fo
door fokus Sep 27, 2005 om 11:23
Computers & telefonie

Wat nu casema?

half augustus heeft mijn dochter zich aangemeld voor internet bij de casema. We zijn nu vijf afspraken en 6 zeer langdurige telefoontjes verder en nog steeds is er niemand langsgeweest. Het kostte haar wel enige vrije dagen. Mijn vraag is nu: wat is een redelijke eis voor schadevergoeding en hoe lukt het om ze echt langs te krijgen. Niet alleen zij heeft een probleem maar ook de vereniging waarvoor zij veel vrijwilligerswerk doet.

Volgende afspraak 10 okt!!!!!

277 3 Rapporteer

wi
door wippie - Sep 27, 2005 om 11:37
260 Antwoorden / 0 Vragen

Schadevergoeding? van Casema, helaas ik geef je weinig tot geen kans.

ricardow
door ricardow - Sep 27, 2005 om 12:20
202 Antwoorden / 7 Vragen

Ik sluit me bij Jonjo aan; op schadevergoeding heeft u weinig kans bij casema.

Casema staat trouwens bekend als een van de betere kabelboeren. Ik heb al jaren televisie en internet via Casema en nooit problemen gehad. Ik kreeg zelfs een brief dat door hun nieuwe computersysteem het een en ander mis kon gaan de komende periode en daar boden ze vooraf al excuus voor aan.

Wellicht hangt u vervelende ervaring met Casema samen met de invoering van dit nieuwe systeem en is dit binnekort allemaal weer opgelost!

Succes en groet Richard.

ma
door macgarfield - Oct 6, 2005 om 00:56
6 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben weg bij Casema, om de door vrager gestelde redenen. Wat een waardeloze organisatie is Casema geworden. Vanaf het moment dat ze internet via de kabel aanboden in utrecht (en ik snelheden had van 8kb/s en zelfs nog minder dat een mp3tje downloaden een dag of meer koste) heb ik ze bij gestaan en verdedigd, maar nu nee nu niet meer het is een waardeloze organisatie geworden en ik heb alles opgezegd. Overgestapt op de sateliet en internet ga ik via TIscali nemen. Misschien ook 3x niets maar geen triple play meer voor Casema op mijn huisadres. als alles rond is ze nog wel even het modem terugsturen en het kabeltje van de TV die in mijn huis komt. Ik geen TV,radio, internet en Telefonie meer van Casema, Casema niet meer met hun zooi in mijn huis! Kortom mijn advies denk na voor je Casema neemt voor je het weet zit je vast aan 12 maanden ellende en een dure helpdesk.