Wie heeft er problemen met computerwinkel spijkernisse
wie heeft er problemen met dit bedrijf
Want u wilt een boek gaan schrijven met ervaringen van anderen? Of bent u eigenaar van deze computerwinkel en zoekt u klachten?
Op internet zullen ongetwijfeld klachten te vinden zijn, maar met welke reden zoekt u dat?
Waarom wilt u dit eigenlijk allemaal weten? TS. stelt alleen de vraag, wie heeft er problemen met dit bedrijf? U niet in ieder geval, dus uw antwoord is verder ook weinig relevant. Spitten en vergrootglas doen ze op een ander forum beter dan hier!
Wat is het nut als je als antwoord "ja" kan zeggen? Er moet dus een reden achter zitten waarom TS dat vraagt. Die reden laat zich wel raden, maar dan moet wel het probleem benoemd worden.
@Atlas1302,
Dit soort antwoorden zijn we gewend van Neodutchio.....hij zit ook al jaren op het Radarforum.......
Woho, vandaar. Dan begrijp ik het helemaal, ben weer up to date.
Ik vind het een redelijk antwoord c.q. vraag van Neodutchio.
Ik had tot vanavond niet gereageerd op dit topic, want wat moet ik ermee? Aan Ja/Nee heeft niemand iets.
Ik niet, maar ik woon ook niet in Spijkernisse maar wat schiet u er mee op te weten wie er nog meer problemen heeft met die computerwinkel. Blijkbaar heeft u een probleem en zou ik zeggen, los het op met de computerwinkel want anderen kunnen dat niet voor u doen.
Het zou vreemd zijn als u in Spijkernisse woonde, het is Spijkenisse. U kunt dan ook moeilijk zijn probleem oplossen, als u het bestaan van Spijkenisse niet eens weet.
Zijn/haar vraag was? wie heeft problemen met dit bedrijf? Een gezonde en logische vraag lijkt mij! Er wordt ook niet gevraagd of andere zijn probleem kan oplossen, alleen de vraag was? Wie heeft problemen met dit bedrijf?
Gaan we weer zeuren het was juist een tijdje rustig, kijk eens hoe de TS de plaatsnaam schrijft. En kijk ook even hoe andere forumleden nagenoeg hetzelfde reageren daar heeft u geen opmerking over. Maar Atlas heeft zeker wel een oplossing en kan het probleem voor de TS oplossen
@Atlas1302,
Dit soort antwoorden zijn we gewend van Gerbera : meteen een TS aanvallen zonder hulp te bieden.....
GA waar val ik de TS aan, adviseer deze dat een ander het niet kan oplossen, en wat is daar mis mee?
@Gerbera,
U zou een positieve tegenvraag kunnen stellen zoals :"Wat is precies het probleem?"
"Maar Atlas heeft zeker wel een oplossing en kan het probleem voor de TS oplossen"
Wat bent u agressief zeg, doe eens aardig! T.S vraagt niet om oplossingen, maar vraagt GEWOON...wie heeft problemen met computerwinkel in Spijkenisse?
Nou, ik niet in ieder geval!. Dus ik kan hem/haar ook moeilijk antwoorden met JA.
Prettig weekend, ga morgen lekker naar Verstappen kijken. Misschien dat u daar wel vrolijk van wordt, als Hamilton niet weer begint te zeuren tenminste.
Met deze vraag komt u op dit forum geen milimeter verder en wat zou u willen/kunnen met de ervaringen van anderen.
Uw probleem, want die heeft u waarschijnlijk, zal met die kennis niet worden opgelost.
U zou beter hier uw probleem met deze winkel kenbaar kunnen maken en mogelijk zijn er pannelleden die u van advies kunnen dienen.
