eclipse
door eclipse Jan 27, 2016 om 21:21
Computers & telefonie

Win 10 pro intel netwerkfout

Hallo, ik krijg  telkens  bij de éérste keer opstarten de melding Intel(R) 82579 LM gigabit netwerk connection nu heb ik deze link link intel  heb ik hier de goede driver ? staat er niet expliciet he .... de tweede keer opstarten dan maakt ie wel direct verbinding, mj moet de eerste keer gewoon goed  gaan mijn update  tool ziet het niet die zegt alles oké, infeite hebt ie gelijk, maar dat ie niet werkt is  een tweede ..win 10 pro 64 bit, kast matzwart met blauwe verlichting, alles al geprobeerd, fouten controleren, reparatie tools, dit is sinds  gisteren, na een systeem herstel via  een herstelbestand ( kopie van geheel C: )

1256 7 Rapporteer

eclipse
door eclipse - Jan 27, 2016 om 21:22
1561 Antwoorden / 370 Vragen

win 10   toevoeging....mobo dvd  wordt niet meer geaccepteerd daar win 10 het allemaal beter weet enkel de usb 3  laat zich nog  installen de rest  wordt niet meer ondersteund...sinds  win 10 pro 64  bit  kast mat zwart

marita567
door marita567 - Jan 27, 2016 om 21:33
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo eclipse met de kast ;-)

Goh wat hebt uw nu weer ,

Probeer deze oplossing eens , met betrekking tot apparaatbeheer.

https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=5&t=15441

eclipse
door eclipse - Jan 27, 2016 om 21:45
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hallo marita, ik heb al in taakbeheer op update s gecontroleerd, en krijg  als antwoord dat er geen betere is wat die updates  betreft ik weet niet welke ik moet hebben. allemaal een beetje vaag. o ja die zwarte kast  :-) kreeg van de week commentaar dat ik niet vermeldde dat het een desktop is mat zwart met blauwe vennen ozomooi  :-) die link va jou linkt naar  de link die ik heb geraadpleegt... nog  optie `s  ?   hou me warm aanbevolen

marita567
door marita567 Jan 27, 2016 om 21:50
1576 Antwoorden / 17 Vragen

dit word een moeilijke ., wat hebt uw sinds gisteren nog gedaan ? want toen werkte het wel .

eclipse
door eclipse Jan 27, 2016 om 22:00
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Marita, niet veel , wat op fb zitten old  rotterdam....beetje gmail afgewerkt, hier ff rondgekeken... niets aan de kast mat zwart met blauwe leds  of systeem win 10 64  bit  ntfs of was het nfts, of tnfs of  stfn of ftns    niks  geinstalleerd  of  weggekieperd...krijg  zolangzamerhand  win 7 ultimate neigingen  :-)

marita567
door marita567 Jan 27, 2016 om 22:06
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Kunt uw windows 10 niet meer opnieuw installeren ? ik weet dat dit veel werk is maar dan bent uw wel van de problemen af .
PS ,  schiet me niet af  ;-)

Cookies
door Cookies - Jan 27, 2016 om 22:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hallo Eclipse, even gekeken voor je: de driver in jouw link is de juiste driver. Wel even opletten dat je de juiste versie 32 of 64 bit neemt.

Hoop voor je dat daarmee het probleem wordt opgelost.

reflecs
door reflecs - Jan 28, 2016 om 09:25
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo eclipse,

Ook al drivethelife geprobeerd? Dat was een vorige keer de oplossing:
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/internet-start-pas-na-2-keer-opstarten?

eclipse
door eclipse - Jan 28, 2016 om 09:53
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@reflecs, is een softare/hardware update tool voor 17 euro, ik heb driver booster 3,2 vanochtend  startte hij ineen keer op, na afsluiten gisteren kreeg ik nog  een update ( korte) gaat automatisch hier en kreeg er geen bericht  van maar hij had  het geinstalleerd   wat ?? geen idee maar aangezien die het in een keer deed vanochtend hoop ik dat het weg is , suggesties op e link van crewmember, is niet terzake  daar win 10 mijn bios  dvd  niet meer ondersteunt  enkel de usb  3 boost.verdere drivers  regelt  win 10 ook mag ik a suite  installen maar dat is om de processor naar 4200 hrz  te brengen via  software...en updates  bij asus is een soort gvan lotto  je vult je mobo in , hetb er een account  dus inloggen en als ik wil updaten, komt  hij met zoveel tam tam dat ik het niet meer weet, waar ze nu voor dienen. ipv  dat ze nu de ghele dvd  verversen krijg  je tientallen losse linken die je binnen moet halen uitpakken en dan maar hopen dat je wat goeds hebt, dus daar begin ik niet meer aan... automatische update werkt  niet bij asus  zit  dan uurtje te  wachten tot ie verbinding  maakt  wat ie niet gaat doen...en als je ondrsteuning  vraagt  meot je zowat het grootste  pi getal 20 miljoen cijfers invullen. anders  weet ie je mobo niet ?????????? al geef ik alle info die p de sticker op de doos staan, dan nog is het niet goed? dus ik zie af van ondersteuning , je snapt  geen moer van die gasten ... AnobinabelSlechtUS :-)

reflecs
door reflecs Jan 28, 2016 om 10:21
1859 Antwoorden / 4 Vragen

De knop Download Now is voor de gratis versie, net geprobeerd, maar heeft minder functies dan de betaalde.----------------------------------- Maar is al niet meer nodig zie ik :)

marita567
door marita567 Jan 28, 2016 om 13:07
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@reflecs ,   ik heb dat programma 1 keer gebruikt ( gratis Versie ) had erna nog meer problemen , Driver Booster vind ik beter .

reflecs
door reflecs Jan 28, 2016 om 13:26
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@marita567,--------------eclipse schrijft in de andere vraag:---------------- Hallo Aurora, het is zojuist opgelost door het gratis proggie aanbevolen door "elrosso,, daar zit ik dan met mijn betaalde driver booster 2 :-( ...., reparatie was niet nodig zei de foutopspoorder van windows, maar het proggie vond hem toch en heeft het geupdated ..evenals mijn benq beeldscherm, de R9/200 amd en bluetooth.-------------- Goed om te horen dat DB bevalt, ik heb die andere vanmorgen alleen geïnstalleerd en getest n.a.v. die vorige vraag :)

marita567
door marita567 Jan 28, 2016 om 14:22
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Dan was het voor eclipse een oplossing voor mij was dit niet zo ,maar ik heb ook niet zoveel proggie`s als eclipse .

eclipse
door eclipse - Jan 28, 2016 om 10:05
1561 Antwoorden / 370 Vragen

mocht er iemand  waar ter wereld in nederland  zijn die de laatste updates ken vinden http://www.asus.com/NL/Motherboards/P8Z68VGEN3/   warm aanbevolen