betgemeline5
door betgemeline5 May 15, 2017 om 21:49
Computers & telefonie

Wie heeft ervaring met re-image?

Re-image stond zogenaamd goed bekend maar heeft de boel bedonderd.
Ik wil wel uitgebreider vertellen, maar eerst weten of er meer mensen zijn
 die slechte ervaringen hebben met Re-image.

3884 5 Rapporteer

ne
door neodutchio - May 15, 2017 om 22:00
5148 Antwoorden / 12 Vragen

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/veiligheid-reimage-repair

M
isschien is het handiger een mannetje in te huren die u in huis wegwijs kunt maken met een computer en problemen kan oplossen. Uw kennis is, gezien al uw vragen, niet toereikend. Dit is geen schande, ook ik weet er niet veel van. Maar gezien het aantal vragen is een man aan huis misschien een betere optie.

Cookies
door Cookies - May 15, 2017 om 22:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Re-image staat helemaal niet goed bekend. Gooi die rommel er af met ADW cleaner. Zie antwoord van edrick bij link van neodutchio. Als ADW cleaner niet voldoende is om die rommel te verwijderen, dan Malwarebytes gebruiken. Ook te vinden bij reactie edrick.

marita5
door marita5 - May 15, 2017 om 22:22
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Betgemeline5 ,

Dit programma is troep , richt meer schade aan , dan dat het fouten hersteld .

Lees ook hier , klik op de rode regel .

https://www.gratissoftwaresite.nl/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=3743

gsm
door gsm - May 15, 2017 om 22:50
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Je kunt je computer overladen met velerlei programma's als re-image.
Wil je een goed werkende computer zet er dan niets anders op dan de programma's die je echt persoonlijk nodig hebt.
Al het overige en alles wat op tooltjes, boosters, optimizers en herstellers lijkt moet je mijden als de pest en er met een grote boog omheen lopen.
Mensen die dit soort onnodige software installeren zijn zelf verkeerd bezig. Re-image kun je het eigenlijk niet kwalijk nemen. Eigen verantwoordelijkheid dus om tooltjes te gebruiken zonder voldoende inzicht en kennis, of zonder de handleiding te lezen.
Voor de veiligheid bezit Windows 10 (en ook 8.1) tegenwoordig een Windows Defender (viruscanner die voorheen MSE heette) die niet of nauwelijks onderdoet voor meer uitgebreide betaalde software pakketten.

betgemeline5
door betgemeline5 - May 16, 2017 om 11:58
33 Antwoorden / 20 Vragen

Hartelijk dank voor alle bijdragen. Ik zal ze op mijn gemak doornemen.
Door de komst van de computer is mijn leven een groot verlies van
ontspanning geworden.