sw
door swoink Nov 2, 2005 om 13:17
Computers & telefonie

Web winkel de prijsgigiant

Hallo,

Heeft iemand ervaring met web winkel de prijsgigant?

Deze biedt  echte pandorasieraden een met 30% korting.

is dit wel oké?

3356 28 Rapporteer

bo
door bogitta - Nov 6, 2005 om 13:44
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vorige week 2 pandora bedels besteld en deze, na betaling vooraf, ontvangen binnen 5 werkdagen.

In mijn ogen zijn het wel de echte Pandora bedels met zilvermerk 925 en al er op. Ben van plan om nog meer te bestellen.       Probeer het maar een keer!

Veel succes.

ba
door barbara1_1 - Nov 21, 2005 om 15:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb al meerdere keren een bestelling geplaatst en het is origineel en alle bedels zijn gestempeld. Levering gaat vrij snel, de ene keer wat sneller dan de andere keer.
Volgens een medewerker van de prijsgigant heeft het met de voorraad te maken.

Ik ga er zeker meer bestellen!

tigertje
door tigertje - Nov 29, 2005 om 19:30
402 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb geen verstand van Pandorasieraden maar als je ergens iets vindt voor een belachelijke lage prijs dan stinkt het bijna per definitie.

sw
door swoink - Nov 29, 2005 om 19:31
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo.

Bedankt voor je antwoord ga het toch maar een keertje uitproberen.

ro
door robbieensem - May 26, 2006 om 11:59
3 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn ervaring met de prijsgigant is helaas niet zo goed de eerste keer dat ik er besteld heb verliep het allemaal wel aardig ik had toen mijn pandora sieraden met anderhalve week thuis. Mijn tweede bestelling verliep minder vlekkeloos. Na ruim 4 weken wachten heb ik nog steeds niks ontvangen en op mijn tientallen mailtjes werd niet of met onvoldoende informatie gereageerd. Gelukkig heb ik onder rembours besteld. Ik heb net contact opgenomen met selekt vracht en volgens hun was de bestelling daar nog niet binnen, maar ze kon wel in de computer zien dat hij onderweg was dus waarschijnlijk heb ik volgende week eindelijk mijn bedeltjes in huis. Na 5 weken wachten en zeuren bij de prijsgigant pffff

vladja
door vladja - May 26, 2006 om 12:15
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Oud sieraaddraadje

ko
door kompalaya - Jun 5, 2006 om 08:02
11 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb daar wat besteld en zou iedereen afraden daar wat te bestellen. Ze reageren niet op e-mail en de telefoon ligt er naast. Altijd in gesprek. Ik heb op advies van pandora-forum wat besteld, ze vonden de de prijsgigant betrouwbaar e.d., maar als je verder leest (wat ik pas later heb gedaan) zijn er al meerdere klachten binnen gekomen. Ik lees in sommige reacties dat het uiteindelijk wel goed komt, en dat de levertijd wat langer is omdat spullen niet op voorraad zijn. Dan kunnen ze me dat toch laten weten.

ta
door tatja - Oct 21, 2006 om 15:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben benieuwd naar de huidige ervaringen met de Prijsgigant, omdat mijn ervaring op dit moment niet zo positief zijn. Op mijn mail wordt niet gereageerd en telefonisch is de Prijsgigant niet te bereiken. Ik heb vandaag een melding gedaan bij de politie, omdat ik vind dat een bedrijf zo fatsoenlijk moet zijn om te reageren. Een simpel antwoord dat de bestelde sieraden niet op voorraad zijn is toch wel het minste. Landelijk kan pas iets ondernomen worden als meerdere klachten binnenkomen bij de politie.

