pa
door paucees Sep 22, 2010 om 11:49
Computers & telefonie

Windows live mail

Ik gebruik windows live mail maar ik krijg geen meldingen in mijn verzonden items te zien.

2343 24 Rapporteer

genius
door genius - Sep 22, 2010 om 12:16
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo paucees,

Open livemail, klik op extra ===> opties ===> tabblad verzenden en een vinkje bij "kopie van de verzonden berichten opslaan in de map verzonden items", klaar!

Succes,

G.

ikbenik
door ikbenik - Sep 22, 2010 om 12:16
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Heeft met een verkeerde instelling te maken.

Start Windows Live Mail op.

Ga naar Extra.

Naar Opties en kies de tapblad verzenden.

Kijk naar de regel:

Kopie van verzonden berichten opslaan in de map Verzonden items.

En zet het vinkje in het vakje voor de zin aan.

Klik op Ok.

En het probleem is opgelost.

pa
door paucees - Sep 22, 2010 om 12:53
23 Antwoorden / 12 Vragen

Kopie naar verzonden berichten staat aan gevinkt, maar blijft leeg

ikbenik
door ikbenik - Sep 22, 2010 om 12:59
2845 Antwoorden / 27 Vragen

De eerder verzonden berichten kunnen niet op die manier teruggehaald worden.

Alleen de nieuwe verzonden berichten worden dan in die map geplaatst.

pa
door paucees - Sep 22, 2010 om 13:04
23 Antwoorden / 12 Vragen

Ja, maar ook nieuw verzonden berichten komen niet in het postvak verzonden berichten

genius
door genius - Sep 22, 2010 om 13:42
886 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=paucees schreef op woensdag 22 sep 2010, 13:04]Ja, maar ook nieuw verzonden berichten komen niet in het postvak verzonden berichtenWerk je per toeval met meerdere email-accounts? Iedere account heeft een eigen map "verzonden items".

G.

pa
door paucees - Sep 22, 2010 om 13:50
23 Antwoorden / 12 Vragen

Nee, ik maar één email-account

P

edrick3
door edrick3 - Sep 22, 2010 om 13:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo paucees,

Wees er wel op verdacht dat Live Mail niet standaard Verzonden berichten bewaart. Wilt u dat wel, klik dan onder Opties, Gewenste en ongewenste e-mail de optie aan Verzonden berichten opslaan.Uw verzonden berichten worden dan 30 dagen bewaard. Vindt u dat te kort, dan staat uiteraard niets u in de weg om de mailtjes uit deze map te slepen naar een extra map, die u zelf kunt aanmaken.

Suc6

pa
door paucees - Sep 22, 2010 om 13:55
23 Antwoorden / 12 Vragen

Even ter aanvulling, ik ben ook aangemeld bij Windows Live Messenger, heeft dat er iets mee te maken?

P

genius
door genius - Sep 22, 2010 om 14:07
886 Antwoorden / 4 Vragen

[quote]Wees er wel op verdacht dat Live Mail niet standaard Verzonden berichten bewaart. Wilt u dat wel, klik dan onder Opties, Gewenste en ongewenste e-mail de optie aan Verzonden berichten opslaan.Uw verzonden berichten worden dan 30 dagen bewaard
@edrick3,

Ehhhh, ik kan zoeken maar vindt het niet. Die mogelijkheid heb ík in ieder geval niet staan.
Daar komt nog bij dat in mijn Verzonden Items mails staan van maart 2010 . . . duidelijk ouder dan 30 dagen.

G.

pa
door paucees - Sep 22, 2010 om 14:15
23 Antwoorden / 12 Vragen

Ik kan het ook niet vinden

P

genius
door genius - Sep 22, 2010 om 14:22
886 Antwoorden / 4 Vragen

@paucees,

Werk je met "snelle weergaven" of zie je aan de linkerzijde alle mappen staan die je hebt?

G.

edrick3
door edrick3 - Sep 22, 2010 om 14:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@paucees, genius,

Beschouw mijn antwoord maar als niet gegeven.
Heb blijkbaar een oud (?) artikel gebruikt (maar kan de datum niet vinden. Heb wat probleempjes met de compu).

Sorry.

Met vr.gr.

genius
door genius - Sep 22, 2010 om 14:27
886 Antwoorden / 4 Vragen

@edrick3

Geeft niet, bedankt voor zover en je tips / hulp hierin zijn natuurlijk welkom!

Een collegiale groet,

G.

edrick3
door edrick3 - Sep 22, 2010 om 14:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@paucees,

Misschien kun je iets met deze info: klik hier

pa
door paucees - Sep 22, 2010 om 14:39
23 Antwoorden / 12 Vragen

Genius,

Ik heb zowel de "snelle weergave"als alle mappen aan de linker zijde staan

P

genius
door genius - Sep 22, 2010 om 14:40
886 Antwoorden / 4 Vragen

Worden de berichten wél verzonden (komen ze aan) bij / naar de geadresseerden?

pa
door paucees - Sep 22, 2010 om 14:42
23 Antwoorden / 12 Vragen

Ja ze komen wel aan

genius
door genius - Sep 22, 2010 om 14:49
886 Antwoorden / 4 Vragen

Oké,

Ik was even aan de chat met een medewerker van microsoft. Zijn advies was om zélf even contact te zoeken: KLIK. Hier kiezen voor chat met medewerker -linker zijde beetje naar beneden scrollen- en dan gaan zij je helpen om dit euvel op te lossen.

Eén van de vragen was of je Windows Live Essentiels al had geïnstalleerd, waar ik dus geen antwoord op kon geven (werkt niet echt zo).

Veel succes en we horen uiteraard graag hoe het afgelopen is.

M.vr.gr.

G.

aurora1
door aurora1 - Sep 22, 2010 om 15:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag paucies,

Wat je nog zou kunnen proberen: het bedoelde vinkje weghalen, WLM afsluiten. Dan opnieuw openen, vinkje weer neerzetten zoals hierboven aangegeven en niet vergeten ook "toepassen" aan te klikken. Eventueel WLM dan weer afsluiten en opnieuw openen, misschien werkt het dan (weer?) goed. Het is een foefje dat vaak ook met OE werkt.
Ik heb WLM en geen W Essentials geinstalleerd.

vr.gr.

pa
door paucees - Sep 22, 2010 om 15:52
23 Antwoorden / 12 Vragen

Aurora1 en genius

Dat was het, helemaal gelukt . Bedankt voor de hulp.

Groeten,

paucees

genius
door genius - Sep 22, 2010 om 16:49
886 Antwoorden / 4 Vragen

Fijn voor je paucees!

Proficiat!

G.

pa
door paucees - Sep 27, 2010 om 14:24
23 Antwoorden / 12 Vragen

Hallo aurora1 en genius
Ik heb weer het zelfde probleem als eerder aangegeven, maar het weghalen van het vinkje en opnieuw installeren werkt nu niet meer. hebben julie advies?
B.v.d.

paucees

genius
door genius - Sep 27, 2010 om 14:29
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo paucees,

Kijk even naar mijn bericht van woensdag 22 sep 2010, 14:49.
Hiermee zal het ongetwijfelt sneller gaan.

G.