boer44
door boer44 Nov 18, 2007 om 11:34
Computers & telefonie

Windows int.exp.schijfbewaker

De laatste paar weken krijg ik vrij regelmatig een pop-up in beeld van windows int. exp. schijfbewaker.Volgens dat geval zou de computer niet optimaal lopen en moet dat daarom installeren.Computer is niks mis mee,dus dat doe ik niet.Klik het steeds maar weer weg zonder ook maar ergens een OK te geven.Hoor het wel meer de laatste tijd dat men er last van heeft.Zijn er hier ook mensen die er last van hebben en er heel misschien een (simpele)oplossing tegen hebben?Virusscan ed  hier Kaspersky en Hitman dus dat wel goed neem ik aan.Verder totaal geen problemen.Alles 100%.

253 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 19, 2007 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet installeren.Gewoon wegklikken.Is inderdaad spam.

ve
door verwijderd - Nov 19, 2007 om 21:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Moet je eens schijfbewaker in google invoeren, dan merk je dan je niet de enige bent, mooi weg met die rommel.....

ve
door verwijderd - Nov 20, 2007 om 22:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Schijfbewaker is geen spam zoals eerder beweerd maar spyware... verders klopt de reaktie wel; NIET installeren is het beste advies dus.

De informatie komt via een website binnen en de webmaster is over het algemeen verantwoordelijk ervoor, aangezien dit via zogeheten banner-ads binnenkomt kan deze gewezen worden op dit feit met het verzoek hier extra aandacht aan te besteden of deze te verwijderen.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2007 om 22:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer je deze pop-ups ontvangt wanneer je niet aan het internetten bent (in je browser) of de pop-ups ook ontvangt op legitieme sites is er waarschijnlijk spraken van een infectie.