sc
door scorpio67 - Oct 23, 2006 om 21:25
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb helaas geen goede ervaringen met de Prijsgigant, ik heb 6 juni jl. een Pandora-party gehad en een collier besteld en ook betaald maar tot op heden niets ontvangen, er wordt niet gereageerd op e-mails en de telefoon wordt ook niet beantwoord. Mijn tip is dan ook als je wat besteld, betaal pas bij levering of neem, als ze de bedels,ringen etc. op voorraad hebben ze meteen mee

au
door au - Oct 28, 2006 om 21:17
2 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas heb ik ook niet zo'n goede ervaring met de prijsgigant. De problemen die ik ondervind zijn blijkbaar niet alleen bij mij een probleem. Op mailtjes reageren ze niet meer, via de site ook niet  en telefonisch zijn ze al zeker een half niet meer bereikbaar. Vorig jaar met sinterklaas hadden we een aantal bedels besteld. We kregen ze vrij op tijd, maar 1 moest nog nageleverd worden (niet in voorraad, over de hele wereld uitverkocht, zeiden ze). We zaten boven een bepaald bedrag waardoor we de verzendkosten niet hoefde te betalen, maar deze stonden wel op de rekening. Nu bijna een half jaar later hebben we de bedel nog niet ontvangen, terwijl die wel weer voorradig zou zijn volgens de site en nieuwsbrieven van de site.

Ondertussen zijn we het gedoe beu. Vandaar dat ik hier eens op de site ben gaan zoeken. Misschien ga ik binnenkort ook maar eens een stap richting de politie zetten, want zo kan het niet meer langer. De site is nog steeds actief, maar ze geven geen gehoor meer....

Ik raad dus ook iedereen af om bij de Prijsgigant een bestelling te doen!!!!

En voor iedereen die de dupe is geworden van de prijsgigant hoop ik dat het snel opgelost wordt!

ro
door robbieensem - Oct 29, 2006 om 11:16
3 Antwoorden / 0 Vragen

 Kijk eens op dit forum onder het kopje de prijsgigant staan veel positieve en negatieve verhalenhttp://pandoras.web-log.nl/pandoras/2006/02/spring_2006_new.html

cd
door cds - Nov 9, 2006 om 18:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb er een keer 2 Pandora bedels besteld en er 3 (!!) maanden op moeten wachten. Na herhaaldelijk mailen, zonder iets terug te horen, kreeg ik ze toch eindelijk binnen. Nu is er na 2 weken dragen een steentje uit een bedeltje gevallen...garantie? Bedel kost to 29 euro. Ik zag de bui al hangen en nee hoor, geen enkele reactie op mijn mailtjes. Ik heb toen de importeur (JPC Groep), zij vertelden mij dat zij NIET leveren aan internetwinkels en dat in de originele Pandora's de letters ALE moeten staan. Ik ben van mening dat de Prijsgigant laat denken dat men originele Pandora's koopt (op de site staat nl. ook het logo van Padora Jewelery) maar dat ze neppers leveren. Ik denk ook dat ze daarom dus niet reageren op mails...mij kunnen ze natuurlijk geen garantie geven op een bedel die niet origineel is..... Vervelend maar helaas...voor mij dus GEEN Prijsgigant meer en zal ze ook niet aanbevelen. Mocht ik ongelijk hebben en de Prijsgigant mocht dit lezen.....mail een keer terug!!

hv
door hvandongen - Dec 21, 2006 om 16:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb twee weken geleden een armband met 8 bedels besteld en heb deze vandaag ontvangen. Ik heb vooraf betaald en kreeg vier dagen terug een e mail dat de bestelling onder wg was. Ik ben hierover tevreden

ar
door arankab - Dec 24, 2006 om 15:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn eigen ervaring: De Prijsgigant levert wel echte Pandora's, maar je kan er beter niet bestellen. In enkele gevallen gaat het afhandelen/afleveren goed, maar in heel veel gevallen duurt het weken, zelfs maanden voor er geleverd wordt. Op zich is wachten nog niet eens zo heel erg, maar wat wel erg is, is dat je daarover helemaal niet wordt geinformeerd. Het is een kleine moeite de klant, die wel al betaald heeft, in te lichten dat het wat langer gaat duren omdat bijvoorbeeld een deel van de bestelling niet in voorraad is. Zo zou je er evt. voor kunnen kiezen de koop te annuleren. Maar deze internetverkoper laat NIETS horen, reageert niet op mails, kortom is een slechte en klant-onvriendelijke leverancier.

