Wie heeft er nog meer problemen met vodafone onder ons??
Het vodafoon onder ons ligt er al twee maanden uit, geprobeerd om via klantenservice, email,winkel en antwoord op de vraag te krijgen hoe lang het nog duurt, maar dat weten ze niet!!! Je betaald wel extra 10 euro per maand, kan geen gebruik maken van de dienst en je hebt ook nog kosten van het bellen!!!
Dus vodafoon verdiend er aan!!!
Wie heeftt hier ook problemen mee???
Hoi,
Stuur ze een in gebrekstelling, omschrijf de reeds te lang lopende klacht en geef ze een redelijke termijn het probleem (alsnog) op te lossen en indien ze dit niet lukt zul je het abo beeindigen per die datum dat/omdat ze in gebreke blijven.
En vergoeding/terugbetaling eisen voor niet bruikbare/wel betaalde periode !
En dan maar eens een andere provider proberen.
Succes,
Hallo,
Wat bedoelt u met 'ligt er uit'? Kunt u uw groep niet beheren of worden er voor bellen naar groepsleden kosten gerekend?
Als een groepslid niet 'herkend' worden kunt u dit misschien oplossen door hem af te melden en enkele dagen later opnieuw aan te melden. (let wel op de wijzigingslimiet van Onder Ons)
Overigens is Vodafone Onder Ons maandelijks opzegbaar.
Hoi Sijs
Ook ik heb problemen met onder ons. Mijn zoon is de beheerder in een groep van 6 personen. Eind mei kon ik niet meer gratis bellen maar de andere mensen uit de groep konden dat dus wel. Ik heb een email naar voda gestuurd en op 11 juni kreeg ik bericht dat het waarschijnlijk een storing betrof...jaja en dan natuurlijk alleen met mijn nummer. De klacht word in behandeling genomen en als het opgelost is krijg ik de gemaakt belkosten ( in mijn geval ruim 1 euro ) door hun teruggestort.
Dus stuur een email en leg je klacht uit.
Gr, Miranda
Ben vandaag nog in de winkel geweest, konden daar niets over zeggen wanneer het gemaakt zal zijn.
Advies van hun schrijf een brief naar de directie!!!
ga ik doen.
Hallo Sijs, In
Van de website geplukt van Vodafone geplukt:
"
Waarom kan ik Vodafone Onder Ons niet wijzigen?
verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet
beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer
kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak."
Blijkbaar zijn er zoveel klagers dat ze er zelfs een FAQ van hebben gemaakt.
Ik heb bij de faq mijn klacht weggelegd en stel voor dat andere dit ook doen, ik heb ze verteld welk telefoonnummer ik wil wijzigen in een ander nummer en verwacht ook dat ik daar geen rekening van krijg.
hun antwoord daarop is:
Geachte heer Drop,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan
dat u het nog steeds niet lukt om een aanpassing in Vodafone Onder Ons
aan te brengen.
Ik begrijp dat dit zeer vervelend is, maar
helaas kan ik u op dit moment nog niet verder helpen. De portal van
Vodafone Onder Ons blijkt nog steeds niet opnieuw geopend.
Hierdoor
is het niet mogelijk om uw groep van Onder Ons te wijzigen. Wij doen
nog altijd ons uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Eventuele
onterechte gesprekskosten zullen naderhand worden teruggeboekt en er
wordt dan gekeken voor een passende vergoeding voor het ongemak.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Dit was het antwoord dat ik kreeg op mijn mail naar de klantenservice!
Dus we schieten er niets mee op!!
Geachte mevrouw
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u geen gebruik kunt maken van Vodafone Onder Ons.
In de onderstaande link vindt u de actuele informatie over Vodafone Onder Ons:
Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?
Antwoord: : http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=990&p_created=1232707695
Helaas kunnen wij u geen vergoeding geven als er een netwerk-storing is.
Indien u op enig moment geen of geen ongestoord gebruik kan maken van de aansluiting, leidt dit niet tot een recht op verlaging van de tarieven voor de diensten of tot een recht op restitutie van betaalde vergoedingen.
Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer