ma
door marita43 Sep 17, 2015 om 14:24
Computers & telefonie

Welk tv-abonnement past bij ons

Wij gebruiken digitenne van KPN om tv te kijken. Nu stijgt de prijs van de digitenne rap, want zo meldt de KPN "het aantal gebruikers daalt". Dat betekent o.i. dat de prijs in de toekomst flink zal stijgen en daarom zouden wij op een andere aanbieder over willen stappen. Van belang is wellicht dat wij geen vaste telefoon meer hebben (vaak van huis), internet loopt via onze mobiele telefoon.
Wie heeft een goede tip.

1142 11 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Sep 17, 2015 om 14:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In de toekomst wordt alles duurder.....
Als u nog geen specifiek bericht van een prijsverhoging heeft ontvangen dan zou ik het laten zoals het is tot ze u een bericht van de eventuele prijsverhoging gaan sturen en wat die dan is. U kunt dan altijd nog besluiten wat u gaat doen. Tegen die tijd zullen de prijzen van andere aanbieders misschien ook gestegen zijn en kunt u dan een betere keuze maken.
Met de melding van een prijsverhoging kunt u het dan ook kosteloos opzeggen (tenzij die prijsverhoging bijv. een inflatiecorrectie betreft).

Cookies
door Cookies - Sep 17, 2015 om 14:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kijk even voor een vergelijk op t.v. aanbieders vergelijken

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 17, 2015 om 20:53
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Iemand die Ziggo heeft heel liev aankijken.

tijger1
door tijger1 - Sep 17, 2015 om 20:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op donderdag 17 sep 2015, 20:53]Iemand die Ziggo heeft heel liev aankijken.

En dan?

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 17, 2015 om 21:18
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 17 sep 2015, 20:58]En dan?
Telefoon op de TV aansluiten en televisie kijken maar, kan qua beeld nooit veel slechter zijn die rommel van KPN.

Maar als TS braaf is neemt ze zelf een abo bij Ziggo, al heb ik het vermoeden dat dit niet mogelijk is. Ook veel te duur geworden, als je vaak van huis bent heb je mogelijk wel voordeel van de Ziggo-spots.

ma
door madras - Sep 17, 2015 om 21:51
45 Antwoorden / 14 Vragen

@akkerdistel
Het beeld van KPN is geen rommel zoals u dat noemt,heb zelf weliswaar geen KPN (heb Ziggo) maar zie bij bekenden dat op het beeld van kpn niks aan te merken is,het enige nadeel van kpn is dat de teletekst gewoon zwaar kl... is.Omdat men daar de subpagina,s wel vast kan zetten,maar als men de andere subpagina,s wil bekijken de subpagina 1 of twee subpagina,s overslaat waardoor men weer lang moet wachten.Bij ziggo is dat geen probleem maar dat komt volgens kpn doordat er op de media box ook nog een gewone analoge aansluiting zit.Want volgens kpn is het met een digitale aansluiting niet mogelijk om de subpagina,s naar believe te selecteren omdat die techniek samen zou gaan.
En nou zullen er natuurlijk lieden zijn die zeggen: wie kijkt er nou nog naar teletekst op tv: Nou dat zijn er nog heel veel en met name de wat oudere mensen

tijger1
door tijger1 - Sep 17, 2015 om 21:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@akkerdistel

Dat is voor mij abracadabra.

tijger1
door tijger1 - Sep 17, 2015 om 21:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heb zelf thuis ook KON en op mijn vakantieverblijf Digitennekastje. Niks mis mee.

door 1953 - Sep 18, 2015 om 03:17
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Er zijn keuzes genoeg om naar een andere provider over te stappen. Sommige providers zijn lokaal of slechts regionaal actief, zoals SKV in Veendam (e.o.)

Te denken o.a. aan: ZIGGO, CaiWay, KPN, Fiber, Delta, Telfort, Vodafone, enzovoort.

Zelf bij ZIGGO!

eenhoorn50
door eenhoorn50 - Sep 18, 2015 om 12:30
41 Antwoorden / 9 Vragen

Ik zou een dreambox aanschaffen met een jaar abonnement.
kosten dreambox 157 euro
jaar pakket zenders 100 euro
daarmee heb je alle comerciele zenders en veeeeel meer zenders dan de kabel aanbieders

en het is een stuk goedkoper

akkerdistel
door akkerdistel - Sep 18, 2015 om 13:40
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=madras schreef op donderdag 17 sep 2015, 21:51]Het beeld van KPN is geen rommel zoals u dat noemt Beeldkwaliteit van digitenne is gewoon slecht, zelfs de analoge kabel is/was beter. Of je moet uiteraard 'n mini-tv hebben, dan zal het best nog wel te doen zijn. Zelfde als uitzendinggemist van de NPO, tot 'n 7" scherm is dat nog te doen.

[quote=tijger1 schreef op donderdag 17 sep 2015, 21:52]Dat is voor mij abracadabra.
Wanneer je inlogcodes hebt van Ziggo, kun je overal en met vrijwel ieder device (live) televisie kijken, ook met 'n ander netwerk dan Ziggo.
En tegenwoordig met die 'slimme' TV's en telefoons is het een kwestie van HDMI-kabeltje inpluggen en kijken maar.