ro
door ronvonck Jun 25, 2014 om 22:20
Computers & telefonie

Webshop Miwisoft.com negeert EU-regels

Miwisoft.com adverteert met een aantal modulen voor Joomla.
Ik was op zoek naar een moduul voor het aanmelden voor evenementen.
De demo op hun website zag er prima uit dus besloot ik om EventBooking aan te schaffen.
Na installatie werkte het niet en kreeg ik als foutmelding dat Mijoshop niet was geïnstalleerd.
Miwisoft heeft een 30 dagen geld terug garantie onder voorwaarden.
Ik deed (binnen een dag) een verzoek om teruggave van mijn geld.
Dit werd afgewezen omdat het moduul prima zou werken als ik ook Mijoshop zou aanschaffen.
Mijoshop heb ik niet nodig en bovendien kost dat veel meer dan EventBooking.
Wat ik ook probeer, ik krijg geen geld terug want zij zeggen niets fout te hebben gedaan.

Wat kan ik doen?

385 4 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 26, 2014 om 00:32
16881 Antwoorden / 108 Vragen

klik. Bedoelt u deze site? Wat maakt dat u de site er prima uitziet?

costnix
door costnix - Jun 26, 2014 om 17:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Blijkbaar werkt EventBooking NIET zonder Mijoshop. De meeste vragen hierover kan IK niet bekijken op de webstek, omdat ik niet kan inloggen (ik ben geen klant bij hun)

chris74
door chris74 - Jun 26, 2014 om 18:57
564 Antwoorden / 44 Vragen

In de titel geeft u aan dat Webshop Miwisoft.com negeert EU-regels. Maar het contact adres is in Turkije en Turkije valt niet onder de EU.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jun 27, 2014 om 14:04
937 Antwoorden / 2 Vragen

Een andere tip:

er zijn zat gratis guides te vinden om deze modules zelf te maken en te beheren, sommige zijn zelfs al helemaal voorgewerkt.