salute
door salute Oct 24, 2009 om 13:58
Computers & telefonie

Windows 7

in mei 2008 heb ik HP laptop met Windows Vista gekocht. Nu 1 1/2 jaar later komt men met Windows 7. Krijg ik nu deze Windows 7, of moet ik hier zwaar voor gaan betalen. Weet iemand dat?

Voor uw info alvast bedankt.

Salute

499 6 Rapporteer

labswans
door labswans - Oct 24, 2009 om 14:08
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Helaas voor u : u krijgt deze niet gratis. Bij een nieuw aangeschafte ( kort geleden ) pc ,laptop krijgt men een voucher bij voor een gratis upgrade naar windows 7. U heeft deze niet erbij zitten.

groetjes ,labswans

holpen
door holpen - Oct 24, 2009 om 14:26
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Daar moet je - helaas - zwaar voor betalen. Destijds kreeg je nog geen gratis upgrade-mogelijkheid erbij. De laatste paar maanden wel, maar daar heb jij eigenlijk niets aan.

Maar waarom wil je zo graag naar Windows 7? Als Vista niet goed draait, kan ik me het voorstellen, maar anders... gewoon lekker op Vista blijven.

salute
door salute - Oct 24, 2009 om 14:30
48 Antwoorden / 110 Vragen

Holpen, eigenlijk heb je gelijk, ik heb weinig problemen, dus mee door gaan met Vista kan heel goed.

Bedankt en groeten,

Salute

holpen
door holpen - Oct 25, 2009 om 00:45
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Mooi dat Vista dus kennelijk bij jou gelukkig wel goed draait. Je hoort er zoveel slechte berichten over. Zelf heb ik ook nog een systeem waarop het prima draait - eigenlijk nooit problemen mee.

Daarnaast ben ik zelf altijd een beetje huiverig om meteen naar een nieuwe Windows-versie over te stappen. De ervaring leert nu eenmaal dat de eerste versie van een nieuwe Windows niet de meest betrouwbare is (95 werd pas goed vanaf OSR2, 98 pas van de Second Edition, 2000 kende ook maar liefst 4 service packs, XP werd pas echt veel veiliger vanaf SP2...). Ik heb het niet zo op die nieuwe versies van Microsoft....
Hoewel de tests nu lijken uit te wijzen dat Windows 7 toch echt behoorlijk goed in elkaar zit, blijf ik eraan twijfelen, over Vista was men ook eerst laaiend enthousiast.

Maar goed - veel succes ermee!

labren
door labren - Oct 30, 2009 om 23:27
862 Antwoorden / 0 Vragen

..Hoewel de tests nu lijken uit te wijzen dat Windows 7 toch echt behoorlijk goed in elkaar zit, blijf ik eraan twijfelen,

ik heb windows 7 op mijn computer staan maar het is een stuk sneller als vista en het is toch anders als vista , het werk perfect tot nu toe alleen er zit geen mail programma meer in ik vindt het beter als vista ben er wel tevreden over ben nog geen problemen tegen gekomen wat betreft drivers maar ja ik heb een nieuwe computer met de i7, en ik heb al gemerkt dat de prijzen nogal varieren vanaf 89 euro tot 120 voor lichste windows 7