Gelukkig zijn er meer adressen om Pandora met korting te kopen, waar men wel op een fatsoenlijke manier met de klanten omgaat.

ge
door gesali - Jan 9, 2007 om 18:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

  1. Ga nooit met de prijsgigant in zee!!!

Ik heb hier hele slechte ervaringen mee.Na talloze mails en telefoontjes nog steeds geen geld terugontvangen.Ik had AL 5 MAANDEN GEWACHT op mijn bestelling en ( in hun eigen woorden) om van het gezeur af te zijn zouden ze me terugbetalen.Ho maar!!niets van dit alles.ik overweeg nu echt om aangifte te doen want dit gebeurt waarschijnlijk ook bij andere klanten en moet echt verboden worden.

ja
door jave61 - Jan 19, 2007 om 20:07
2 Antwoorden / 0 Vragen

ben vanavond naar het adres gegaan dat hier ook genoemd wordt, wij hebben de bedeltjes direct meegekregen. Volgens de dame die daar aanwezig was waren de bedeltjes wel opgestuurd(2 Weken geleden) In de bedeltjes staat wel ALE gegraveerd de prijsgigantschijnt door de verhuizing een achterstand te hebben opgelopen, heb zelf gezien dat men wel veel bedeltjes op voorraad heeft.

ja
door jakooi - Jan 22, 2007 om 18:29
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi,

Ik wil graag de prijsgigant bellen over mijn bestelling. Heeft iemand het telefoonnummer? Ik zag dat iemand zijn bedels heeft opgehaald bij de prijsgigant. Kan dat ook? En wat is het adres, want ze zijn net verhuisd. Althans dat blijkt uit de mails ide ik terug ontving.

Anja Kooi

ja
door jave61 - Jan 23, 2007 om 15:29
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo nogmaals een berichtje van mij. Mijn dochter en schoonzoon hadden bedeltjes van pandora bij hen besteld en moesten er ook lang op wachten, zodoende heb ik deze site geraadpleegd en kwam toen achter het telefoonnummer en adres. Daar het bij mij in de omgeving was ben ik er heen gereden en dame die de deur open deed was zeer vriendelijk en stond ons netjes te woord.

Wij mochten binnenkomen en ze heeft direct uitgezocht waar de fout zat. volgens hun gegevens waren de bedels verstuurd maar na overleg met haar vriend(de man achter prijsgigant) kregen wij de bedels mee.

Er is schijnbaar iets mis gegaan met de verzending, dit kan kloppen wan uit ervaring weet ik dat er regelmatig wat mis kan gaan met de post en vooral als bekend is van wie bepaalde postpakketten zijn.

De bedels zijn wel echt alle merktekens staan erop

fe
door fedder - Jan 30, 2007 om 12:48
1 Antwoorden / 2 Vragen

Nooit bestellen zeer slechte ervaring, heb net aangifte gedaan bij de politie

gl
door glenda18 - Feb 5, 2007 om 16:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb een bestelling gedaan op internet bij de Prijsgigant. De eerste keer ging het helemaal super!! Geen klagen echt niet.

De 2de bestelling heb ik op 29 december 2006 geplaats. Helaas tot nu toe geen reactie mogen ontvangen. een keer een reactie op een mail gekregen waarin werd gezegd dat ik de bedels direct opgestuurd zou krijgen, moet ze nu helaas nog krijgen.
Zit er sterk over na te denken om aangifte te doen, zeker nu je alle forums afleest en veel klachten zie over deze firma.
Misschien is langsgaan ook wel een idee, wat is het adres????

Groetjes

au
door au - Feb 6, 2007 om 14:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi!

