ja
door jager1 Nov 29, 2008 om 12:34
Computers & telefonie

Windows xp geeft account

Goede middag,

Gisteren heb ik een updat gedaan van de spydoctor. Nu wil ik mijn pc opstarten en hij vrragt mijn account naam. Die heb ik nooit ingegeven en nu kom ik dus niet verder dan het opstarten van windows.

Ik heb geprobeerd om hem in de veilige modus op te starten maar kom daar niet in met F8 of F9. kan iemand ons helpen

Hanneke Jager

227 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 29, 2008 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
ik herinner me dat gewoon op enter of esc drukken de zaak doorstart? werkt dat ook niet?

ve
door verwijderd - Nov 29, 2008 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goede middag Webcasper

Nee dit helpt niet hij blijft om een account vragen

Als je erop klik zegt dat hij instellingen gaat openen en gelijk gaat hij weer terug om af te sluiten.

Groetjes

ve
door verwijderd - Nov 29, 2008 om 14:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is jammer,
het enige wat ik dan nog in petto heb is

http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm

of een reparatie installatie

prettig weekend 4 now

ve
door verwijderd - Nov 29, 2008 om 14:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo jager1,

Misschien krijg je het weer goed door met systeemherstel terug te gaan naar een herstelpunt van toen de pc nog goed werkte? Als dat werkt, dan zou ik eens scannen met bijv. het  progje MBAM.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2008 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk herstel werkt natuurlijk niet daar kan je toch niet bijkomen als de pc niet op wil starten.Maar je kan hem wel opstarten op zijn minimalen op startmodus endan kan je hem wel verder bewerken...dus op starten op zijn minimalen modus en dan systeem herstel

ve
door verwijderd - Nov 29, 2008 om 23:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo HJ
ik heb misschien wel een oorzaak gevonden, namelijk dat de installatie het schakelaartje "welkomstscherm gebruiken" heeft omgezet. Maar daarmee ben je nu niet geholpen.

Als je een pre-installed machine hebt dan staat mogelijk het password van de Adminstrator in je bijgeleverde documentatie. En anders zou de leverancier dat moeten weten.
.. en dan zou je ook binnen moeten  kunnen komen.

Hoe dan ook, hoe het ook afloopt: het benoemen van een reserve-gebruiker met beheerderslevel kan dan geen kwaad.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2008 om 17:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je Administrator of Eigenaar intypt, lukt het dan wel?

ve
door verwijderd - Nov 30, 2008 om 18:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

..... of beheerder of uw eigen naam/naam eigenaar intypen?

vr.gr.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2008 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als voor opstarten in veilige modus met het vaker tappen op F8 niet helpt, mogelijk lukt het vaker tappen met F12 of F5. Die opties worden op internet genoemd voor o.a. Dell en Compaq.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2008 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik bedacht ook nog: alle stekkers een paar minuten eruit en dan opnieuw alles aansluiten en weer proberen op te starten.

vr.gr.