sp
door spijker1 Jun 21, 2004 om 19:49
Computers & telefonie

Wie heeft er weleens van scarlett gehoord

wie heeft er welleens van de internetprovider scarlett gehoord en doen ze wel wat ze beloven (hoorde zat ze zonder abonnement van kpn kunnen opereren) en zijn ze echt wel zo goedkoop of zit er weer dat beruchtte addertje onder het gras

met vr.groet spijker1

344 2 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jun 22, 2004 om 00:25
763 Antwoorden / 1 Vragen

Scarlet is een belgisch telecombedrijf, administratie is niet het sterkste punt van scarlet dubbele nota's rekeningen die niet kloppen op het gebied van telefonie (dit is in tros radar terug te vinden), en wat internet betreft zit er wel een klein addertje onder het gras in de voorwaarden wordt genoemd dat als u 20 min niet actief gebruik maakt van u verbinding dan wordt de verbinding verbroken permanent online zijn kunt u dus wel vergeten, ook de prijzen die scarlet ter vergelijking met andere providers op de website plaatst zijn achterhaald veel providers hanteren geen datalimiet meer maar F.U.P. op het moment zijn er ook veel aanbiedingen incl modem en geen aansluitkosten dus scarlet is niet de goedkoopste.

Zoekt u een provider die bij u past probeer dan eens de prijs vergelijkingssite http://elcheapo.nl/ klik op de rubriek internetten aan de hand van u verbruik en postcode geeft deze een overzicht van providers. mocht u een provider hebben kijk dan of u het ook met de voorwaarden.  groeten

dg
door dgloudemans - Jan 15, 2005 om 00:01
3 Antwoorden / 2 Vragen

Hey Spijker,

Ik heb sinds juli 2004 een Scarlet aansluiting, en ALLEEN maar ellende, zoals ze zeggen zou ik 250minuten gratsi kunnen bellen, maar toch hebben ze nu al 2 rekeningen gestuurd met toch vaste telefonie, ik bel nog niet eens die 250minuten op..En als je dan belt om een uiutleg te krijgen dan zeggen ze dat ze het eerst willen gaan uitzoeken..Als ik dit had geweten had ik gewacht tot aug2005 dan krijgt Versatel het zelfde pakket voor minder geld..Dus denk er goed over na..Ook de service nadat je bent aangesloten is shit..

Groeten Danny Gloudemans