ge
door geldroper Nov 14, 2009 om 16:07
Computers & telefonie

Webcam

mensen met wie ik contact heb via msn in een video gesprek horen mij wel maar niet omgekeerd. We hebben alles getest en volgens de instellingen is alles in orde. Ik heb een acer 8930G. Wie kan mij helpen?

2472 8 Rapporteer

labswans
door labswans - Nov 14, 2009 om 16:42
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Het kan ook gebeuren als uw beide niet dezelfde versie hebben van msn.
Probeer dat eens uit .

Het kan ook zijn dat bij u de volume te zacht staat. Zet alle dingen van msn op maximaal. Controleer ook of er nergens een vinkje staat om geluid bij u te dempen

groetjes ,labswans

ge
door geldroper - Nov 14, 2009 om 20:31
5 Antwoorden / 2 Vragen

We hebben beide de zelfde versie. Op een gegeven moment was het contact tussen mijn zwager en ik niet meer optimaal. Ik kan hem niet horen, maar hij mij wel. Van zijn kant kan hij zonder enkel probleem met iedereen msn in een video/gesprek!
Ik vermoed dat het probleem in de instelling zijn van de laptop, maar we kunnen echt niks vinden. Naar alle zoekpoging te hebben gedaan, verschijn nu als ik de internetpagina opende dit:

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: range out of order in character class at offset 12 in /var/www/Sor/search_common/application/Bootstrap.php on line 91

Kan iemand mij vertellen wat het is??

labswans
door labswans - Nov 14, 2009 om 20:54
1918 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=geldroper schreef op zaterdag 14 nov 2009, 20:31]We hebben beide de zelfde versie. Op een gegeven moment was het contact tussen mijn zwager en ik niet meer optimaal. Ik kan hem niet horen, maar hij mij wel. Van zijn kant kan hij zonder enkel probleem met iedereen msn in een video/gesprek!
Ik vermoed dat het probleem in de instelling zijn van de laptop, maar we kunnen echt niks vinden. Naar alle zoekpoging te hebben gedaan, verschijn nu als ik de internetpagina opende dit:

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: range out of order in character class at offset 12 in /var/www/Sor/search_common/application/Bootstrap.php on line 91

Kan iemand mij vertellen wat het is??

heb het in google op laten zoeken. Ik kreeg een melding voor een passende oplossing

Kijk eens even naar de instellingen van je startpagina in IE, misschien zit daar wel het probleem dat hij ingesteld staat als startpagina!!!!!
__________________
{ De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel }

Dit heet te maken dus dat u het heeft ingesteld als startpagina. Mijn idee is bijvoorbeeld dat u www.startpagina.nl opzoekt en deze dan insteld als startpagina. Dan bent u van deze foutmelding vanaf.

Lees wel als u de foutmelding niet meer krijg

labswans

ge
door geldroper - Nov 15, 2009 om 12:47
5 Antwoorden / 2 Vragen

Geen verbetering! Wij hebben deselfde IE pagina, alles hetzelfde! De vorige vermelde pagina is verwijderd.
Contact met mijn zwager is wel mogelijk met koptelefoon, maar niet meer via de geluisdboxen van de laptop. Toen het gebeurd, was mijn kleindochter met hem bezig en verwisseld bewegende emotieons. Vanaf dat moment was er geen "normaal contact" mogelijk.
Alle emotieons zijn verwijderd.
We weten het echt niet meer!

sa
door sandramuys - Nov 16, 2009 om 14:20
6 Antwoorden / 1 Vragen

Klinkt misschien gek, maar controleer dat er geen volumeknop op de (bijv) voorkant van de laptop is. Heb dit met een toshiba laptop gehad. Wist helemaal niet dat daar ook een knop was en kon ook niemand horen, terwijl op de computer alles op hard stond.

ge
door geldroper - Nov 17, 2009 om 13:34
5 Antwoorden / 2 Vragen

Alles doet het goed op de gesprekken na met andere mensen op msn. Volgens derde, zijn de drivers de schuldigen. Die moeten verwijderd worden voor de geluiden, uitschakelen en opnieuw starten en de drivers worden automatisch gezocht. Jammer genoeg zie ik niet wat er moet verwijderd worden, en opnieuw op drivers downladen lukt niet.....

ge
door geldroper - Nov 27, 2009 om 17:26
5 Antwoorden / 2 Vragen

Is er echt niemand die mij kan helpen?? Schijnbaar iets fout met de drivers, maar ik ben geen expert op dat gebied. Alles wat wij verzoeken geeft geen resultaat. Iedereen kan mij horen en zien, maar kan de gesprek van de partner niet horen via de geluidboxen, alleen via de koptelefoon.
Muziek etc...is perfect, gewoon via de geluidboxen of koptelefoon.
Dus er iets fout met mijn acer!!!!!

Help please.....

ge
door geldroper - Nov 27, 2009 om 17:30
5 Antwoorden / 2 Vragen

correctie: dus er iets fout.....moet zijn

Dus er is iets fout met mijn acer!!!!!