Jij snapt het
Hallo Leen Bakker ,
Genoeg klachten te vinden , plaats uw klacht op Trustpilot , daar reageert Computerwinkel Spijkenisse , klik op de rode regels .
https://nl.trustpilot.com/review/www.computerwinkelspijkenisse.nl
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/computerwinkel-spijkenisse/details?companyId=1a3eb493-7d7f-4386-b4a1-44b1e6ecd5c1
https://www.klacht.nl/computerwinkel-spijkernisse/
Ik zelf heb geen problemen met Computerwinkel Spijkenisse. Waar ik wel een probleem mee heb: waarom alle zogenaamde connaisseurs/forumleden zoveel kritiek hebben op elkaar.. Okay, neodutchio is kampioen (wat hij op Radar ook is): maar lieve panelleden, stop eens met elkaar af te katten. Al is er ook maar 1 van jullie die bemerken dat ik veel minder antwoorden geef, is dat al een overwinning. Vind het zo vreselijk naar hoe men iemand die een vraag stelt beantwoord. Voelt men zich superieur of zo?
Helemaal mee eens, en goedemorgen trouwens. Ja, ik denk dat sommige zich superieur voelen, en heel gewiekst teksten verdraaien op subtiele manier. Dit ontaard altijd weer in negativiteit.
Ik heb ook in Spijkenisse gewoond, heel lang zelfs, en ken computerwinkel ook. Ik kwam daar nooit en heb geen problemen met deze zaak, hoe ik dan problemen moet oplossen die mij niet bekend zijn, is mij dan ook een raadsel. Waarom een ander bekend forumlid ook van RADAR op zijn kop moet gaan staan, en mij commandeert om de problemen op te lossen van TS, en mij een zeur vindt, begin ik mij toch af te vragen of deze luitjes zich i.d.d. superieur voelen.
En daar heb ik een probleem mee!
Waar kat ik iemand af?
En ik dan? het is die Atlas die het blijkbaar op mij gemunt heeft met zijn gezeur op mijn antwoorden. Maar ik ben er klaar mee, hij hoeft niet meer naar verdere antwoorden van mij te zoeken, ik heb het, na 11 jaar, wel gezien op dit forum en voor alle duidelijkheid ik maak geen gebruik van het forum op RADAR.
Aannames heer Gerbera!, en wie bent u dan wel om mij een zeur te noemen? Dat is nu precies waar ik een probleem mee hebt!
Succes verder, vermaakt u zich maar fijn met topic starters op Radar met uw virtuele vriendjes.
Verstappen heeft in ieder geval gewonnen, er valt niets te zeuren ook niet door Hamilton.
Jongens en meisjes ;-))
Laten we het even rustig houden en niet elkaar afvallen.
Deze site heet Vraag en Beantwoord, de TS, Leen Bakker, stelt een open vraag "wie heeft er problemen met computerwinkel Spijkenisse?". Er kan dus alleen met Ja en Nee worden geantwoord en daar heeft niemand iets aan, ook de vraagsteller niet.
Als iedereen op deze wijze een vraag stelt en zonder enige uitleg, kan deze site beter beëindigd worden, want niemand kan dan enig advies geven.
Dank Sira voor je opmerking. Reageer als je denkt dat je een oplossing, tip of antwoord hebt voor de vragensteller. Als je geen inhoudelijk antwoord weet op een vraag? Onthoud je dan van commentaar.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ervaringen met het NRBI
Wij hebben onlangs een bindend adviestraject en deskundigenonderzoek laten uitvoeren via het NRBI (Nederlands Register Bouwinspecteurs) in het kader van de verduurzaming van onze woning. Helaas zijn we tijdens dit proces tegen een aantal problemen aangelopen, waarover we graag jullie ervaringen willen horen. Het bindend advies dat we ontvingen was naar onze mening onvolledig, vooral bij belangr ... Lees meer
Valante produkt retourneren
Wat kun je doen als je een produkt retour hebt gestuurd aan Valante en ze weigeren je het geld terug te betalen. Ik heb bewijs van retourzending. Ze reageren niet op mail en pakken al helemaal geen telefoon op. Ook een incasso bureau krijgt geen contact met ze. Hoe krijg ik nu mijn geld terug? Gaat toch nog wel om € 129.95.
website is valante.nl en is gevestigd in Almere.
Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer