sp
door sprinkhaan Jan 30, 2006 om 13:01
Computers & telefonie

Wie heeft er ervaring met dig. telefonie van tele2?

706 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

de
door deefdeef - Jan 31, 2006 om 10:31
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wij hebben sinds begin december 2005 digitale telefonie van tele2.


Eerste ervaring was min of meer slecht. ADSL-gedeelte werkte meteen goed, alleen het activeren van het digitaal bellen ging niet goed, maar binnen een paar dagen konden wij ook bellen met digitale telefonie van Tele2.


Het probleem dat we nu hebben is, is dat we soms niet kunnen bellen en internetten tegelijk. Als ik wat groots (update voor spellen of software) aan het downloaden ben, dan is de capaciteit van de verbinding te klein en valt de verbinding met telefoon en internet voor 5 minuten weg. Daar houden we nu rekening mee.


Het slechts ben ik te spreken over het porteren van ons bestaande KPN-nummer naar Tele2, dit is na 2 maanden nog niet geregeld.

sp
door sprinkhaan - Jan 31, 2006 om 11:56
1 Antwoorden / 3 Vragen
0



<SCRIPT type=text/javascript>


ma
door maykie1 - Feb 6, 2006 om 15:35
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb sinds kort digitale telefonie van tele2. Het duurde even voordat het allemaal geregeld was. Nu doet mijn adsl het al wel maar mijn telefoon nog niet. Mijn ervaring is dat de mensen die achter de helpdesk zitten totaal niets kunnen doen als je belt. Er zitten al heel wat belminuten in en het kost 50 cent per minuut om naar tele2 te bellen. Dat is best vervelend..


Ook stond mijn naam in hun bestand op een heel ander adres. Ik heb het wel 3x moeten door bellen voordat het uiteindelijk goed ging.. Ik heb het nu voor de 1e maand dus meer weet ik er niet over.

fw
door fwmvanbeek - Feb 10, 2006 om 20:28
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

ik heb 20mb ads telefonie en voetbal


enkele dagen problemen gehads met telefoon die enige uren uit was, dat is nu al enkele maanden niet meer het geval


internet verbinding is altijd goed en snel


voetbal is ook goed, kan bellen kijken en internetten tegelijk, geeft geen problemen


De overgang van KPN naar vrsatel verliep met een week vertraging dit is door versatel financieel gecompenseerd


Heb je twee telefoonlijnen bel dan met het versatel nummer naar de helpdesk, wordt je veel sneller te woord gestaan.


Op aanraden van versatel is de telefoon lijn rechtstreeks ( dus buiten de splitter om) aangesloten op de router sindien helemaal geen problemen meer gehad

de
door deefdeef - Feb 17, 2006 om 14:57
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zoals ik al schreef had ik me in november aangemeld voor digitale telefonie van Tele2 dit was toen bellen en internetten voor 29,95 per maand, de down/up was 512/256.


Sinds de samengang met Versatel is het pakket even uit beeld verdwenen, maar is nu weer terug gekomen en heet nu Tele2 Compleet kost nog steeds 29,95, MAAR is veel uitgebreider dan voorheen, Het pakket omvat 4mb down/1mb up en gratis bellen na 19uur en in het weekend. Als bestaand Tele2-abonnee hebben ze mij niet op de hoogte gesteld en na 1 uur met helpdesk gebeld te hebben heb ik het voor elkaar kunnen krijgen om mijn bestaande abo, te weten Tele2 Digitaal Pakket te upgraden naar Tele2 Compleet.


Je moet dan even bellen met 0800-1602 en kiezen voor optie 1 en dan aangeven dat je bestaand digitaal pakket-abo bent en dat je wil upgraden. Het is mij zo tenminste uiteindelijk gelukt.

ch
door christakooi - Jun 22, 2006 om 11:52
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bar en bar slecht. Werkte totaal niet. Had ook internet. Werkte ook niet. Heb contract met hun verbroken. Toch blijft men nota sturen met abonnementkosten. Eerst netjes betaald, omdat men dat verzocht. Alles zou bij eerst volgende nota verrekend worden. Dus niet, krijg gewoon opnieuw nota met abonnementskosten. Vraag me niet hoeveel keren ik klantenservice heb gebeld. Tot 2x toe brieven verstuurd. Hun reaktie, betaal nota wordt later verrekend. Krijg nu een brief waarin staat dat ik als ik niet betaal, wordt afgesneden. Ze doen maar, WIL NIKS MEER MET TELE2 TE MAKEN HEBBEN. Waarom zo moeilijk doen. Stuur nou gewoon een goede nota waar mijn telefoonkosten op staan, die betaal ik natuurlijk.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer

Du
Duifje123 - Sep 15, 2024 om 19:00
Geldzaken & recht

BKR registratie

Hi!

Mijn vader heeft een BKR registratie lopend, met een bedrag van 0 euro. Een codering A2 staat hierbij. Dit vinden wij best wel gek. Aangezien het een schuld uit 2008 zou betreffen. In de tussentijd heeft hij onder bewind gestaan en in de WSNP gezeten. Een eventuele schuldenlijst kan ik opvragen bij de bewindvoerder aangezien zij claimen gegevens 7 jaar te bewaren. 

Echte ... Lees meer