romaantje
door romaantje Jan 24, 2007 om 17:43
Computers & telefonie

Wie weet een goede email scanner voor incredemail

ik wil incredimail als email ontvanger hebben maar mijn virus scanner beveiligd alleen outlook express en microsoft outlook.

 ook spamfighter beschermd alleen outlook wie weet een goede email scanner voor incredemail

bedankt alvast

794 14 Rapporteer

labswans
door labswans - Jan 24, 2007 om 17:59
1918 Antwoorden / 10 Vragen

incredimail doen het allemaal zelf , als u bekende adresssen heeft dan laat die de door en de rest komt in een junk filter systeem

u heeft dus niks extras nodig

labswans

romaantje
door romaantje - Jan 24, 2007 om 18:00
12 Antwoorden / 12 Vragen

bedankt voor de snelle reactie ik ga hem direct aktiveren

gsm
door gsm - Jan 24, 2007 om 18:00
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Ik raad iedereen af om incredimail te gaan gebruiken.
Het is nog net geen virus te noemen. Zelf ontvang ik niet graag e-mail van incredimail gebruikers. Providers zijn er ook niet zo blij mee, niet in de laatste plaats vanwege het terug bouncen van e-mail dat sommige incredimail gebruikers als hobby hebben en het meesturen van onnodige toeters en bellen.

Gebruik liever een serieus programma zoals Thunderbird.
Dat is in elk geval een veel beter programma met een zeer goed, zelf lerend, antispamfilter reeds ingebouwd.

Als u toch incredimail wilt gebruiken dan moet u gaan betalen voor een speciaal antispamfilter voor incredimail, of voor een spamfilter bij de provider, als u spam buiten wilt houden.

birdies
door birdies - Jan 24, 2007 om 19:46
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@labswans: Incredimail doet helemaal niks van zelf! De junkfilter is allang niet meer gratis. Verder vraagt TS om een antivirusprog. welke draait met Incredimail. Dat zijn - voorzover ik weet - McAfee - Norton - AVG. Zonder goede virusscanner moet je zeker Incredimail niet gebruiken.

peer007
door peer007 - Jan 25, 2007 om 00:50
52 Antwoorden / 10 Vragen

Beste,

Daar krijg u spijt van, indredimail is grote ellende,  het lijkt allemaal leuk
 met al die toeters en bellen, maar goed u komt er nog wel achter,veel advertentie e.d.

groet

jo
door jora41 - Jan 25, 2007 om 08:39
8 Antwoorden / 11 Vragen

een en al onzin wat jullie daar nu zeggen.

ik heb al jaren incredimail en ook veel kennissen en familie en we zijn er zeer tevreden over.

als virusscanner heb ik AVG in combinatie met AD Aware SE personal

nooit geen problemen dus

gr john

alarm1233
door alarm1233 - Jan 25, 2007 om 11:57
74 Antwoorden / 4 Vragen

ik gebruik al jaren incredimail en ik ben er best tevreden mee, maar ik heb die doorgelinkt naar mijn hotmail en vermits hotmail een degelijke spamfilter heeft  , loopt bij mij alles op rolletjes en zonder spam en voor mn mail te scannen gebruik ik avast virusscanner deze scanner leest wel je mail van incredimail en is een prima  scanner en gratis te verkrijgen op  http://www.avast.nl  eens je avast geload hebt  je ff registreren  dan krijg je gratis een licentienr toegestuurd en die moet je plakken in je reg optiescherm als je avast opent , en incredimail heeft vele opties  zoals  gemakkelijk vele bestanden tegelijk opsturen en leuke  emos en briefpapier, dus incredimail is een goed proggie , ik raad het vele aan  maar het enige probleem met incredimail is dat je je mails niet kan doorlinken naar incredimail van je provider zelf , hij ondersteunt wel , netscape. eudora, hotmail en nog anderen , dus proberen maar zou ik zeggen en je hebt ook een grote opslag

