co
door corenwilna Feb 15, 2004 om 11:32
Computers & telefonie

Werkbalk/taakbalk.

Sinds korte tijd ben ik links onderaan mijn werkbalk/taakbalk op het beeldscherm de icoontjes kwijt die normaal stonden naast de "start"knop. Het betreffen hier de icoontjes voor o.a. internet en mailbox.Ik denk dat ik deze icoontjes zelf heb weggegooid bij het verwijderen van cookies. Wie kan mij helpen om deze icoontjes weer teruggeplaatst te krijgen?

490 3 Rapporteer

bo
door bouwe_1 - Apr 16, 2004 om 12:39
8 Antwoorden / 0 Vragen

Dit kunt u terugkrijgen door met de rechtermuisknop op de taakbalk te klikken. Ga vervolgens naar "werkbalken" en klik ten slotte de optie "Snel starten" aan. Nu zou het weer moeten werken.

co
door corenwilna - Apr 16, 2004 om 12:39
1 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor de tip. Als ik echter je opties uitvoer, zegt mijn systeem "Kan werkbalk niet maken".

bo
door bouwe_1 - Apr 16, 2004 om 12:39
8 Antwoorden / 0 Vragen

Dan kunt u het volgende als beste doen:

1. Maak een map aan op uw schijf. (Deze Computer, C-schijf, Bestand, nieuw, en vervolgens map). Noem deze map "snelkoppeling"". Maak in deze map snelkoppelingen naar Internet Explorer en Outlook uw e-mailprogramma. Des gewenst kunt u ook nog andere snelkoppelingen plaatsen naar andere programma's.

Klik vervolgens weer met de rechtermuisknop op de taakbalk en vervolgens de optie "nieuwe werkbalk" in het menu "werkbalken"."Selecteer vervolgens de map met de snelkoppelingen en klik vervolgens op "OK".

De snelkoppelingen moeten nu te zien zijn in de taakbalk. Succes!