Ik ben via een site van pandora en daarbij het forum aan een naam gekomen van een vrouw die voor veel mensen alles met de prijsgigant heeft geregeld. Ik heb toen een mail naar de prijsgigant gestuurd dat ik het belachelijk zou vinden dat ik het via iemand anders moest gaan spelen om mijn bedel en geld (verzendkosten die ik eigenlijk niet hoefde te betalen) terug te krijgen. Op deze mail reageerde ze wel (op anderen nooit een reactie gehad). Vrij snel kreeg ik mijn bedel thuis, maar helaas heb ik de 6 euro nooit gezien. Hmmm nog maar es een mailtje sturen dan. Maar goed, wil je echt contact met hun, dan zou je het op deze manier eens kunnen proberen...

Groetjes,

audrey

da
door dandy - Feb 16, 2007 om 21:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

nou wij hebben ook het gevoel dat we mooi worden bedonderd we hebben op 31 januarie 4 bedels besteld ook hebben we ze direct betaald maar tot nu toe nog geen bedels ontvangen telefonisch kun je met hun geen contact nemen en op een mailtje andwoorden ze geen eens het lijkt gewoon nergens op.

da
door danvis - Feb 17, 2007 om 12:36
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Ik heb vorige week besteld en betaald, nu wil ik eens kijken hoe het met de bestelling ervoor staat, maar de website is verdwenen, weet iemand hier iets vanaf?

vrgr

Diana

ro
door robbieensem - Feb 17, 2007 om 16:51
3 Antwoorden / 0 Vragen

De site is inderdaad uit de lucht, dat moest van Pandora Nederland. Je kunt hier meer over lezen op het pandoraforum. http://www.pandoras.web-log.nl

el
door elviranes - Feb 19, 2007 om 21:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

NIET BESTELLEN!!wij hadden een maand voor de kerst ook bedels besteld als kerstcadeautjes voor €275,00 en betaald.We hadden dit adres van een vriendin die er ook had besteld en bij haar was het goed gegaan.We wachten er nog steeds op en krijgen ook geen reactie op de mails die we hebben gestuurd.Vandaag kregen we een mail dat hij wegens ziekte de mail niet kon beantwoorden.inmiddels hebben we ook al aangifte gedaan.Dus we willen iedereen vragen ook aangifte te doen die slechte ervaringen met de prijsgigant hebben,want er wordt pas wat aan gedaan als er meerdere meldingen binnen komen.

ma
door matty_1 - Feb 20, 2007 om 01:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb besteld en tot nu toe alleen na diverse mails een berichtje vorige week terug gekregen dat de boel vertraagt was wegens ziekte. En nu blijkt de site verdwenen te zijn. Zowel die van de Prijsgigant als van de eigenaar JHtrading. Het is wel handig dat als je aangifte doet bij de politie, dat alles opgestuurd wordt naar een centraal punt. Ik heb van de week politie Enschede gebeld en die kon geen Prijsgigant in het systeem terug vinden. Maar ik ga toch aangifte doen. Even wat gegevens van de Prijsgigant, handig bij het doen van aangifte:

De Prijsgigant, Mariendaal 54, 7544 NE Enschede. KvK nr: 08123783 0000, eigenaar JHTrading, J staat waarschijnlijk voor Jaap. Mogelijk telefoonnummer 053-4363602

me
door meisje198707 - Feb 21, 2007 om 12:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij zouden gisteren een pandorapartij hebben maar ze zijn niet opkomen dagen.

Ik heb hier de juiste nummers want er staat al eens een keer het nummer maar deze lijn is dood.

053-4339175 of 06-10101115

ka
door karinmooi - Mar 11, 2007 om 00:01
2 Antwoorden / 1 Vragen

hallo,

Ik heb voor Pandora (-style) bedels erg goede ervaringen met www.polsmode.nl

Zij zijn aangesloten bij het Thuiswinkel waarborg en ik krijg mijn bestellingen altijd binnen 1 à 2 dagen thuisgestuurd. Ook pandorashop.nl is aangesloten bij thuiswinkel.org

Toch wel een veilig(er) idee.