si
door sijs_1 Jun 26, 2009 om 12:57
Computers & telefonie

Wie heeft er nog meer problemen met vodafone onder ons??

Het vodafoon onder ons ligt er al twee maanden uit, geprobeerd om via klantenservice, email,winkel en antwoord op de vraag te krijgen hoe lang het nog duurt, maar dat weten ze niet!!! Je betaald wel extra 10 euro per maand, kan geen gebruik maken van de dienst en je hebt ook nog kosten van het bellen!!!

Dus vodafoon verdiend er aan!!!

Wie heeftt hier ook problemen mee???

1221 10 Rapporteer

stacey
door stacey - Jun 26, 2009 om 13:26
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Stuur ze een in gebrekstelling, omschrijf de reeds te lang lopende klacht en geef ze een redelijke termijn het probleem (alsnog) op te lossen en indien ze dit niet lukt zul je het abo beeindigen per die datum dat/omdat ze in gebreke blijven.

En vergoeding/terugbetaling eisen voor niet bruikbare/wel betaalde periode !

En dan maar eens een andere provider proberen.

Succes,

matusso
door matusso - Jun 26, 2009 om 14:22
191 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo,

Wat bedoelt u met 'ligt er uit'? Kunt u uw groep niet beheren of worden er voor bellen naar groepsleden kosten gerekend?
Als een groepslid niet 'herkend' worden kunt u dit misschien oplossen door hem af te melden en enkele dagen later opnieuw aan te melden. (let wel op de wijzigingslimiet van Onder Ons)

Overigens is Vodafone Onder Ons maandelijks opzegbaar.

si
door sijs_1 - Jun 26, 2009 om 14:22
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kan mijn groep niet beheren.

si
door sijs_1 - Jun 26, 2009 om 14:23
4 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt ga ik zeker doen!

miranda1
door miranda1 - Jun 26, 2009 om 14:38
20 Antwoorden / 3 Vragen

Hoi Sijs

Ook ik heb problemen met onder ons. Mijn zoon is de beheerder in een groep van 6 personen. Eind mei kon ik niet meer gratis bellen maar de andere mensen uit de groep konden dat dus wel. Ik heb een email naar voda gestuurd en op 11 juni kreeg ik bericht dat het waarschijnlijk een storing betrof...jaja en dan natuurlijk alleen met mijn nummer. De klacht word in behandeling genomen en als het opgelost is krijg ik de gemaakt belkosten ( in mijn geval ruim 1 euro ) door hun teruggestort.

Dus stuur een email en leg je klacht uit.

Gr, Miranda

miranda1
door miranda1 - Jun 26, 2009 om 14:39
20 Antwoorden / 3 Vragen

Even een aanvulling nog...belkosten moet 13 euro zijn

Miranda

si
door sijs_1 - Jun 26, 2009 om 15:10
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ben vandaag nog in de winkel geweest, konden daar niets over zeggen wanneer het gemaakt zal zijn.

Advies van hun schrijf een brief naar de directie!!!

ga ik doen.

matusso
door matusso - Jun 26, 2009 om 15:35
191 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Sijs,

Van de website geplukt van Vodafone geplukt:

"
Waarom kan ik Vodafone Onder Ons niet wijzigen?

In
verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet
beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer
kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak."

Blijkbaar zijn er zoveel klagers dat ze er zelfs een FAQ van hebben gemaakt.

je
door jeepie - Jun 28, 2009 om 13:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb bij de faq mijn klacht weggelegd en stel voor dat andere dit ook doen, ik heb ze verteld welk telefoonnummer ik wil wijzigen in een ander nummer en verwacht ook dat ik daar geen rekening van krijg.

hun antwoord daarop is:

Geachte heer Drop,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan
dat u het nog steeds niet lukt om een aanpassing in Vodafone Onder Ons
aan te brengen.

Ik begrijp dat dit zeer vervelend is, maar
helaas kan ik u op dit moment nog niet verder helpen. De portal van
Vodafone Onder Ons blijkt nog steeds niet opnieuw geopend.
Hierdoor
is het niet mogelijk om uw groep van Onder Ons te wijzigen. Wij doen
nog altijd ons uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Eventuele
onterechte gesprekskosten zullen naderhand worden teruggeboekt en er
wordt dan gekeken voor een passende vergoeding voor het ongemak.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

si
door sijs_1 - Jun 28, 2009 om 13:58
4 Antwoorden / 1 Vragen

Dit was het antwoord dat ik kreeg op mijn mail naar de klantenservice!

Dus we schieten er niets mee op!!

Geachte mevrouw

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u geen gebruik kunt maken van Vodafone Onder Ons.

In de onderstaande link vindt u de actuele informatie over Vodafone Onder Ons:
Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?
Antwoord: : http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=990&p_created=1232707695

Helaas kunnen wij u geen vergoeding geven als er een netwerk-storing is.
Indien u op enig moment geen of geen ongestoord gebruik kan maken van de aansluiting, leidt dit niet tot een recht op verlaging van de tarieven voor de diensten of tot een recht op restitutie van betaalde vergoedingen.

Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice