potato
door potato Mar 5, 2017 om 16:18
Computers & telefonie

Welke internetprovider

Hallo,
Ik heb op het ogenblik KPN als internetprovider maar wij krijgen op het eind van het jaar glasvezel als ik het allemaal goed begrepen heb moet ik dan voor een andere provider kiezen want anders zit ik met dubbele abonnementskosten.
Wat zijn de mogelijkheden om een e-mail adres te krijgen zonder kosten?
Ik zou dit dan al snel willen regelen omdat ik dan zeker op tijd iedereen daarvan op de hoogte te stellen.
Alvast bedankt voor jullie meedenken.

1426 9 Rapporteer

fa
door familyman - Mar 5, 2017 om 16:25
888 Antwoorden / 1 Vragen

Klik Hier , een heldere instructie om een gmail adres aan te maken. Succes.

audb
door audb - Mar 5, 2017 om 16:26
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Zoek naar een kleine provider.

Deze zijn soms wat duurder dan de `grote` jongens maar ze zijn meer bereid om hun klanten te helpen dan de grootste providers.

Ook de klanten service is beter bereikbaar.

Wat email adressen betreft zijn er mogelijkheden volop.

Gmail, yahoo,live.com enz enz gewoon op google gratis email adressen in geven dan komt er een lange lijst te voorschijn.

Gerry1969
door Gerry1969 Mar 5, 2017 om 18:54
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als de wijkcentrale van KPN een storing heeft is de kleine provider net als ts afhankelijk van KPN. Dit geldt voor Fiber net zoals koper.

tenormin
door tenormin - Mar 5, 2017 om 16:31
16841 Antwoorden / 108 Vragen

Misschien heeft u hier iets aan? Lees onder e-mail adres behouden:
https://www.internetten.nl/internet/overstappen-naar-andere-internetprovider

reflecs
door reflecs - Mar 5, 2017 om 16:37
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dat e-mailadres heeft u misschien al :)
https://account.microsoft.com/about?lang=nl-nl&refd=support.microsoft.com
Anders kunt u hier een account aanmaken (Microsoft/Outlook.com).

panter22
door panter22 - Mar 5, 2017 om 19:08
6599 Antwoorden / Vragen

Als je glasvezel krijgt, dan krijg je maanden van te voren allerlei aanbiedingen van providers. Ze willen je bewegen nu al voor hen te kiezen. Het lijkt dan dan je een speciaal abonnement moet nemen.
Dat hoeft niet. KPN heeft gewoon glasvezel en je hoeft je abonnement niet op te zeggen.
https://www.kpn.com/internet/glasvezel.htm

diumenge
door diumenge - Mar 5, 2017 om 19:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Met de komst van glasvezel moet u helemaal niet overstappen, als u tevreden bent met het huidige aanbod van KPN dan kunt u dat gewoon houden.

marita5
door marita5 - Mar 5, 2017 om 19:50
11525 Antwoorden / 15 Vragen

Link van @panter22 ,

Klik op de rode regel .

https://www.kpn.com/internet/glasvezel.htm

ne
door neodutchio - Mar 5, 2017 om 20:17
5161 Antwoorden / 12 Vragen

Bij KPN kunt u gewoon overstappen naar glasvezel hoor. U heeft dan geen dubbele kosten of afkoopsommen en kunt uw huidige mailadres blijven gebruiken.

aurora1
door aurora1 - Mar 5, 2017 om 20:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U hoeft helemaal niet van provider te veranderen en kunt blijven zitten waar u zit en dat abonnement hoeft u ook niet aan te passen. Laat u svp niets wijsmaken door de vele verkopers.
Lees de reacties bij deze vraag eens (op rode regel klikken): https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/glasvezel-provider?id=588947