le
door leen bakker Apr 1, 2023 om 14:40
Computers & telefonie

Wie heeft er problemen met computerwinkel spijkernisse

wie heeft er problemen met dit bedrijf

2252 10 Rapporteer

ne
door neodutchio - Apr 1, 2023 om 15:01
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Want u wilt een boek gaan schrijven met ervaringen van anderen? Of bent u eigenaar van deze computerwinkel en zoekt u klachten?

Op internet zullen ongetwijfeld klachten te vinden zijn, maar met welke reden zoekt u dat?

atlas1302
door atlas1302 Apr 1, 2023 om 17:27
341 Antwoorden / 13 Vragen

Waarom wilt u dit eigenlijk allemaal weten? TS. stelt alleen de vraag, wie heeft er problemen met dit bedrijf? U niet in ieder geval, dus uw antwoord is verder ook weinig relevant. Spitten en vergrootglas doen ze op een ander forum beter dan hier!

ne
door neodutchio Apr 1, 2023 om 17:45
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Wat is het nut als je als antwoord "ja" kan zeggen? Er moet dus een reden achter zitten waarom TS dat vraagt. Die reden laat zich wel raden, maar dan moet wel het probleem benoemd worden.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Apr 1, 2023 om 21:43
1759 Antwoorden / 31 Vragen

@Atlas1302,

Dit soort antwoorden zijn we gewend van Neodutchio.....hij zit ook al jaren op het Radarforum.......

atlas1302
door atlas1302 Apr 1, 2023 om 23:42
341 Antwoorden / 13 Vragen

Woho, vandaar. Dan begrijp ik het helemaal, ben weer up to date.

sira
door sira Apr 2, 2023 om 20:44
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Ik vind het een redelijk antwoord c.q. vraag van Neodutchio.

Ik had tot vanavond niet gereageerd op dit topic, want wat moet ik ermee? Aan Ja/Nee heeft niemand iets.

gerbera
door gerbera - Apr 1, 2023 om 15:09
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Ik niet, maar ik woon ook niet in Spijkernisse maar wat schiet u er mee op te weten wie er nog meer problemen heeft met die computerwinkel. Blijkbaar heeft u een probleem en zou ik zeggen, los het op met de computerwinkel want anderen kunnen dat niet voor u doen.

atlas1302
door atlas1302 Apr 1, 2023 om 17:23
341 Antwoorden / 13 Vragen

Het zou vreemd zijn als u in Spijkernisse woonde, het is Spijkenisse. U kunt dan ook moeilijk zijn probleem oplossen, als u het bestaan van Spijkenisse niet eens weet.

Zijn/haar vraag was? wie heeft problemen met dit bedrijf? Een gezonde en logische vraag lijkt mij! Er wordt ook niet gevraagd of andere zijn probleem kan oplossen, alleen de vraag was? Wie heeft problemen met dit bedrijf?

gerbera
door gerbera Apr 1, 2023 om 21:34
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Gaan we weer zeuren het was juist een tijdje rustig, kijk eens hoe de TS de plaatsnaam schrijft. En kijk ook even hoe andere forumleden nagenoeg hetzelfde reageren daar heeft u geen opmerking over. Maar Atlas heeft zeker wel een oplossing en kan het probleem voor de TS oplossen

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Apr 1, 2023 om 21:45
1759 Antwoorden / 31 Vragen

@Atlas1302,

Dit soort antwoorden zijn we gewend van Gerbera : meteen een TS aanvallen zonder hulp te bieden.....

gerbera
door gerbera Apr 1, 2023 om 21:50
7358 Antwoorden / 14 Vragen

GA  waar val ik de TS aan, adviseer deze dat een ander het niet kan oplossen, en wat is daar mis mee?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Apr 1, 2023 om 22:04
1759 Antwoorden / 31 Vragen

@Gerbera,

U zou een positieve tegenvraag kunnen stellen zoals :"Wat is precies het probleem?"

atlas1302
door atlas1302 Apr 1, 2023 om 23:37
341 Antwoorden / 13 Vragen

"Maar Atlas heeft zeker wel een oplossing en kan het probleem voor de TS oplossen"

Wat bent u agressief zeg, doe eens aardig! T.S vraagt niet om oplossingen, maar vraagt GEWOON...wie heeft problemen met computerwinkel in Spijkenisse?
Nou, ik niet in ieder geval!. Dus ik kan hem/haar ook moeilijk antwoorden met JA.