alarm1233
door alarm1233 - Jan 25, 2007 om 12:13
74 Antwoorden / 4 Vragen

gebruik eens avast , die ondersteunt incredimail ik gebruik het zelf ook en ben best tevreden in de  jaren dat ik incredimail gebruik  samen met avast heb ik  nog nooit een virus binnen gehad of gekregen  ga naar  ( www. avast.com ) ( www.avast.nl)je moet wel de home versie loaden op de site en is gratis , en registratie niet vergeten om je scanner een licentie te geven die  dan een jaar en nogwat geldig is ... na verlopen van je licentie  gewoon ff trug registreren en hoppa ..... avast updated zichzelf elke dag en  is gratis,,, dus proberen maar maar wel eesrt andere virus scanners verwijderen anders  heb je conflicten en loopt je pc vast , het voordeel van avast is dat m  de helft maaar nodig heeft van je schijf en sneller is  dan norton en beter , norton maakt je pc trager en avast niet

succes

gsm
door gsm - Jan 25, 2007 om 13:09
5940 Antwoorden / 47 Vragen

De hoeveelheid data per e-mail is bij incredimail veel groter dan bij een kaal E-mailprogramma. Veel onvangers stellen helemaal geen prijs op die animaties en met allerlei andere onzin opgetuigde, overdreven E-mails en op de reclame. Ook prijst het programma zichzelf opdringerig aan bij de geadresseerden. Voor de wat betere Pro-versie, met veiligheidsvoorzieningen moet je betalen.
Het programma installeert eenvoudig, maar voorziet, net als trouwens ook Thunderbird, niet in een terugweg met behoud van e-mail berichten. Wil je toch weer terug naar een serieus mailprogramma, dan heb je een tooltje nodig (incrediconvert.exe), dat door goedwillende vrijwilligers beschikbaar is gesteld en waarmee de berichten uit incredimail overgezet kunnen worden in eml formaat. Bij Thunderbird is de export van berichten terug naar outlook of outlook express ook alleen mogelijk via tools.

romaantje
door romaantje - Jan 25, 2007 om 14:49
12 Antwoorden / 12 Vragen

bedankt voor de adviezen weet iemand anders een andere email ontvanger waar je even goed mooie achtergronden kan mee sturen

bedankt alvast

gsm
door gsm - Jan 25, 2007 om 15:46
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Dat kan ook prima met Outlook Express!
Klik op het kleine zwarte driehoekje of pijltje rechts van de knop Nieuw bericht. De achtergronden, die je daar kunt kiezen, zijn htm of html bestanden in: \Program files\Common files\Microsoft shared\Briefpapier.
Ook kunt u een visitekaartje definieren(Extra, Opties, Opstellen..
Zie ook de Help van Outlook Express en:

Outlook
Express cursus

romaantje
door romaantje - Jan 25, 2007 om 20:49
12 Antwoorden / 12 Vragen

badankt ik ben toch weer over gestapt op outlook

bdankt iedereen

sleutelaar
door sleutelaar - Jan 25, 2007 om 21:11
249 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo Romaantje

Ik heb 2 keer een incredimail verstuurt naar een kennis en meteen bij de tweede keer was het raak heb schijnbaar een vierus meegestuurd is mij verzocht om er geen meer te sturen en heb dus weer alles verwijderd

weet helaas nog niet de oorzaak  mischien kunnen anderen mij vertellen wat er verkeerd kan zijn gegaan?

groet van de sleutelaar

alarm1233
door alarm1233 - Jan 26, 2007 om 20:10
74 Antwoorden / 4 Vragen

kijk eens bij avast.nl en haal m daar op en is gratis

en als je iemand een mail stuurt en die krijgt een virus binnen wilt dat zeggen dat die andere persoon geen goede scanner heeft voor inkomende mail

virussen verstuur je niet zelf of je moest er everstand van hebben om er een te maken , maar meestal  pikt een mail onderweg naar de contactpersoon wat hier en daar wat rotzooi mee van verschillende servers waarlangs die mail passeert,( bv. als je verstuurt vanuit  @hotmail.com naar bv,@home.nl kan het zijn dat je mail iets oppikt onderweg hij passeert trouwens 3 servers , die van je eigen provider en die van hotmail en home , dus je moet je niet schuldig voelen als een ander iets binnenkrijgt  , jij kan er niks aan doen hoor

succes

alarm1233