren..na 2 weken alles gecrediteerd..uiteindelijk werd belooft om ook een deel van nieuwe gebruikskosten te crediteren..niet gebeurd..hun niet aan belofte houden ik ook niet..uiteindelijk rekening binnen van vodafone..en dat mn contract weer is ontbonden..uiteindelijk op fb geklaagd..hebben ze alsnog gecrediteerd..wil ik een week later betalen, bedrag verdubbeld? En nu wordt ik weeer van kastje naar muur gestuurd! Wat moet ik nu doen? Heb zelfs een bericht van een vodafone medewerker, ik snap goed dat u niet betaalf heeft meneer! Dit is toch te gek voor woorden? Wie kan mij helpen? Wat moet ik doen?

473 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Apr 12, 2013 om 13:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Er zal zich hier wel weer een meisje of jongen van Vodafone melden, die het voor u gaat "uitzoeken".

Rampbedrijf.

bb
door bb_vercetti - Apr 12, 2013 om 22:49
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

Tijger1 heeft de juiste woordkeuze gebruikt "uitzoeken" want er is een groot verschil tussen uitzoeken en oplossen. Ik zou een klacht indienen bij de geschillencommissie.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 13, 2013 om 05:25
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste freddylee,

Heel vervelend dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dat is uiteraard niet zoals het hoort. Het is vreemd dat het bedrag van je rekening verdubbeld zou zijn.

Zou je mij een e-mail met je gegevens willen sturen aan webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp 'Kassa - freddylee'? Vermeld daarin je 06-nummer, adres, geboortedatum, klantnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Zodra ik je e-mail heb ontvangen, ga ik voor je nakijken wat er precies aan de hand is.

Met vriendelijke groet,

Marc

dearagain
door dearagain - Apr 13, 2013 om 14:09
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*Vodafoon: zucht......

*de medewerker snapt goed dat de klant niet betaald heeft

*maar van de rest van het verhaal snapt hij/zij de ballen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer