Yv
door Yvonne_Krijbolder Jul 21, 2022 om 10:39
Computers & telefonie

Weet iemand hoe ik Microsoft Nederland kan bereiken en een mens te spreken mijn

Mijn licentie wordt dubbel aangerekend. Kan geen menselijk contact krijgen ik wil dit regelen. Nu stuurt Microsoft een incasso die ik telkens weer storneer.

1758 10 Rapporteer

va
door vanlotjegetikt - Jul 21, 2022 om 10:43
809 Antwoorden / Vragen

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 21, 2022 om 11:03
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Het lijkt mij zinnig om dat per brief, aangetekend, te doen en te zenden aan het adres: Evert van Beekstraat 354, Schiphol Noord. Ik heb op dit moment geen postcode voor u.

Ik rad u ook aan hier nader advies over te vragen bij: - Het Juridisch Loket, tel. 0900 - 8020 (10 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl

Dat indien contact via het al gegeven klantenservice nummer niet tot succes leidt.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jul 21, 2022 om 11:44
2088 Antwoorden / Vragen

Kunt u niemand te pakken krijgen of kunt u niemand te pakken krijgen die dit voor u wil regelen?

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 21, 2022 om 11:52
7206 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer de linker optie uit deze link eens:

https://support.microsoft.com/contactus

marita5
door marita5 - Jul 21, 2022 om 12:54
11529 Antwoorden / 15 Vragen
panter22
door panter22 - Jul 21, 2022 om 14:41
6599 Antwoorden / Vragen
rj
door rjw Jul 22, 2022 om 08:30
3277 Antwoorden / 5 Vragen

Het eerste wat google geeft is het hier genoemde 020 nummer.

Daarnaast zou het sowieso geen goede zoekterm zijn want TS heeft geen technische vraag maar een administratieve vraag.

rj
door rjw Jul 22, 2022 om 12:50
3277 Antwoorden / 5 Vragen

Sorry, reactie had bij het bericht hieronder moeten staan ... (Van haaz)

panter22
door panter22 Jul 23, 2022 om 08:13
6599 Antwoorden / Vragen

Maakt niet uit

mi
door miennaamishaaz - Jul 21, 2022 om 22:22
725 Antwoorden / 1 Vragen

Als eerste ga niet zoeken op

Microsoft Tech support telefoon nummer.

99% van de tijd krijgt u oplichters aan de lijn die u nog meer geld afhandig maken.
-----
op de site van Microsoft zelf:

https://www.microsoft.com/nl-nl/contact.aspx
-----

br
door brui0929 - Jul 22, 2022 om 06:12
636 Antwoorden / 10 Vragen

Met de feedback hub.

in
door inno1 - Jul 22, 2022 om 14:00
120 Antwoorden / Vragen

Deze link gaat over proberen met facturering: https://support.microsoft.com/nl-nl/account?fref=home.drawers.order-history.get-billing-help

En deze over een dubbele office licentie. https://answers.microsoft.com/nl-nl/msoffice/forum/all/dubbele-office-licentie/0670b7d5-e971-4d33-91d4-11c6f72f167a

Microsoft is kampioen in het rondpompen van support pagina's en in onduidelijkheid over hoe echt te handelen. Ik heb ze vorige week nog gebeld (ik wilde mijn onedrive updaten) en ik werd na een kwartier keuzemenu's weer verwezen naar de website - omdat ik geen speciale technische ondersteuningsmodule heb.

Los daarvan lijkt me storneren niet zinvol, want u lost er nuks mee op. Sterkte.

th
door theodorusme - Jul 22, 2022 om 14:36
111 Antwoorden / 7 Vragen

Ik had onlangs een zelfde probleem. Na aanvankelijk contact via email kreeg ik telefonisch contact waarin ik mijn probleem uitlegde. Ik kreeg een bevestigingsmail van dat gesprek met dit telefoonnummer 0800 020 5934 erin.

Dat heb ik gebeld en het probleem van de dubbele betaling (met credit card) werd tijdens het gesprek opgelost. Het teveel betaalde bedrag heb ik inmiddels weer terug.