jv
door jvk Feb 23, 2009 om 16:03
Computers & telefonie

Websites zijn breder dan mijn scherm !

Beste deskundigen, Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe pc en de mensen van het bedrijf hebben alle gegevens overgezet van mijn ''oude'' naar de nieuwe pc. Tot zover is alles o.k., behalve dat alle websites en ook mijn mails (kortom ALLES) te breed is voor mijn scherm.

Ik druk me misschien wat simpel uit, maar het lijkt dus net of mijn scherm te klein is, onzin natuurlijk, want ik heb mijn bestaande scherm gehouden.

Ik heb al gekeken bij ''pagina'' en daar bij inzoomen iets gedaan maar dat gaat allen maar goed voor de website waar ik op dat moment opzit, dus ik blijf aan de gang op die manier. Ik veronderstel dat er iets moet worden ingesteld, maar waar-o-waar ?

Het ligt voor de hand om naar het bedrijf terug te gaan, maar ze zijn daar wel technisch, maar niet zo klantvriendelijk, vandaar.

Hopelijk weten jullie iets. Alvast dank voor de aandacht.

410 4 Rapporteer

stacey
door stacey - Feb 23, 2009 om 16:09
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Misschien kun je dit even proberen;

Als je even teruggaat van volledige pagina naar kleiner (rechtsboven) dan kun je langs de randen een pijl krijgen <->

en daarmee wat naar binnen trekken/verkleinen , even uitproberen tot hij dan juiste formaat heeft als hij weer op volledig formaat staat.

chris74
door chris74 - Feb 23, 2009 om 18:14
564 Antwoorden / 44 Vragen

Kijk even bij je beeldscherm instellingen door rechternuisknop bureaublad te klikken en daar de eigenschappen, laatste tabblad instelling. (Dit is voor de XP windows versie) Daar kunt u de instellingen van uw beeldscherm instellen. Of even onder apparaatbeheer kijken of de beeldschermkaart al is geïnstalleerd, deze kunt u vinden onder rechtermuisknop op het icoontje deze computer en daar de eigenschappen van, hardware en dan apparaatbeheer(ook voor de XP windows versie).

poltol
door poltol - Feb 24, 2009 om 16:54
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Is de resolutie van het beeldscherm wel goed ingesteld?

Succes, poltol

jv
door jvk - Feb 24, 2009 om 16:55
33 Antwoorden / 66 Vragen

Beste mensen,

erg bedankt. De resolutie was inderdaad verkeerd ingesteld. Heb het nu wel goed ingesteld. Ik vind het echt fijn om mijn ''probleempjes'' hier op deze site te zetten, ik word er vaak veel wijzer van !!!!