Prettig weekend, ga morgen lekker naar Verstappen kijken. Misschien dat u daar wel vrolijk van wordt, als Hamilton niet weer begint te zeuren tenminste.

me
door mein33 - Apr 1, 2023 om 15:10
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Met deze vraag komt u op dit forum geen milimeter verder en wat zou u willen/kunnen met de ervaringen van anderen.
Uw probleem, want die heeft u waarschijnlijk, zal met die kennis niet worden opgelost.
U zou beter hier uw probleem met deze winkel kenbaar kunnen maken en mogelijk zijn er pannelleden die u van advies kunnen dienen.

sira
door sira Apr 2, 2023 om 19:37
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Jij snapt het

emcede
door emcede - Apr 1, 2023 om 15:31
960 Antwoorden / 4 Vragen

Ik niet, maar jij wel blijkbaar. Vertel!

marita5
door marita5 - Apr 1, 2023 om 16:17
11508 Antwoorden / 15 Vragen
mahadma
door mahadma - Apr 1, 2023 om 18:02
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Om de vraag te beantwoorden: Ik niet. Woon er ook niet.

tenormin
door tenormin - Apr 2, 2023 om 00:53
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zelf heb geen problemen met Computerwinkel Spijkenisse. Waar ik wel een probleem mee heb: waarom alle zogenaamde connaisseurs/forumleden zoveel kritiek hebben op elkaar.. Okay, neodutchio is kampioen (wat hij op Radar ook is): maar lieve panelleden, stop eens met elkaar af te katten. Al is er ook maar 1 van jullie die bemerken dat ik veel minder antwoorden geef, is dat al een overwinning. Vind het zo vreselijk naar hoe men iemand die een vraag stelt beantwoord. Voelt men zich superieur of zo?

atlas1302
door atlas1302 Apr 2, 2023 om 10:14
341 Antwoorden / 13 Vragen

Helemaal mee eens, en goedemorgen trouwens. Ja, ik denk dat sommige zich superieur voelen, en heel gewiekst teksten verdraaien op subtiele manier. Dit ontaard altijd weer in negativiteit.
Ik heb ook in Spijkenisse gewoond, heel lang zelfs, en ken computerwinkel ook. Ik kwam daar nooit en heb geen problemen met deze zaak, hoe ik dan problemen moet oplossen die mij niet bekend zijn, is mij dan ook een raadsel. Waarom een ander bekend forumlid ook van RADAR op zijn kop moet gaan staan, en mij commandeert om de problemen op te lossen van TS, en mij een zeur vindt, begin ik mij toch af te vragen of deze luitjes zich i.d.d. superieur voelen.

En daar heb ik een probleem mee!

ne
door neodutchio Apr 2, 2023 om 10:17
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Waar kat ik iemand af?

gerbera
door gerbera Apr 2, 2023 om 10:48
7358 Antwoorden / 14 Vragen

En ik dan? het is die Atlas die het blijkbaar op mij gemunt heeft met zijn gezeur op mijn antwoorden. Maar ik ben er klaar mee, hij hoeft niet meer naar verdere antwoorden van mij te zoeken, ik heb het, na 11 jaar, wel gezien op dit forum en voor alle duidelijkheid ik maak geen gebruik van het forum op RADAR.

atlas1302
door atlas1302 Apr 2, 2023 om 11:04
341 Antwoorden / 13 Vragen

Aannames heer Gerbera!, en wie bent u dan wel om mij een zeur te noemen? Dat is nu precies waar ik een probleem mee hebt!

Succes verder, vermaakt u zich maar fijn met topic starters op Radar met uw virtuele vriendjes.

Verstappen heeft in ieder geval gewonnen, er valt niets te zeuren ook niet door Hamilton.

sira
door sira - Apr 2, 2023 om 19:36
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Jongens en meisjes ;-))

Laten we het even rustig houden en niet elkaar afvallen.

Deze site heet Vraag en Beantwoord, de TS, Leen Bakker, stelt een open vraag "wie heeft er problemen met computerwinkel Spijkenisse?". Er kan dus alleen met Ja en Nee worden geantwoord en daar heeft niemand iets aan, ook de vraagsteller niet.

Als iedereen op deze wijze een vraag stelt en zonder enige uitleg, kan deze site beter beëindigd worden, want niemand kan dan enig advies geven.

Redacteur
door Redacteur - Apr 3, 2023 om 09:27
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Dank Sira voor je opmerking. Reageer als je denkt dat je een oplossing, tip of antwoord hebt voor de vragensteller. Als je geen inhoudelijk antwoord weet op een vraag? Onthoud je dan van commentaar.