ls
door lstienen May 23, 2016 om 15:05
Computers & telefonie

Webcam van asus laptop staat op z'n kop hoe kan ik dit veranderen

Mijn webcam van de asus laptop geeft het beeld op z'n kop.
Op apparatenbeheer staat dat alles goed is ingesteld
Hoe kan ik dit veranderen?

30844 8 Rapporteer

costnix
door costnix - May 23, 2016 om 15:45
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Wat gebeurt er, als de instelling(en) verandert?

Pe
door Peetje8 - May 23, 2016 om 15:53
1 Antwoorden / Vragen

Druk je Ctrl+Alt + Pijltjestoets in, meestal het pijltjestoets naar boven) maar dit is even uitproberen, dan word je scherm vanzelf weer terug gekanteld naar originele windows verhouding horizontaal. Succes

marita5
door marita5 - May 23, 2016 om 15:54
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Lstienen ,

Probeer eens of dit een oplossing is  :

Dit is waarschijnlijk een probleem met de drivers van de webcam. Zoek uw laptop op deze pagina en download en installeer de webcam drivers

Bron : answers.microsoft.com

ls
door lstienen May 23, 2016 om 19:28
15 Antwoorden / 20 Vragen

Dit ga ik proberen maar moet ik dan eerst de oude driver verwijderen? En hoe doe ik dat?

Alvast bedankt!!

edrick3
door edrick3 - May 23, 2016 om 18:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Vraag komt vaker voor; klik maar eens hier.

Ar
door Arthur2576 - May 23, 2016 om 18:36
3 Antwoorden / Vragen

Bekend probleem. verwijder de driver en download het opnieuw via de site van asus. instaleer dan de nieuwe driver en het probleem zou dan opgelost moeten zijn.

Ma
door Mat Matheij - May 23, 2016 om 19:37
986 Antwoorden / 3 Vragen

Hier ga ik geen zinnig antwoord op geven. De Belgische variant keer de computer om dan is het beeld weer in orde. Ervaring met Asus- kende dit issue nog niet. Hoor alhier opmerkingen over Asus maar laptops zeer degelijk wanneer niet voorzien van dvd drive. Terug naar leverancier voor advies zo lijkt mij. Mvrgr.

marita5
door marita5 - May 23, 2016 om 21:27
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@Lstienen ,

U kunt ook dit programma Driver Booster Free installeren zoekt de drivers zelf , let op bij installeren ( downloaden klik op groene balk  ) dat u niet klikt op pro betaalde versie en vinkjes weghalen , ( proefversie pro ) klik op de rode regel .

http://www.iobit.com/nl/driver-booster.php

Ma
door Mat Matheij May 23, 2016 om 22:00
986 Antwoorden / 3 Vragen

Dit antwoord is aanzienlijk beter dan het vorige. Het antwoord ligt niet bij Microsoft maar bij door fabrikant aangeleverde divers. Een programma als McAfee Total Protection geeft upgrades weer voor alle geïnstalleerde programma's of daar alle drivers bij zitten is de vraag maar willekeurig welke overige upgrade wordt gesignaleerd en geïnstalleerd m.u.v. Google upgrades. Maar ook dat wordt 'gesignaleerd'. Goed antwoord.

ma
door marjan295 - Dec 16, 2016 om 21:46
1 Antwoorden / Vragen

heel simpel...download manycam. daar kan je alles mee oplossen

marita5
door marita5 Dec 16, 2016 om 21:54
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@Marjan295 , heel simpel , dit is een topic van 7 maanden geleden , zal inmiddels wel opgelost zijn .

edrick3
door edrick3 Dec 17, 2016 om 09:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Alleen jammer dat TS niets terugmeldt. ;-)

marita5
door marita5 Dec 17, 2016 om 09:39
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , Ts is niet de enige .